JonV Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei alle sammen. jeg slitter litt om dagen med 100% load ved bruk av IDE cdrom. (maskina er ubruklig ved kopiering til maskina) gjelder også når jeg lager iso av cder. maskina funker som den skal når jeg flytter filer mellom Diskene Har testet med nyeste VIA 4IN1 og div andre drivere. har også testet å flashe Cdromene.(hjalp ikke) i maskina har jeg. Asus A7V133 hovedkort Raid. XP1900+ CPU. 512MB RAm Orginal. GF4TI4600 Grafikkort. Creaf 5,1 digital lyd. 2*40Gig i Raid 0. 1*80Gig . 1*120Gig. 1*9,2Gig SCSI. 1*Yamaha CRW F1 brenner. 1*Yamaha CRW 8*4*24 brenner (SCSI) Denne har jeg ikke problemer med. 1*DVD Alle diskene er WD7200, 120Gig er med 8MB cache. Kan det være Strømforsyninga :? et orginalt Aopen 300W som sitter i Aopen HQ08. Maskina fungerer knall hadde det ikke vært for det at maskina henger når jeg kopierer fra cd til disk. ingenting er overklokket alle cdromer har fungert fint før :smile: hadde satt pris på Fornuftige svar. Mvh Jon Ps hvis denne er feilpostet værsåsnill å flytt den og ikke steng den. Lenke til kommentar
Unicr0n Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har du sjekket DMA instillingene dine i Device Mananger i windows? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 de stemte de :sad: Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hva mente du med at de stemmer?? Dette er den klassiske feilsymptomet på at cd-romm'en din kjører i PIO mode. Sjekk DMA innstillingene dine ig sjekk hva IDE enhetene dine kjører på. mvh henrik Lenke til kommentar
JonV Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 alle kjører på DMA :sad: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 hei. det viste seg å være HD kontrolleren som ikke hadde instalert Via driver :smile: funker bra igjen nå... :smile: takk for tipsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå