Gå til innhold

Hardeste metal låten

SmudieJudie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar vel mannen på det han lurer på.

Har hørt at noen av de mest ekstreme metalsangene synges på norsk, og at amerikanere, spanjoler folk fra andre land prøver å lære seg norsk for å forstå teksten i låtene. Skulle likt å vite hvilke metalband dette dreier seg om.

6657991[/snapback]

Det er etter all sansynlegheit norsk blackmetal det er snakk om. Det ein ganske utbreidd sjanger her til lands, så å ramse opp alle blackmetalband som synger på norsk blir smått håplaust. :p Er ganske sansynleg at det er Darkthrone du høyrde på radioen, det er òg eit av banda som starta den norske typen blackmetal tidleg på 90-talet. A Blaze In The Northern Sky er ei legendarisk skive.

Lenke til kommentar
sellouts...

6658463[/snapback]

Aner ikke hva andre synes, men jeg mener nå at mye av det høres bedre ut på engelsk enn norsk.

6658511[/snapback]

Skal det være skikkelig skal det være norsk....se for deg hvite krists død på engelsk?? bli liksom ikke det samme trøkket over det... kraftige ord blir bedre på norsk...hehe

6658592[/snapback]

Blir kanskje litt OT, men det jeg tror Nyhus prøvde å få fram var at NOE av det høres bedre ut på engelsk, hvilket jeg må si meg enig i. Den sangen du nevner der hadde antagelig hørtes helt kål ut på engelsk, men så ble den nå engang skrevet og fremført på norsk. Snu på det og ta f.eks Progrenies of The Last Apocalypse. Den er skrevet på engelsk, du er vant med å høre den på engelsk, klart den er best på engelsk og hadde ikke gjort seg oversatt til norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...