Gå til innhold

7800gt DOA, retur til komplett

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor lang tid det tar å få svar på om man får nytt kort eller penga igjen fra komplett.no. De mottok kortet 09.08 klokka 1300 (da jeg fikk epost iallefall). Hvor lenge behøver jeg vente? Det var en såpass opplagt feil som at vifta ikke fungerte, så det kan vel neppe ta særlig lang tid å teste delen. Eller?

Litt kjekt å få dette avklart fort, vil gjerne kjøpe 7900gt-kortet til xfx fra shg.no, siden CoD2 følger med i pakka :dribble:

(regner med at jeg får penga igjen siden kortet ikke lenger kan skaffes, i likhet med alle andre 7800gt(x)-modeller)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord.

Det tok to måneder  :cry:

6658527[/snapback]

Himmel!

Best jeg ringer på mandag og maser. Har mast en del på lefdal og elkjøp før i tiden, og ting pleier å gå fortere da. De liker tydeligvis ikke masete kunder :p

2 måneder... Den er for drøy! Setter deadline her på 1 mnd., etter det krever jeg penga igjen.

Lenke til kommentar
Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord.

Det tok to måneder  :cry:

6658527[/snapback]

Himmel!

Best jeg ringer på mandag og maser. Har mast en del på lefdal og elkjøp før i tiden, og ting pleier å gå fortere da. De liker tydeligvis ikke masete kunder :p

2 måneder... Den er for drøy! Setter deadline her på 1 mnd., etter det krever jeg penga igjen.

6658632[/snapback]

Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei  :w00t:

6660621[/snapback]

Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon?

Lenke til kommentar

Ringte i morges, og da sa de at kortet kom til å bli sett på i morgen eller overmorgen. :)

Det som var litt rart var at han jeg snakket med sa at det var mulig de hadde 7800gt-kort liggende, og at jeg dermed kunne ende opp med et slikt kort... Litt rart at de ikke har prøvd å selge dem online, syns nå jeg da.

Lenke til kommentar
Ringte i morges, og da sa de at kortet kom til å bli sett på i morgen eller overmorgen. :)

Det som var litt rart var at han jeg snakket med sa at det var mulig de hadde 7800gt-kort liggende, og at jeg dermed kunne ende opp med et slikt kort... Litt rart at de ikke har prøvd å selge dem online, syns nå jeg da.

6676511[/snapback]

Kanskje demovare eller kort de har fått i retur ellers? Du er sikkert ikke den første som får problemer med ett slikt kort. Du kan vel ellers også spørre om du kan betale mellomlegg til en oppgradering?

Lenke til kommentar
Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei  :w00t:

6660621[/snapback]

Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon?

6674013[/snapback]

Nei ikke når det hadde gått en og en halv måned. Til slutt innrømte de at de hadde glemt meg.

Lenke til kommentar

6660621[/snapback]

6674013[/snapback]

Nei ikke når det hadde gått en og en halv måned. Til slutt innrømte de at de hadde glemt meg.

6678882[/snapback]

Men da har du ikke ringt og ringt :) Ville mistet tålmodigheten lenge før det var gått en og en halv måned...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...