monkeyboogie Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hej! Jeg lurte bare på om folk har hatt erfaring med å øve til teoriprøven til bil med å øve seg på teoriprøven.no? jeg har hørt snakk om at masse der er feil, noen sier det er rett der, hva er deres mening om denne siden? Er dette en god side å pugge på? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hej! Les mitt innlegg her -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=608027&hl= Lykke til Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg kjøpe en slik 24t prøve på www.teoritentamen.no Jeg tok ti prøver dagen før jeg skulle ha teorien. Det hjalp tydeligvis veldig bra, siden jeg bare hadde to feil på den ordentlige prøven =) Men det er aldri en bra erstatning for å ikke lese i boka, men skal gi en pekepinn på hvordan prøven vil være på trafikkstasjonen! Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Det kan være en bra øving og ta den, men ikke lur deg selv med og ta den for mange ganger siden du får mange spm som du nok har fått før... ...tok forresten teioriprøven i dag, 7 feil, bestod akuratt Endret 11. august 2006 av Kverkulf Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det kan være en bra øving og ta den, men ikke lur deg selv med og ta den for mange ganger siden du får mange spm som du nok har fått før......tok forresten teioriprøven i dag, 7 feil, bestod akuratt 6658060[/snapback] hadde 7 feil jeg og ^_^ heh Lenke til kommentar
VarianteAscari Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg synes teoriproven.no er særdeles dårlig, mens teoritentamen.no synes jeg er veldig god, også langt bedre enn Zensor (som også er dyrere). Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Enig med VarianteAscari på den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå