Gå til innhold

Skjermen min "dirrer" sidelengs

bigmann31

Anbefalte innlegg

Skjermen dvs. skjermbildet da(Bor ikke i LA eller andre jordskjelvutsatte områder)dirrer/hopper fra side til side.Ikke mange millimeterene det er snakk om men nok til at det etter min mening er ubrukelig å se på.Noen ganger trekker hele skjermbildet seg sammen sidelengs.Har en dell 19" crt koblet til en Inspiron 8600.Vet det er gammelt folkens,men har prioritert serverne mine på grunn av utdannelsen.Kjører ett 802.11b nett.Naboene har IP telefoni og gud vet hva slags samtaler:).Er rart at feilen ikke er der hele tiden.Skjer bare sånn avogtill lissom,for å si det på fjortisspråk:)Skal kjøpe meg en ny maskin men grunnet at jeg kommer til å flytte på meg en god del de neste årene så vil jeg ha bærbar og vil derfor vente på merom.Håper noen av dere HW geniene der ute kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du nevner at den trekker seg sammen så kan det høres ut som en ustabilitet i avbøyningskretsene. Lite man kan gjøre med slikt hvis man ikke kan mye om elektronikk. Dessuten er det snakk om spenninger rundt 1000V.

Men brukte CRT'er burde være mulig å skaffe billig nå. Har selv en 19" og tre stk 17" stående ubrukt.

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hva du snakker om men du tror det er skjerm eller kabel?Har en 19" og en 17"crt stående.Skal prøve de.Har forresten en 24"lcd fra Dell som jeg klarte å ødelegge.Den falt med "trynet" først på en lighter.Den "kjennes" fin ut på fronten men bildet ser ut som om noen har kastet en stein på ei rute.Tusen takk for hjelpen.Hilsen meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...