Gå til innhold

Overføre bilder fra tlf til data/Internett

Luvilu

Anbefalte innlegg

Jeg har nå omsider greid å installere PC suite uten flere problemer, men så er det noe jeg ikke skjønner helt (det er jo ikke noe nytt)

Jeg får muligheten til å legge ut bildene på Internett via Kodak Easy Share Gallery, men hvordan får jeg lagret bildene på maskinen? Eller på en annen Internettside for den saks skyld slik at jeg kan legge ut bilder på diverse forum?

Håper dere bærer over med maset mitt. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det jeg lurte på er hvordan jeg får lagret bildene på datamaskinen i fra dette galleriet (eller fra tlf) men det var vel så enkelt som å høyreklikke og lagre som. :blush: Jeg trodde jeg kunne legge ut bildene fra galleriet og på diverse forum ved hjelp av url adressa siden dette galleriet er på Internett, men det var da ikke mulig. Så dermed må jeg lagre bildene og laste de opp til fotoknudsen som jeg gjør med bilder fra fotoapparatet. Trodde bare det kunne gjøres enklere.

Har w810i og bruker usb-kabelen og programmet som fulgte med tlf.

Lenke til kommentar
Nei, det jeg lurte på er hvordan jeg får lagret bildene på datamaskinen i fra dette galleriet (eller fra tlf) men det var vel så enkelt som å høyreklikke og lagre som.  :blush:  Jeg trodde jeg kunne legge ut bildene fra galleriet og på diverse forum ved hjelp av url adressa siden dette galleriet er på Internett, men det var da ikke mulig. Så dermed må jeg lagre bildene og laste de opp til fotoknudsen som jeg gjør med bilder fra fotoapparatet. Trodde bare det kunne gjøres enklere.

Har w810i og bruker usb-kabelen og programmet som fulgte med tlf.

6667983[/snapback]

Okei, misforstod jeg.. Sorry :tease:

Lenke til kommentar

Hei! Jeg kjøpte SE K750i i går og jeg kan kanskje være til hjelp. SE K750i\W800i\W810i er veldig likt så jeg tror det her vil fungere for deg også. Hvis det skulle oppstå noe spørsmål så er det bare å spørre.

1.Koble telefonen til pc

2.Gå til ”Min datamaskin” på pc-en og dobbel klikk på ”Flyttbar disk”

3.Dobbel klikk på mappen som heter ”DCIM”

3.1.Dobbel klikk der etter på under mappen ”100MSDCF”, der ligger bildene.

4.Da er det bare å velge bilder og ”høyre klikke” og velge kopier.

4.1. Naviger deg til den mappen du vil kopiere bildene i, på pc-en (f.eks. ”mine bilder”) og ”høyre klikk” og velg lim inn!

Lykke til! :)

Endret av m3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...