KayAU Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei, då har eg offisielt gitt opp å finne ut av det her på eiga hand, håper nokon her på forumet kan hjelpe. For eit halvt år sidan bygde eg meg ein PC for speling, og kom fram til ei maskin med følgjande spesifikasjonar: HK: Asus A8N-SLI Premium CPU: AMD Athlon 64 4000+ 2.4GHz Socket 939 RAM: 2 stk Crucial PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL3 Grafikkort: PowerColor Radeon X1800XT 512MB GDDR3 Lydkort: Creative SB X-Fi XtremeMusic PCI Harddisk: Western Digital Caviar SE16 250GB SATA2 Optisk: NEC DVD-brenner ND-4551A IDE Kabinett: Nexus Breeze Kabinett, m/500W PSU Ytelsen på maskina er god, men der er eit problem som stadig kjem att: Når eg spelar enkelte spel, har maskina det med å plutseleg slå seg av. Då meiner eg heilt av, som når ein skrur av straumen. Dette skjer kun når eg spelar b spel (t.d. CivCity: Rome og Dragonshard), og kun under Windows. Andre spel, som t.d. Oblivion, eller F.E.A.R, ser ut til å køyre normalt. F.E.A.R har eg riktignok ikkje spelt so mykje, men eg trur eg har spelt det nok til at maskina ville skrudd seg av om det var berørt av problemet. Dette er det eg har prøvd so langt: Temperatur Det første eg mistenkte var at det var varme som forårsaka problemet, sidan det kunne skjedde når eg spelte spel. Eg har derfor prøvd å køyre utan sidedør. Når det ikkje gjorde nokon forskjell, prøvde eg med begge dørene av, og med ei bordvifte på høgste hastigheit som blas luft gjennom kabinettet. Det hjalp heller ikkje. Deretter prøvde eg å gjenskape problemet med eit GPU-stresstest-program, for å sjå om det kunne skje medan eg gjorde noko anna enn å spele spel. Det klarte eg ikkje. Drivarar/OS Eg køyrer Windows XP Home Edition, SP2, med automatiske oppdateringar på. Eg har installert dei siste Catalyst-drivarane frå ATI, som skulle fikse ein del problem i tilknytning til nForce4-brikkesettet. I tillegg avinstallerte eg i går dei gamle nForce4-drivarane, som visstnok ikkje skulle vere so bra, og installerte siste versjon frå nettet. Det hjalp sjølvsagt heller ikkje. Er det nokon som har nokon idèar om kva som kan vere gale? Dette er eit utruleg surt problem...eg går og gledar meg til eit par nye PC-spel, men samstundes er eg bekymra for om dei vil virke på maskina mi. Dersom nokon klarar å hjelpe meg, ville eg vere svært takknemleg. Kay Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei! Muligens strømforsyninga kan være problem. Forsøk med en annen om du kan. Forresten, nå som du har listet opp maskinvaren din, så kan du like godt ta kopi av den inn i profilen din så slipper du å liste opp neste gang. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Takk for tipsa (både det om straumforsyninga og om profilen). Skal prøve å sjå om eg får tak i ei anna straumforsyning for å prøve. Kay Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg er ingen eksper,men ideer har jeg Foruten bugs i de nevnte spill..sjekk hjemmesiden deres...så er det mulig at det er,skitt glemt navnet ,men tror jeg husker siste utgave er 9.0c Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg er ingen eksper,men ideer har jeg Foruten bugs i de nevnte spill..sjekk hjemmesiden deres...så er det mulig at det er,skitt glemt navnet ,men tror jeg husker siste utgave er 9.0c 6657789[/snapback] Tenker du på DirectX 9.0c fra Microsoft? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg er ingen eksper,men ideer har jeg Foruten bugs i de nevnte spill..sjekk hjemmesiden deres...så er det mulig at det er,skitt glemt navnet ,men tror jeg husker siste utgave er 9.0c 6657789[/snapback] Tenker du på DirectX 9.0c fra Microsoft? Hilsen, efikkan. 6658011[/snapback] yes.Har lest om problemer med direct x og spill.Det også kan du antagelig lese på deres hjemmesider.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg er ingen eksper,men ideer har jeg Foruten bugs i de nevnte spill..sjekk hjemmesiden deres...så er det mulig at det er,skitt glemt navnet ,men tror jeg husker siste utgave er 9.0c 6657789[/snapback] Tenker du på DirectX 9.0c fra Microsoft? Hilsen, efikkan. 6658011[/snapback] yes.Har lest om problemer med direct x og spill.Det også kan du antagelig lese på deres hjemmesider.. 6658049[/snapback] Det er mulig å sjekke hvilken versjon du har, og teste den ved å trykke Start -> kjør og skrive "dxdiag". Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Takk for innspel . Eg har dobbelsjekka DirectX-versjonen min, og han er 9.0c. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Då har eg prøvd følgjande: Minnetest: Har gjort minnetest, både med eit Windows-program som heitte "memtest", og det velkjente memtest86-programmet. Ingen feil oppdaga. Sjekka temperatur og spenningar medan CivCity køyrer: Eg lasta ned SpeedFan for å sjå at alle verdiane var fornuftige. Det var dei (bortsett frå dei negative spenningane, men dei er det visstnok ikkje alltid mogleg å få avlest skikkeleg). Temperaturen på CPU når maskina gjekk ned sist, var truleg litt over 50 grader. Hendelsesliste i Windows: Sjekka hendelseslista under "Administrative Verktøy" i kontrollpanelet. Eg fann ein feil som ser ut til å skje ei lita stund før kvart kræsj: Hendelsestype: FeilHendelseskilde: EventSystem Hendelseskategori: (50) Hendelses-ID: 4609 Dato: 12.08.2006 Klokkeslett: 13:57:55 Bruker: I/T Datamaskin: KAY-1E443CEAF77 Beskrivelse: COM+-hendelsessystemet fant en ugyldig returkode under den interne behandlingen. HRESULT var C0000005 fra linje 44 av d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Kontakt Microsoft Kundestøtte for å rapportere denne feilen. Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Nokon som har noko aning om kva dette tyder? Kay Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Jeg er ingen eksper,men ideer har jeg Foruten bugs i de nevnte spill..sjekk hjemmesiden deres...så er det mulig at det er,skitt glemt navnet ,men tror jeg husker siste utgave er 9.0c 6657789[/snapback] Tenker du på DirectX 9.0c fra Microsoft? Hilsen, efikkan. 6658011[/snapback] yes.Har lest om problemer med direct x og spill.Det også kan du antagelig lese på deres hjemmesider.. 6658049[/snapback] Det er mulig å sjekke hvilken versjon du har, og teste den ved å trykke Start -> kjør og skrive "dxdiag". Hilsen, efikkan. 6658137[/snapback] Hvor ble det av "windows-kreativiteten" hehe, hva med å trykke "Windowstast + R" og så skrive inn "dx" og se om det popper opp dxdiag fra før og så trykke enter, hvis ikke så skriver man dxdiag og trykker enter Tror folk undervurderer hurtigtaster. Du bruker 2 museklikk og endel musebevegelser for å få samme effekten. Hvis du har 5000 museklikk om dagen, og du går over til hurtigtaster, så kan du kanskje halvere eller ennå mere ved å bruke hurtigtaster, sparer deg selv for musesyken og leddgikt. lol Endret 12. august 2006 av Databamse Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Ok, då har eg gjort nye oppdagingar. Eg tok og kledde på kabinett mitt igjen, og satte i gong med F.E.A.R. på høgste detaljnivå, for å sjå om eg klarte å få maskina til å slå seg av på grunn av varme. Det gjekk ikkje denne gongen heller, MEN: Når eg etterpå prøvde CivCity: Rome med lukka kabinett, skrudde maskina seg av mykje raskare enn når det var stengt. Eg prøvde det igjen, og det ser ut som der er ein samanheng mellom varmeutvikling og når maskina skrur seg av. Det som plagar meg, dersom dette verkeleg er varme-relatert, er: * Kvifor får eg likevel absolutt ikkje maskina til å skru seg av når eg spelar F.E.A.R., som er eit mykje meir krevande spel. Kvifor akkurat CivCity: Rome, Dragonshard, osb.? * Kvifor stenger maskina seg ned sjølv når eg opent kabinett og ei bordvifte som bles luft igjennom? Dersom eg hadde vore sikker på at varmen var problement, kunne eg alltids ha kjøpt meg eit større kabinett, med fleire og større vifter. Men det ville vore litt trasig å bruke fleire tusen kroner på noko slikt dersom det ikkje hjelp. Kay Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Ok, då har eg gjort nye oppdagingar. Eg tok og kledde på kabinett mitt igjen, og satte i gong med F.E.A.R. på høgste detaljnivå, for å sjå om eg klarte å få maskina til å slå seg av på grunn av varme. Det gjekk ikkje denne gongen heller, MEN: Når eg etterpå prøvde CivCity: Rome med lukka kabinett, skrudde maskina seg av mykje raskare enn når det var stengt. Eg prøvde det igjen, og det ser ut som der er ein samanheng mellom varmeutvikling og når maskina skrur seg av. Det som plagar meg, dersom dette verkeleg er varme-relatert, er: * Kvifor får eg likevel absolutt ikkje maskina til å skru seg av når eg spelar F.E.A.R., som er eit mykje meir krevande spel. Kvifor akkurat CivCity: Rome, Dragonshard, osb.? * Kvifor stenger maskina seg ned sjølv når eg opent kabinett og ei bordvifte som bles luft igjennom? Dersom eg hadde vore sikker på at varmen var problement, kunne eg alltids ha kjøpt meg eit større kabinett, med fleire og større vifter. Men det ville vore litt trasig å bruke fleire tusen kroner på noko slikt dersom det ikkje hjelp. Kay 6661445[/snapback] Da vil jeg anbefale Thermaltake Kandalf Sølv i rent aluminium. Personlig tok jeg den sorte varianten med aluminium i bare fronten, men den er tyngre. 18 kilo og den sølv er på 11 kilo som er mere praktisk å ta med på lan. Kjølingen i kabinettet er genialt, 4 vifter følger med, stor plass. Endret 12. august 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Så vidt jeg vet så har du anledning a sette opp tempraturtolleransen i biosen slik at du får videre sjekket det med varme. Du kan jo også prøve å spille de nevnte spill med minst mulig annen programvare. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 @Databamse Takk for tips, ser ikkje verst ut den kassa der. @Sunni Ok, prøvde nettopp med so mange program slått av som eg kunne få til, samt med det som er det beste eg kan få til med tanke på temperatur: Begge dørene og taket av, kablar flytta ut av vegen, bordvifte på full guffe plassert tett inntil. Maskina skrur seg fortsatt/i] av . Eg fann ikkje noko i BIOSen for å skru opp toleransa for høge temperaturar (har sett det på andre BIOSar, men ikkje her). Det einaste eg har funne er ei innstilling for når vifta skal byrje å gå på maks, og den har eg satt so lågt som råd. Skal no prøve å sjå om eg kan finne ein nyare versjon av BIOS, sjølv om eg tvilar på at det vil hjelpe. Eg kunne tenkt meg å prøve med ein annan PSU, eller med eit nVidia-grafikkort, men har dessverre ikkje noko slikt tilgjengeleg. Kay Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 For svak strømforsyning... punktum. Prøv en som leverer STABIL 500+ watt... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 For svak strømforsyning... punktum. Prøv en som leverer STABIL 500+ watt... 6663553[/snapback] Verkeleg? Eg hadde det for meg at 500W var veldig mykje, men eg har ikkje fulgt med i det siste. Er for svak/upåliteleg PSU konsistent med symptoma mine (særleg det med at det skjer raskare med mindre luftflyt)? Nokon anbefalingar med tanke på kva PSU eg bør velge? Kay Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har samme problem som deg, og samme kabinett. Hvis problemet ditt ordner seg ved hjelp av psu-bytte så husk å si ifra her! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har samme problem som deg, og samme kabinett. Hvis problemet ditt ordner seg ved hjelp av psu-bytte så husk å si ifra her! 6663664[/snapback] Klart det. Har du eksakt samme problem? Enkelte spel kræsjar, andre gjer det ikkje, varme ser ikkje ut til å vere årsaken, men det skjer raskare med lukka kabinett? I sofall styrkar det teorien om at det er PSU-en som har skulda . Kva grafikkort har du, forresten? Kay Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Huff... Kan hende jeg var litt kjapp i svingen her... Er nok varmeproblemer med ATI kortet ditt.. ATI kort er veldig kjent for det. edit: leste gjennom posten en gang til. Prøv med HDR effekter.. dette pleier å ta knekken på skjermkort. Finnes f.eks i Oblivion eller CS:S Endret 12. august 2006 av Ezo Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg har samme problem som deg, og samme kabinett. Hvis problemet ditt ordner seg ved hjelp av psu-bytte så husk å si ifra her! 6663664[/snapback] Klart det. Har du eksakt samme problem? Enkelte spel kræsjar, andre gjer det ikkje, varme ser ikkje ut til å vere årsaken, men det skjer raskare med lukka kabinett? I sofall styrkar det teorien om at det er PSU-en som har skulda . Kva grafikkort har du, forresten? Kay 6663695[/snapback] Ja. Source og noen spill kan skru seg av fort, mens andre kan holde på i det uendelige uten problemer. Kjøpte pcn også kun for spill, men har nesten ikke blitt noe på grunn av den dritten. Jeg har Nvidia skjermkort (7800GTX) og abit hovedkort da. Også prøvd alt som du har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå