knopflerbruce Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Lurer litt på hvor lang tid det tar å få svar på om man får nytt kort eller penga igjen fra komplett.no. De mottok kortet 09.08 klokka 1300 (da jeg fikk epost iallefall). Hvor lenge behøver jeg vente? Det var en såpass opplagt feil som at vifta ikke fungerte, så det kan vel neppe ta særlig lang tid å teste delen. Eller? Litt kjekt å få dette avklart fort, vil gjerne kjøpe 7900gt-kortet til xfx fra shg.no, siden CoD2 følger med i pakka (regner med at jeg får penga igjen siden kortet ikke lenger kan skaffes, i likhet med alle andre 7800gt(x)-modeller) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Tjaaa ? kan være folk på ferie ennå osv. en til to uker har jeg opplevd i de siste årene, sånn ca. Mulig du får et bedre kort i retur, det hender ditt og ofte det.... mvh jarmo Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Du må nok vente ei stund ja. Jeg kjenner til tilfeller, og 2 uker er ikke uvanlig. De har nok sine prosedyrer de skal gjennomføre. Men du får nok din rett til slutt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord. Det tok to måneder Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord. Det tok to måneder 6658527[/snapback] Himmel! Best jeg ringer på mandag og maser. Har mast en del på lefdal og elkjøp før i tiden, og ting pleier å gå fortere da. De liker tydeligvis ikke masete kunder 2 måneder... Den er for drøy! Setter deadline her på 1 mnd., etter det krever jeg penga igjen. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord. Det tok to måneder 6658527[/snapback] Himmel! Best jeg ringer på mandag og maser. Har mast en del på lefdal og elkjøp før i tiden, og ting pleier å gå fortere da. De liker tydeligvis ikke masete kunder 2 måneder... Den er for drøy! Setter deadline her på 1 mnd., etter det krever jeg penga igjen. 6658632[/snapback] Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Da mitt ødelagte skjermkort ble byttet ut med et nytt hos Komplett, tok det en uke fra de mottok det til jeg fikk det tilbake. Endret 14. august 2006 av Spartan Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg lurer på om dere vet hva DOA betyr? Det betyr "Dead On Arrival" som kan oversettes med "Dødt Ved Ankomst". Slike tilfeller skal erstattes med nytt produkt, snarest. DOA skal ikke brukes om varer som har fungert og så blitt defekte. jstrandl Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Komplett har fortsatt rett til å teste om produktet faktisk har en mangel først. Og selv om det hadde tatt 2 sekunder å teste produktet ditt er det sannsynligvis drøssevis med andre varer som venter på å bli testet før ditt skjermkort. Det kalles kø. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei 6660621[/snapback] Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Ringte i morges, og da sa de at kortet kom til å bli sett på i morgen eller overmorgen. Det som var litt rart var at han jeg snakket med sa at det var mulig de hadde 7800gt-kort liggende, og at jeg dermed kunne ende opp med et slikt kort... Litt rart at de ikke har prøvd å selge dem online, syns nå jeg da. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er du "heldig", så kan du kanskje få et av disse ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320222 Lenke til kommentar
kindings Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ringte i morges, og da sa de at kortet kom til å bli sett på i morgen eller overmorgen. Det som var litt rart var at han jeg snakket med sa at det var mulig de hadde 7800gt-kort liggende, og at jeg dermed kunne ende opp med et slikt kort... Litt rart at de ikke har prøvd å selge dem online, syns nå jeg da. 6676511[/snapback] Kanskje demovare eller kort de har fått i retur ellers? Du er sikkert ikke den første som får problemer med ett slikt kort. Du kan vel ellers også spørre om du kan betale mellomlegg til en oppgradering? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei 6660621[/snapback] Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon? 6674013[/snapback] Nei ikke når det hadde gått en og en halv måned. Til slutt innrømte de at de hadde glemt meg. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei 6660621[/snapback] Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon? 6674013[/snapback] Nei ikke når det hadde gått en og en halv måned. Til slutt innrømte de at de hadde glemt meg. 6678882[/snapback] Men da har du ikke ringt og ringt Ville mistet tålmodigheten lenge før det var gått en og en halv måned... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Og da var mitt nye kort på vei Kred til komplett for relativt kjapp behandling. Ble lovet dette kortet av komplett, håper pakka inneholder det kortet også... 7900gt 256mb Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Og da var mitt nye kort på vei Kred til komplett for relativt kjapp behandling. Ble lovet dette kortet av komplett, håper pakka inneholder det kortet også... 7900gt 256mb 6695482[/snapback] Det var flott det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå