manna420 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei For 2 dager siden klikka det plutselig for pcen min. Først nektet pcen å ta imot ip adressen selvom alt (nettverkskortet, kabelen) var i orden. Nå kommer den plutselig opp med meldinger der den sier at fristen for registrering av Windows har utgått. Skjønner ikke hvordan det er mulig når jeg registrerte den da jeg installerte den. Den tillater meg til å komme helt til skrivebordsbakgrunn dukker og dermed er det slutt. Får ikke tilgang til noe annet enn meldingen som sier at, dersom jeg skal bruke pcen må jeg kontakte Microsoft kontor. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dersom du HAR gyldig nøkkel, og lisens, ser jeg ingen annen god ide enn å ringe M$ ! Dersom ikke, skaff deg lisens _nifty_ Lenke til kommentar
manna420 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg har license og når jeg skriver det inn så sier den at fristen for å aktivere den har gått ut og nå må microsoft kontaktes. Endret 11. august 2006 av manna420 Lenke til kommentar
nifty Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har license og når jeg skriver det inn så sier den at fristen for å aktivere den har gått ut og nå må microsoft kontaktes. 6656794[/snapback] Gjør det da ! _nifty_ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Du må nok søke hjelp hos Microsoft ja. Jeg vet at WPA har skapt en del trøbbel for brukere. Så det blir nok telefonkø eller epost som må sendes. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå