efish Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har et rimelig stort problem kan man vel si. Jeg får rett og slett ikke usb-masselagringsenheter til å funke. Dette er veldig irriterende med tanke på at jeg ikke får tatt over musikk til iPod. Når jeg kobler til f.eks iPod'en så står det at en ny enhet er funnet og alt ser ut til å være normalt. Men den kommer ikke opp i iTunes eller Min Datamaskin eller noen andre steder. Det samme skjer med usb-sticks. Litt rart, men kameraet mitt blir faktisk funnet, og det bruker usb. Tror problemet er kommet etter jeg installerte en litt ustabil driver til noen gamle usb-høytalere, men er ikke sikker. Jeg føler jeg har prøvd det meste. Jeg har også installert XP på nytt. Tviler på at noen vet hva som kan gjøres, men hvis dere har noe som helst forslag tar jeg de gjerne imot. Jeg holder på å bli gal. Er eneste mulighet å formatere og så installere på nytt? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Prøv å installer usb-driverene på nytt hvis du har dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå