356speedster Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Har en P3 med Epox bx440 HK som jeg tester litt på. I MBM5 finner jeg system temp og cpu temp på LM75 og LM78 Men jeg har også en sensor som heter "LM78-Tekram Probe" denne står konstant på 56 grader uansett kald/varm maskin Hva er dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Tekram er en HK produsent. LM78 er chipen som måler spenning, temperatur etc. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Tekram er et merke. probe er det samme som en sensor. Den måler sikkert temperaturen til ett eller annet. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Virker som om det kan være at Tekram har levert noen komponenter på Epox HK'et, men jeg lurer fortsatt på hva det er Moterboard Monitor 5 mener å skulle måle av temperatur på denne "Tekram Probe" ?? Har forresten en lignende sak på HP Kayak'en min, men der står det "Asus 2 (CUSL2)" istedet for "Tekram Probe", felles for de begge er at de sannsynligvis ikke måler noen reel temp noe sted. Dette trigger nysjerrigheten. Hva pok.. er de måler??? Hvorfor dukker de opp i MBM5 menyen for Temp>board_sensor??? Any ideas, anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå