sixx Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Pig Destroyer og Babygrinder er vel noe av det hardere man får tak i... 6659114[/snapback] Cryptopsy og Slayer er veldig brutalt uansett hvor mye man vrir å vender på det også Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Synes det er dårlig gjort at ingen her har nevnt at det slettest ikke er Norge som står for den hardeste metallen, det er nokk tyskerene og amerikanerene som gjør det. Det er ikke til å legge under en stein at dø metal er enormt mye hardere og mer brutalt enn svart metall 6658813[/snapback] er ikke helt på den da....black metal er mye kjappere å skjærer mer enn death... jeg synes black er mer "brutalt" enn death...å langt bedre! Burzum er ganske voldelig i forhold til COD mener nå jeg 6658821[/snapback] For det første, hva er COD? Og hvordan kan du påstå at black er langt kjappere enn death, meste av black metalen er jo forholdsvis ganske treig, death metal er grisekjapt som oftest. Og skjærende har ingenting med så hardt det er. Hvis jeg får lov til å skru lyden på en innspilling av en akkustisk kjærlighetssang skal jeg klare å skru lyden slik at det er få som hadde klart å høre på den. Å påstå at Burzum er hardt tror jeg faktisk var det dummeste som ble sagt idag, Burzum er ikke hardt. Burzum er kult, men ikke hardt. Jeg mener Gorgoroth overkjører det meste av DM jeg har hørt når det kommer til hvor "heavy" det er. Teit sagt forresten. 6658917[/snapback] Kan jo være jeg blir lurt av mine egne ører, men jeg synes ikke det finnes rein black metal som er så enormt hardt. Er hybrider som er rimelig harde, men reine harde black metal band har ikke jeg hørt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Slayer er vel speed-metal Må legge til at anti virgin machin-gun dildo var kul Endret 12. august 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Slayer er Thrash så det holder. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 oki, da er det klart ihvertfall wall-bang istedenfor head-bang Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Gorgoroth er vel det hardeste... Dimmu er hardt, men det er også symfonisk, altså går det ikke ikke på denne listen. Slayer er hardt men ikke hardt nok. Satyricon... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Stonemeister: Har du hørt Grindcore eller death metal før? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Stonemeister: Har du hørt Grindcore eller death metal før? 6660292[/snapback] Ikke så mye... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Merker dette da det blir rimelig søkt å kaste ut navn som satyricon og dimmu her(Igrunn også Gorgoroth etter min mening, mne der var jeg tydeligvis aleine). Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 I tillegg til de bandene som er nevnt kan man jo nevne at Enslaved skrev masse på norsk på de første albumene. Harde band? Gorgoroth, 1349, Nile, Pig Destroyer, Combat Wounded Veteran, Myrkskog, tidlig Entombed, masse annet bra hard hard musikk. Men hardeste låten? Dissident Aggressor av Judas Priest fra 1977. Skrur man volumet opp til 11 er den fremdeles beinhard uten like. Skulle gjerne likt å se et av de bandene nevnt over covere den(Særlig siden Slayer greide å spile inn en betraktelig mindre hard versjon ti år etter Priest). Lenke til kommentar
Livert Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dimmu er ikke så sykt hardt, men har et ganske så pompøst lydbilde som trøkker inni hampen. Emperor vil jeg si har mange harde BM-låter, selv om mye er forholdsvist symfonisk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Nasum, Dying Fetus, The Deviant. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Dimmu er ikke så sykt hardt, men har et ganske så pompøst lydbilde som trøkker inni hampen. Emperor vil jeg si har mange harde BM-låter, selv om mye er forholdsvist symfonisk. 6660918[/snapback] De eneste virkelig harde låtene til Emperor er "The Loss and Curse of Reverence" og "Thorns on my Grave". Sistnevnte er hardest. Men man må nok inn i death/grind, brutal death metal eller grindcore for å finne de aller hardeste låtene. Edit: Leif. Endret 12. august 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Black eller Death metal er nødvendigvis ikke det hardeste. Metallicas Disposable Heroes fra MoP mener jeg er noe av det hardeste som har kommet ut. Og det er heavy / thrash. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Blir ikke mer brutalt enn dette. 6659310[/snapback] Så brutalt at det er harry :!: Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Babygrinder er ganske hardt. - Elimination of the sick - Sledgehammered children Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Black eller Death metal er nødvendigvis ikke det hardeste. Metallicas Disposable Heroes fra MoP mener jeg er noe av det hardeste som har kommet ut. Og det er heavy / thrash. 6661178[/snapback] Ikke det at jeg har peiling på metal, men hør på linken til som Glint kom med, og du ser at Metallica ikke akkurat er det hardeste der ute. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 å ta med metallica her syns jeg blir helt feil. de er ikke i denne sjangeren i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Metallica er like hardt i dette selskapet som Spongebob Squarepants på ein mursteinfestival. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Well.. The Project Hate er sinnsykt fett, ondt og brutalt (synes jeg) www.theprojecthate.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå