SmudieJudie Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hørte noen virkelig harde metallåter her på radioen her en kveld, men jeg kan ikke huske hva sangene het, og hvilken metal sjanger som ble spillt. Har hørt at noen av de mest ekstreme metalsangene synges på norsk, og at amerikanere, spanjoler folk fra andre land prøver å lære seg norsk for å forstå teksten i låtene. Skulle likt å vite hvilke metalband dette dreier seg om. Lenke til kommentar
Brilla Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Vel vi nordmenn har ett språk som ikke flyter like godt som f. eks svensk og engelsk og man får vel mer sånn nørrønt tillegg i sangen hvis man spiller black metal eller death metal. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hehe, hørte om et BM-band i USA som heter Norge og synger på norsk. Sjarmerende. Hvis du kjenner til TV-programmet 'Typisk Norsk', så handlet en episode der blant annet om italienske BM-folk som lærte seg norsk fordi vi er så jævli tøffe Du kan sjekke det ut på NRK nett-TV Edit: Liveskreif Endret 11. august 2006 av Livert Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hehe Italienere som lærer seg norsk. Det programmet var ganske kult. Merkelig at nordmenn flest ikke vet at Norge er verdens kjent for black metall Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Borgir, satyricon synger på norsk...de er vel de største som gjør det... Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hehe, hørte om et BM-band i USA som heter Norge og synger på norsk. Sjarmerende. Hvis du kjenner til TV-programmet 'Typisk Norsk', så handlet en episode der blant annet om italienske BM-folk som lærte seg norsk fordi vi er så jævli tøffe Du kan sjekke det ut på NRK nett-TV Edit: Liveskreif 6658110[/snapback] Jupp så den episoden for en stund tilbake selv artig.... Ganske barskt at norge har så stort metal miljø.. ^_____^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 De største synger også på engelsk. Hele den nye satyricon skiva var på engelsk f.eks. Men mange av de varrierer litt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Mye av det gamle til Satyricon og Dimmu o.l er på norsk, men nå for tiden er det mer og mer som er engelsk... alt for å tjene penger... HOLD DET NORSK, HOLD DET EKTE! Endret 12. august 2006 av zomax Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 sellouts... 6658463[/snapback] Aner ikke hva andre synes, men jeg mener nå at mye av det høres bedre ut på engelsk enn norsk. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 sellouts... 6658463[/snapback] Aner ikke hva andre synes, men jeg mener nå at mye av det høres bedre ut på engelsk enn norsk. 6658511[/snapback] Word! eller Dimmu er best norsk da.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 sellouts... 6658463[/snapback] Aner ikke hva andre synes, men jeg mener nå at mye av det høres bedre ut på engelsk enn norsk. 6658511[/snapback] Skal det være skikkelig skal det være norsk....se for deg hvite krists død på engelsk?? bli liksom ikke det samme trøkket over det... kraftige ord blir bedre på norsk...hehe Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 sellouts... 6658463[/snapback] Aner ikke hva andre synes, men jeg mener nå at mye av det høres bedre ut på engelsk enn norsk. 6658511[/snapback] Noe høres bedre ut, men det er langt i fra like fett! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Synes det er dårlig gjort at ingen her har nevnt at det slettest ikke er Norge som står for den hardeste metallen, det er nokk tyskerene og amerikanerene som gjør det. Det er ikke til å legge under en stein at dø metal er enormt mye hardere og mer brutalt enn svart metall Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Synes det er dårlig gjort at ingen her har nevnt at det slettest ikke er Norge som står for den hardeste metallen, det er nokk tyskerene og amerikanerene som gjør det. Det er ikke til å legge under en stein at dø metal er enormt mye hardere og mer brutalt enn svart metall 6658813[/snapback] er ikke helt på den da....black metal er mye kjappere å skjærer mer enn death... jeg synes black er mer "brutalt" enn death...å langt bedre! Burzum er ganske voldelig i forhold til COD mener nå jeg Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Synes det er dårlig gjort at ingen her har nevnt at det slettest ikke er Norge som står for den hardeste metallen, det er nokk tyskerene og amerikanerene som gjør det. Det er ikke til å legge under en stein at dø metal er enormt mye hardere og mer brutalt enn svart metall 6658813[/snapback] jojo.. sant det.. Nile f.eks rager jo høyt på brutalmåleren Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg mener Gorgoroth overkjører det meste av DM jeg har hørt når det kommer til hvor "heavy" det er. Teit sagt forresten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Mye brutal metal fra Mexico! Disgorge f.eks, sjekk ut Forensick, det er brutalt album det! Gorgoroth har ingen ting de skulle ha sagt der! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Pig Destroyer og Babygrinder er vel noe av det hardere man får tak i... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Blir ikke mer brutalt enn dette. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Blir faen ikke kulere heller. ;D Necrotic Disgorgement - Clitoral Dectomy Nunwhore Commando 666 - Anti Virgin Machine Gun Dildo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå