l.e.a Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Heisann. Som sagt i overskriften:Jeg lurer fælt på hvordan en skal få inn W-lan på min tlf. Er nå mange kafer og parker her i omeråde som tilbyr trådløst nett. prøvde å få koblet meg på men fikk ikke til jeg. Jeg gikk inn på dette på tlf. -tilkoblinger -tilk.beh Da fikk jeg opp at telenor hadde et nettverk tilgjennlig. Men så kom ikke jeg noe lenger, er det noen her som kan være snill å forklare meg hvordan jeg gjør dette? Det hadde vært flott På forhånd takk Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva med å Google litt først ? http://answers.yahoo.com/question/index?qi...05114835AA0RGDm Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det kan gjøres mye enklere. Du trenger ikke lage et tilgangspunkt. Web - Valg - Innstillinger - Tilgangspunkt: Alltid spør Neste gang du kobler deg til internett vil den spørre hvilket tilgangspunkt du vil bruke. Velg da "Søk etter WLAN". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå