FpsStu Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 En annen fin test for at du kan VITE at varmen er problemet, gå på CS:S, skru alt på fullt, spill på aztec, stå i midten av hele brettet, over vannet, se rett ned på vannet fra etasjen over... Dette pleier å ta knekken på driten Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 hehe.. Skal prøves ut. Men det jeg opplevde med pcn var at det som regel ikke var noe forskjell i om alt sto på fullt og var på eller ikke. Når jeg tenker meg om så vet jeg ikke om geforcen har hdr. Var det ikke det som bare var forbeholdt ATI? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Ja. Source og noen spill kan skru seg av fort, mens andre kan holde på i det uendelige uten problemer. Kjøpte pcn også kun for spill, men har nesten ikke blitt noe på grunn av den dritten. Jeg har Nvidia skjermkort (7800GTX) og abit hovedkort da. Også prøvd alt som du har prøvd. 6663738[/snapback] Ok, dette gir meg stor tru på PSU-teorien...trur eg skal bestille ein vaksen ein frå Komplett over helga, med mindre eg gjer nye oppdagingar før då. Satsar på at eg får returnere han på angrefristen dersom det ikkje funkar. Det var då usedvanleg flaks å finne nokon med akkurat samme problem og maskinvare som skilte seg akkurat på eit punkt. @Ezo: Ok, skal sjå kva eg kan få til. Oblivion har alltid køyrt stabilt på mi maskin, men eg har aldri brukt HDR. Kay Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 jeg har GF, og har HDR på CS:S Kan hende du tenker på at ATI har BÅDE HDR og AA, mens GF har bare en av delene... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 KayAU: håper virkelig det funker, da er det hvertfall ikke tvil om hva jeg skal bruke pengene på. Trodde først det kunne være minnebrikkene og, ettersom min kunne skru seg av under inst. av prog og lignende, og det som hjalp da var å inst timings på ram, men byttet brikker og problemet var der likeså. Ellers så har jeg faktisk oppdaget at noen ganger så får jeg feilmelding og spillet avbrytes, men det er en sjelden gang, og ikke så mye bedre enn å få pcn skrudd av. Har også prøvd formatering, nye drivere på alt, og inst av spill på fersk windows men det har vært uten hell. Heller aldri funnet noen unormale temp på noen komp. Ezo: Ja du har nok rett. HDR skal det skrus av på CS eller på innst til skjermkortet generelt? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Mener dette ligger inne i CS:S Så velger du bare programstyring av AA og AF på nvidia drivere om du ikke har gjort det... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Ok, har nettop prøvd Oblivion med HDR på, og alt ellers på maks, lukka kabinett, og teke ein lang og vill tur gjennom Tamriel på einhjørning, der eg har prøvd å belaste grafikkortet maksimalt. Eg gjorde følgjande observasjonar: * Pokker, dette er eit pent spel. Skulle ønske det var like gøy å spele som Gothic 2. * Viftene jobbar på maks, eg får GPU-temperaturen over 90 grader, CPU til om lag 52 grader... * ...men maskina skrur seg stadig ikkje av. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Nokon som har nokon idè om kor stor PSU eg treng, eller kan anbefale ein som er bra? Kay Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hva med den hyper R 580W forsyningen som er på weekend tilbud på komplett? kameraten min har den og han har ikke hatt slike problemer. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Hva med den hyper R 580W forsyningen som er på weekend tilbud på komplett? kameraten min har den og han har ikke hatt slike problemer. 6665695[/snapback] Ja, eg dreiv å lurte på den...den eller den Fortron 700W-saken. Hiper-en er ein del billigare, so det vil kanskje vere mindre surt dersom det ikkje hjelp. Hmm...kvifor ikkje låne straumforsyninga til kameraten din og sjå om det hjelp? Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå