Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar: Finale

Var det riktig at fredrikrb vant?  

117 stemmer

1. 1. Var det riktig at fredrikrb vant?

• Ja
      46
    • Nei
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og alle som stemmer på LarsP vet selvsagt hvem de stemmer på...?

6658190[/snapback]

Sojjy, glemt det... :dontgetit:

Btw, Fox88, visste ikke at du jobbet i hw. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvem er det LarsP har i avataren sin? Det er det jeg lurer på om folk tenker over.

6658212[/snapback]

Er det Goebbels? :hmm:

6658246[/snapback]

Nei, det er ganske feil. Dere andre som stemte på ham kan vel fortelle Marley det?

Lenke til kommentar
jeg jobber ikke i hw, ei jobbet heller :) hw er en kunst som mannen liker, det har mannen vel lov til?

6658233[/snapback]

Faktisk strider det imot rettningslinjene å bruke hw-logoen i avataren hvis du ikke jobber der, så nei, det har du ikke lov til. ;)

Lenke til kommentar
Hvem er det LarsP har i avataren sin? Det er det jeg lurer på om folk tenker over.

6658212[/snapback]

6658246[/snapback]

Nei, det er ganske feil. Dere andre som stemte på ham kan vel fortelle Marley det?

6658264[/snapback]

Speer?

Faen, jeg veit egenltig hvem det er. Husker bare ikke navnet. :hrm:

Lenke til kommentar

6658212[/snapback]

6658246[/snapback]

6658264[/snapback]

Hvorfor må man vite at det er Bela Lugosi for å kunne stemme? Jeg aner ikke hvem den strutsen er, eller hva den heter. Ligner litt på en av de to som er i Dyreparken, men jeg er ikke helt sikker. Men man må da kunne stemme på strutsen selv om man ikke kan redergjøre for den...

Ellers så eier på langt nær Dracula (Bela Lugosi) Superman. Å hevde noe slikt er tøv :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor må man vite at det er Bela Lugosi for å kunne stemme?

6658335[/snapback]

Fordi det er feelingen avataren gir som gjør at den er verdt å stemme på. Hvorfor stemme på et svart/hvitt på 80x80 piksler av en gammel mann man ikke aner hvem er? Hadde det ikke vært Bela, hadde avataren vært average.

Lenke til kommentar

6658335[/snapback]

Fordi det er feelingen avataren gir som gjør at den er verdt å stemme på. Hvorfor stemme på et svart/hvitt på 80x80 piksler av en gammel mann man ikke aner hvem er? Hadde det ikke vært Bela, hadde avataren vært average.

6658345[/snapback]

Neh, syntes bildet er såpass bra, selv om man ikke vet hvem det er. Blikket er litt "magisk" og avataren legger seg til netthinnen med en gang. Samme går for strutsen forresten. Den har et psyko blikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

6658335[/snapback]

6658345[/snapback]

Neh, syntes bildet er såpass bra, selv om man ikke vet hvem det er. Blikket er litt "magisk" og avataren legger seg til netthinnen med en gang. Samme går for strutsen forresten. Den har et psyko blikk.

6658365[/snapback]

Utsnittet på avatern er forøvrig elendig. Alle som har hatt litt basic fotografi vet at man aldri skal kutte så nær haken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...