Arve Systad Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 HOLD DET NORSK, HOLD DET TRUE! Overbevisande Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 HOLD DET NORSK, HOLD DET TRUE! Overbevisande 6661803[/snapback] *Zing* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Svar vel mannen på det han lurer på. Har hørt at noen av de mest ekstreme metalsangene synges på norsk, og at amerikanere, spanjoler folk fra andre land prøver å lære seg norsk for å forstå teksten i låtene. Skulle likt å vite hvilke metalband dette dreier seg om. 6657991[/snapback] Det er etter all sansynlegheit norsk blackmetal det er snakk om. Det ein ganske utbreidd sjanger her til lands, så å ramse opp alle blackmetalband som synger på norsk blir smått håplaust. Er ganske sansynleg at det er Darkthrone du høyrde på radioen, det er òg eit av banda som starta den norske typen blackmetal tidleg på 90-talet. A Blaze In The Northern Sky er ei legendarisk skive. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 sellouts... 6658463[/snapback] Aner ikke hva andre synes, men jeg mener nå at mye av det høres bedre ut på engelsk enn norsk. 6658511[/snapback] Skal det være skikkelig skal det være norsk....se for deg hvite krists død på engelsk?? bli liksom ikke det samme trøkket over det... kraftige ord blir bedre på norsk...hehe 6658592[/snapback] Blir kanskje litt OT, men det jeg tror Nyhus prøvde å få fram var at NOE av det høres bedre ut på engelsk, hvilket jeg må si meg enig i. Den sangen du nevner der hadde antagelig hørtes helt kål ut på engelsk, men så ble den nå engang skrevet og fremført på norsk. Snu på det og ta f.eks Progrenies of The Last Apocalypse. Den er skrevet på engelsk, du er vant med å høre den på engelsk, klart den er best på engelsk og hadde ikke gjort seg oversatt til norsk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er det mulig å trekke Lamb of God inn her? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er det mulig å trekke Lamb of God inn her? 6662243[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Agoraphobic Nosebleed. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Agoraphobic Nosebleed. 6663175[/snapback] Psj, alle "låtene" deres er jo bare 5 sekunder med ren støy. Fatter ikke at riffmeisteren Scott Hull gidder å kaste bort tid på de greiene der. Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Blir ikke mer brutalt enn dette. 6659310[/snapback] Garantert. =D Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Metallica er like hardt i dette selskapet som Spongebob Squarepants på ein mursteinfestival. 6661531[/snapback] Oi, jeg glemte vist at det var politisk korrekthet-dagen idag, gitt... Disposable Heroes og Damage, Inc. er harde som faen uansett hvor mye du vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Men du må innrømme at de blekner fullstendig bort i sammenligning med flere av de låtene som er nevnt her? Pandemonic Hyperblast vinner denne konkurransen med førti lengder. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Sammenlignet med pop-rocken man ser på TV og hører på radio, ja. Men ikke i nærheten av Anaal Nathrakh, og en rekke andre band. Men mye bedre da. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Haha, satt og lo høyt da jeg hørte på Pandemonic Hyperblast Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Mer Anaal Nathrakh: http://www.myspace.com/anaalnathrakh teh br00tality-win Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Glint: Spilleren på siden du linket til funker ikke, Er det mulig å linke direkte til hver enkelt sang i stedet? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Funker som bare det her. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Ikke til meg :/ . Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Av en eller annen grunn synes jeg Anorexia Nervosa er noe av det hardere som finnes på markedet. Dessuten svinger det skikkelig og gir meg lyst til å danse. Anorexia Nervosa - The Drudenhaus Anthem Satan så vakkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå