Gjest Slettet-RIxJZNay Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei! Har problemer med og få 3G dekning. Fikk telefon for 2 dager siden og har ikke noe 3G dekning til vanlig, selvom 3Gen er slått på. Men jeg har kommet borti en tast 2-3 ganger så den har slått seg på, men vet ikke hvilke knapper jeg har kommet borti! Er det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
jic Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Gå på meny ---> innstillinger ---> kommunikasjon ---> mobilnett ---> gsm/3g du kan velge å slå av på derfra. Bor i midt i oslo sentrum og 3g dekningen min pleier å komme å gå hele tiden, Pleier å starte mobilen på nytt hvis jeg må ta 3g samtale, da pleier jeg å ha dekning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RIxJZNay Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Den står på hele tiden. Det har jeg selfølgelig sjekket. Min kommer og går den også. Men jeg har, som sagt, kommet borti en eller annen knapp før, og da har den "skrudd seg på" eller noe. Kan godt være at det bare er tilfeldighet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå