Haaland Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Nå slutter jo NamePlanet med gratis webmail, og derfor lurer jeg på om det finnes en lett måte å overføre ca. 100 mailer fra min gamle NamePlanet.com-mail til min nye? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Som han over her sa; Send dem. Kanskje ikke så enkelt som du håpet på, men er eneste mulighet. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hos nameplanet kan du jo laste ned maiene som Outlook Express Mail Message , Eudora Mail Message eller tekst fil. Bare trykk på mailen du vil laste ned så skal det stå "Download Message" rett under dato. :smile: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg kan anbefale å betale de 150 kr de vil ha for adressen. Har hatt den i et år nå og det funker glimrende. Bruker outlook til å sjekke mail og det går veldig bra.. 25 mb "postkasse" er jo snedig oxo Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Hehe, hadde håpet på en lettere metode enn å sende/laste ned hver enkelt... aurstad: Nå er saken den at jeg har mitt eget domene, min egen mailserver, med web- og POP-funksjonalitet, og ubegrenset lagring, så det er neppe et alternativ :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå