Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar: Finale

Var det riktig at fredrikrb vant?  

117 stemmer

1. 1. Var det riktig at fredrikrb vant?

• Ja
      46
    • Nei
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud. Fredrik skulle aldri ha vunnet. Dotten skulle mye heller ha vunnet.

6663793[/snapback]

Er vel som med forrige presidentvalg i USA.

Lenke til kommentar
Øh. Hva er poenget med pollen som er der nå? fredrikrb fikk vel ca 70 stemmer, nesten alle som stemte på han vil jo stemme "Ja" på nåværende poll, og alle andre (ca 230) vil vel stemme "Nei"? Er ikke det litt meningsløst? :hmm:

6663802[/snapback]

Poenget er jo å diskreditere og undergrave fredrikrb's seier. At jeg ikke tenkte på å lage en slik poll selv....

Lenke til kommentar
Øh. Hva er poenget med pollen som er der nå? fredrikrb fikk vel ca 70 stemmer, nesten alle som stemte på han vil jo stemme "Ja" på nåværende poll, og alle andre (ca 230) vil vel stemme "Nei"? Er ikke det litt meningsløst? :hmm:

6663802[/snapback]

Det er for å vise at flertallet er uenig i at Fredrik skulle vinne.

:p

Slemme Dammyr.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Men etter at det har vært en ganske stor diskusjon om folk stemte på brukere de liker personlig, eller om det er på grunn av avataren, har vi jo nå sett at vinneren er en som har en orginal og selvlagd avatar. Ikke et bilde som er funnet på google og fått en hvem-som-helst til å lage den til riktig format i avatartråden.

..men det kan hende at det bare er fordi fredrikrb er veldig kjekk..?

Lenke til kommentar
Nei. Er jeg den eneste som ikke klarer å fatte hva som gjør avataren hans spesielt bra?

6666114[/snapback]

Deg om det. Personlig digger jeg fredrik sin avatar, og stemte derfor på hans. Hva folk synes er da likegyldig iog med at flertallet har talt. Akkurat som de tullete EU avstemningen som bare går on and on and..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...