Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar: Finale

Var det riktig at fredrikrb vant?  

117 stemmer

1. 1. Var det riktig at fredrikrb vant?

• Ja
      46
    • Nei
      71

Anbefalte innlegg

Vi stopper opp og utroper en vinner så snart jeg ser vi har passert 300 stemmer.

6662462[/snapback]

Det betyr at man har en vinner ;o

6662475[/snapback]

Hyyysssst nå ! Han har ikke kuleramma med seg.... ;)

6662504[/snapback]

:D

Hva sier du jarmo, skal vi editere kenneth sin post ved å putte på en 0 bak 300?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi stopper opp og utroper en vinner så snart jeg ser vi har passert 300 stemmer.

6662462[/snapback]

Det betyr at man har en vinner ;o

6662475[/snapback]

Hyyysssst nå ! Han har ikke kuleramma med seg.... ;)

6662504[/snapback]

haha!

Du skulle ha donert bort noe drugz Jarmo, så hadde noen andre tatt seieren!

Lenke til kommentar

Min første stemme i denne konkurransen.

Selv om jeg synes at fredrikrb sin er mer original og har større sjanse på monterplass på Ibsenhuset, så stemte jeg på b-real. Ikke fordi jeg syns at akkurat den avataren var den beste av de fem, men fordi jeg tror jeg ser "stilen" til b-real. Selv om han skifter ganske ofte, noe jeg vanligvis ikke er fan av, er mange av avatarene hans i samme "klasse" (samme tegner?), og det gjør at jeg kjenner ham igjen på avataren uansett. :thumbup:

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Mine damer og herrer!

Konkurransen har vært hard, etter nominasjoner, avstemninger og enda flere avstemninger har vi endelig kåret en vinner. Den brukeren som ærefullt får gå inn i en periode som kanskje varer helt fra til jul med tittelen "Kulest avatar" dypt preget inn i signaturen er:

Fredrik Risanger Busk, bedre kjent som fredrikrb

Måtte du leve lenge og alt det der...

Nå til det som virkelig teller:

Alle dere som ikke stemte på meg, som rundt regnet er ca. 300 stykker minus moderatorer kan nå vente seg straffereaksjoner. Jeg har personlig fått med meg respekterte moderatorer som Oysfaerg og Jankee til å ta hånd om en solid advarselsøkning til samtlige av disse brukerne brukere. De har selv følt en misnøye over ikke å bli nominert og vil derfor bruke denne agressjonen for å hjelpe meg.

Dermed regner jeg med at vi alle vil ha en ny tone og ved neste konkurranse og at den med faktisk best avatar vinner, mens favoriserte brukere tydelig vil falle på listene.

Takk for denne gang!

Lenke til kommentar

Dermed regner jeg med at vi alle vil ha en ny tone og ved neste konkurranse og at den med faktisk best avatar vinner, mens favoriserte brukere tydelig vil falle på listene.

6663446[/snapback]

Amen.

Det å bli slått av den ene brukeren som faktisk har et større ego enn meg vil uten tvil få ringvirkninger på modereringen fremover. Fornuften råder som alltid ikke her i OT-Baren.

[/surmuledårligtapermodus]

Ellers, grattulerer med seieren fredrikrb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...