Gå til innhold

Hw patruljen animasjons film!

Piratpjokken

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett en link i en signatur fant jeg denne siden.

Det synest jeg var en ekstremt god ide til film! Derfor skal jeg og mine utrolig gode Flash mx skills mikse sammen en film. Jeg vet ikke når jeg får tid til å begynne på den, men jeg lover at jeg skal lage noe! Fiasko eller suksess!

Jeg kommer til å fikse en side å ha dem på, en plass og laste dem opp og litt tid å lage dem på!

Så er det noen som vet om en gratis side jeg kan laste dem opp på? er youtube gratis (eller hva det heter)

Hvordan fikser jeg det slik at filmene vises i en pen liten rute i *min* side? ikke link til youtube, men at de ligger på min hjemmeside eller noe.

Oppdatering #1:

Her er det filmen skal handle om:

For å oppsummere:

En server begynner å få en stygg hoste, og bestemmer seg for å avspasere, noe som oppleves som særdeles traumatisk for forumbrukerne. Dette aktiverer en alarm, og en svær lyskaster på toppen av Postgirobygget viser HW-logoen på månen. Det er alltid skyfritt og fullmåne i krisesituasjoner, selvsagt. Ut av en hemmelig hule fyker den über-raske HW-bilen, trimmet og overklokket av Ueland selv. 20Ghz dual core med 1TB minne, surround og LCD-skjermer i baksetet med CS for å holde HW-soldatene fokusert. Sirenene høres på lang avstand: "LOLOLOLOL!!1". Verken enveiskjøringer eller røde lys stopper HW-bilen, for her må man være raske, det handler tross alt om livet til tusenvis av HW-disipler. Med nøye plassert sprengstoff flyr døra til bygningen i fillebiter, og de kjemper seg opp trappene til øverste etasje, for onde h4xx0rz med über-skillz har kødda med heisen. Inn i serverrommet flyr Ueland i full fart, og bruker sine über-skillz til å få forumet oppegående, 1 sekund før den første forumbrukeren tar livet sitt ved å henge seg fra en TP-kabel. Når de kommer ut igjen høres jubelen fra en enorm folkemasse, holdt på avstand av tungt bevæpnet politi, og et blitzregn uten like fra verdens presse. It's all in a days work..

--rulletekst--

-Hvordan går det med arbeidet?

Jo, nå har jeg laget ferdig logoen min som jeg selv ble veldig fornøyd med! Det var ganske nødvendig, for nå har jeg klart og sette meg inn i alt nødvendig for at filmen skal fungere... Men dessverre er der alltid et uoppklart **MEN**. Hvordan konverterer jeg filmen til quicktime/WMP fil (Helst en forklaring på hvordan jeg får den til quicktime. Støtter det mer en windows media player!)?

Der holdt jeg på å glemme en ting! jeg skal se etter konvertering i hjelpe menyen i flash! Den var så innholdsrik at jeg vedder på eg finner noe!

-Jaha, men hva med hjemmeside?

Hjemmesiden lager jeg i Dreamweaver (som forresten er et meget godt program!), og laster opp resultatet på http:\\petersk91.home.no om jeg husker rett adresse!

-Musikken.

Musikken som jeg håper jeg klarer å putte inn i filmen kommer til å være selvkomponert musikk jeg har laget i FL Studio. Men dessverre har jeg ikke satt meg helt inni det systemet (eller dreamweaver for den saks skyld)..

De siste ordene (intill videre)

Selv vil jeg si at jeg er godt igang med hele greia. Trolig begynner jeg med filmen i morgen eller overmorgen! Kommer egentlig an på når jeg finner ut hvordan jeg konverterer filene. Vær snille og si ifra om noen dere kjenner kan hjelpe meg med flash dokument konvertering! Broren min kan sikkert hjelpe meg med Dreamweaver.

Kom på at jeg også trenger litt hjelp med å lage tekst i tilfelle noen fra andre land vil se filmen. Noen programmer jeg kan bruke?

Dette blir brukt til filmen:

-*Flash mx 8*

Programmet jeg lager filmen med

-*FL Studio*

Programmet jeg lager musikk med

-*Switch*

Jeg laster ned diverse lyder. Noen av disse er i format Flash ikke liker. Programmet konverterer filene til Wav, mp3 eller hva du vil!

-*Windows movie maker*

Diverse scener som blir splittet fra hverandre blir satt pent og pyntelig sammen her.

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du kan laste opp på http://imageshack.us

6657321[/snapback]

Jeg tok turen innom www.youtube.com, de har gratis opplasting av videoer der! Imageshack skal jeg bruke til diverse bilder jeg har med mindre youtube har bilde opplasting og!

Trenger hjelp med hjemmeside nå.

6657471[/snapback]

Jeg rekner med filene du laster opp er i .swf-format? Da kan du laste dem opp på imageshack.us :)

Lenke til kommentar

Det er ikke en fillm uten skikkelig musikk. Nå skal jeg mikse sammen noe i FL studio og ha det inn på mine flash verk. Men hvordan importerer jeg lyder til flash dokumentene mine? og hvordan gjør jeg det slik at flash filmene kan spilles av i youtube?

Edit: Glemte det at jeg trenger fortsatt forslag til en plass og sette opp hjemmeside

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Det er ikke en fillm uten skikkelig musikk. Nå skal jeg mikse sammen noe i FL studio og ha det inn på mine flash verk. Men hvordan importerer jeg lyder til flash dokumentene mine? og hvordan gjør jeg det slik at flash filmene kan spilles av i youtube?

Edit: Glemte det at jeg trenger fortsatt forslag til en plass og sette opp hjemmeside

6659991[/snapback]

Er www.home.no bra nok? Det er gratis iallefall

Lenke til kommentar

6659991[/snapback]

Er www.home.no bra nok? Det er gratis iallefall

6660311[/snapback]

Om ike trrundes tilbud er noe jeg vil ha går jeg får home.no.. Kontoen min står klar til å oprettes i dette øyeblikk. Ok eller avbryt, kommer an på trrunde`s tilbud

Dette så spennende ut, gleder meg til å se resultatet. :)

6660458[/snapback]

Resultatet blir sikkert bra! Er det noen som kan hjelpe meg med FL studio? sliter litt med musikken (har nesten aldri brukt programmet før).

Nå har det seg sann at jeg har klart å få meg inn i systemet og klart å lage en heftig rytme til bilscenen der Ueland etter planene skal rykke ut i über bilen sin!

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...