rvenes Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Klikk på bildet for større versjon. Tassen låg og "solte" seg i glasskarmen i dag. Kva kunne vore bedre her? Bildet er redigert bittelitt i acdsee8... (svart/kvitt blant anna) Her er eit anna, men blei ikkje heilt fornøydd med det... Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Dette var da en søt liten tass Vet ikke helt om jeg er kvalifisert til å gi kritikk (da jeg selv er über amatør) Men jeg synes kanskje gardina og håndtaket ødelegger litt, ellers var bildene bra. Endret 11. august 2006 av RC1 Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Katten var jo absolutt fin, men jeg har noen ting å kommentere... For det første bruker du 8megapikslers oppløsning for å vise oss.. Holder at den lengste siden er 1000 piksler, brukte ni år på å loade bildene... Jeg er litt tvilsom til at bildene var i s/h (men dette er vel en smakssak!) En annen ting jeg føler er at motivet var litt i tetteste laget ... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 whups! var det den store eg la ut ja? gjorde vel kanskje det av begge... Ein mindre versjon. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det ble faktisk litt bedre å se nå ja ... Men som RC1 sa, ødela gardina og det håndvridelen litt! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det første bildet var stilig. Riktig søt pus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå