Skogslik Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Trenger hjelp på Call Of Cthulhu. Er i starten der man skal finne en kode til safen i butikken til han som ble satt i fengsel. Problemet er at eg ikkje finner den koden noen plass :S fikk et brev av han der det står at han bruker månen, dagen og året til bursdagen til monsteret han gjifta seg med. men hvordan skal eg vite dette :S Ikkje skriv koden her til meg, bare skriv om eg må finne den ut selv eller står den noen plass? og hvordan virker safen? skal eg vri på tallet og stoppe på det og så til neste? :S Takk For Svar =) Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har desverre ikke spillt spillet. men her er det en faq av xbox versionen, fant ikke pc versionen: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/470998.html som regel er xbox versionene av spill identiske så du skulle nok finne svar på spørsmålet ditt i denne walkthrougen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 ja, men der står vell koden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå