belarus Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei Er det noen som har noen mening om min Pentium 4 560 3.60 GHz prosessor ? Da jeg ikke finner noen som selger den lenger,tenkte jeg det var en prosessor som er tatt ut av markedet. Hvordan er denne i forhold til de nyere P4 prosessorene eller AMD ? Mvh belarus Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Den "lever" ennå, den er ihvertfall fremdeles i handel, se her. Prosessoren din er fet nok, du kan trygt vente med å oppgradere. Den er en 32-bit enkeltkjerne-prosessor; men siden du har en toppmodell av sorten, henger den nok med en stund til.. Skal du ha noe som er betydelig bedre, må du nok punge kraftig ut for en av de dyrere Core2 Duo/Extreme eller en A64 FX... pluss nytt hovedkort og evt. minne... Edit: typo Endret 11. august 2006 av cosmo03X Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) grei den CPUen, men som sagt, så har jo conroe kommet, og alle conroene vil nok slå den, men den du har vil funke fint en god stund til Jeg har selv en P4 3.2 Pressoctt, og den funker greit sammen med et GeForce 6600GT I alle spill (dog ikke på høyeste grafikk) Edit: Registrert deg i 2003, g postet 2 poster totalt? bug eller? Endret 12. august 2006 av christopher909 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå