DE1 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Heisann! Konfirmasjon om en mnd. Så jeg lager invitasjonsbilde. Her er meg (liten unge) for 15 år siden (nøyaktig i dag), 11.August 1991. I dag tok jeg bilde av meg (ansiktet) og satt inn i far sin dress og finstas. Hva synes dere om idé'en? - Veit det er veldig mye som kunne gjort bedre i redigering av hodet som ble satt inn.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er som du sier, mye som kunne vært bedre rent teknisk - MEN idéen synes jeg var utrolig bra! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Jada. Masse å gjøre, sånn teknisk. Men det tror jeg at jeg lar være.. Skal ikke være så veeldig høytidelig. - Er tross alt besteforeldre, tanter, søskenbarn og familie og slikt som ser det. Tror ikke de ser om jeg har brukt feil verktøy der f.eks Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hvorfor jeg ville holde meg selv? Morro kanskje? - Skal ikke henges på noen kunst-utstilling om det var det du tenkte.. Btw, er nok ikke så mange som tror at det faktisk skjedde. Endret 11. august 2006 av DE1 Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Heheh.. Snakk om orginalt selvportrett. Artig! Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette var en knakande god idé, men jeg syns du burde gjøre det bedre teknisk før du sender de ut... Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kult Og ikke minst original ide, som kanskje ikke så mange andre komfirmanter har brukt før deg. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Dette var en knakande god idé, men jeg syns du burde gjøre det bedre teknisk før du sender de ut... 6657852[/snapback] Heh, takk! - Ja, har tenkt litt på det. Men hva synes du jeg isåfall burde gjøre med det? Ikke mye, men enkle forandringer som kan bedres. Har ikke all verden med tid.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Veldig bra ide, jeg vet ikke helt om du burde fikset S/U på layer 1? Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kjempe god idè! Ville gjort en liten endring på halsen Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Du burde vel fått lagt til samme overflaten i ansiktet ditt, som ellers på bildet. Nå er det kun ansiktet som er klart... Morsom ide:) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Heh, tusen takk for respons! - Ja, skal nok gjøre litt med halsen og justere ansiktet mitt ned litt i farge-kontrast så det passer mer.. (Bilde av lille meg er scannet) Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei Dag Erik! Genial idè du har kommet opp med her, men som det er sagt tidligere her, så gjør den tekniske biten det litt uferdig... jeg syntes det virka litt artig å prøve å få fiksa det... så det gjorde og dette er hva jeg kom opp med: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Edit: Feil tråd, men eit artig bilete Endret 12. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hei Dag Erik! Genial idè du har kommet opp med her, men som det er sagt tidligere her, så gjør den tekniske biten det litt uferdig... jeg syntes det virka litt artig å prøve å få fiksa det... så det gjorde jeg fant ut at ansiktet ditt var litt for mørkt og litt klart i forhold til resten av det gamle bildet... satte enkelt og greit på litt støy (noise) og endret farge-vinået (levels). halsen var også litt uferdig 'limt på', men det var ikke så vanskelig å fikse med stamp tool var litt vanskelig uten rå-materialet, men det gikk sånn någen lunde og dette er hva jeg kom opp med: Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det siste bildet her ble veldig bra ... Nå ser det mer ut som om hodet har sittet på halsen i 15 år! Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Veeeeeeldig genialt! Og så nydelig! Endret 12. august 2006 av Mottiman Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Kan ikke du gjøre hodet ditt litt uskarpere? Da hadde det vært bortimot perfekt.. Litt lys feil. Men genialt bilde! Inspirerte meg faktisk. Hehe Endret 12. august 2006 av Mottiman Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Teknisk-sett.. Langt fra perfekt Men, men.. Skal jobbe litt videre med halsen ja Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvorfor ble mine innlegg fjernet? Fikk ikke noen pm engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå