Gå til innhold

Kjøp av headset med mic.

Anbefalte innlegg

Hei jeg har tenkt å kjøpe meg et headset for laptoppen min.

Det var i hovedsak med bruk i TeamSpeak og/eller Skype. Slik at jeg kan prate samtidig som jeg spiller spill som world of warcraft, battlefield2 og lignende.

Jeg har tittet litt omkring og fant en test Hardware.no hadde hvor "Steel Sound 5H" kom best ut i testen. Jeg skulle til å kjøpe den til jeg leste en del bruker tester av denne og hvor de sa mikrofonen var det mye trøbbel med, og til tider var lyden ille.

Har noen en solid bra anbefalning? Jeg likte veldig godt Steel Sound 5H etter testen å dømme. Og prisen 350virker ålraight (dette var for minijackplug, noe som jeg anntar er standarden for maskiner?). Men jeg vil ikke slite med mikrofonen, og vilken er best webshop å kjøpe denne fra? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt SteelSound 5H i nesten en måned nå og har ikke hatt noe problemer. Veldig bra lyd og mic. Sjekk på hardware.no for den billigste prisen.

GL ;)

6657565[/snapback]

Så du mener at microfonen ikke er en ubehagelig plast gjenstand som er klistret til headsettet? Det leste jeg at noen mente, ble litt skremt av tanken.

Lenke til kommentar
Har Sennheiser PC160 SK Gaming-Edition og er veldig fornøyd med både lyd og mic  :thumbup:

6657967[/snapback]

Denne var nok desverre for dyr for meg, Steel Sound 5H var på 350kroner og det vil jeg holde meg till, prisnivå that is.

6657976[/snapback]

Jeg vil bare si at du bør kjøpe Trust HS-4100...

Du trenger ikke å stille inn størrelsen, for det stiller seg inn etter størrelsen på haude ditt selv..

Det har med egen driver som gjør at du får 7.1lyd (Elsker det når jeg ser film.)

Det har en god mic med støyfilter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...