Big SturL Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg, som er generelt n00b når det kommer til software, har et lite problem... Det som skjer er at når jeg åper IE, (ja, jeg er en av de få som holder meg tro til gode gamle Internet Explorer) så vises mange bilder og reklame bare som [AD] i liten skrift på hvit bakgrunn. Noen som har et tips til hvordan jeg kan fikse dette? Har lagt til et bilde. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Vel, det er reklame /ads som er fjernet av en reklameblokker, tipper jeg. Skru av reklameblokkeren, så ser du bildene. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Vel, det er reklame /ads som er fjernet av en reklameblokker, tipper jeg. Skru av reklameblokkeren, så ser du bildene. 6657817[/snapback] Jaha, litt diffust kanskje... Vet ikke om noe reklameblokker som er blitt påskrudd her, så jeg er nok kommet like kort dessverre. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har du f.eks Norton Internet Security? Da denne har innebygd reklameblokkering. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Har Norton Anti-Virus, men Agnitum Outpost brannmur. Har hatt Internett Security tidligere, men aldri opplevd dette. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Last ned Hijackthis og post loggen her, så finner vi kanskje ut hva som sperrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå