Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar: Finale

Var det riktig at fredrikrb vant?  

117 stemmer

1. 1. Var det riktig at fredrikrb vant?

• Ja
      46
    • Nei
      71

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Nominasjonene har foregått her og de 50 første nominerte har blitt delt opp i to semifinale-heat. Herifra har de 3 beste fra hver semifinale gått videre til den gjeve finalen. Nå skal det avgjøres hvem som går videre med den enda gjevere seieren.

*trommevirvel*

Så da er det bare å stemme!

Da det var litt uenighet om hvor mange som skulle gå videre fra semifinalen valgte jeg et kompromiss. Da må alle smile : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh, jeg klarer ikke bestemme meg. Det var jo jeg som nominerte B-real, men har i det siste blitt forelsket i fredrikrb (sin avatar). I tillegg har Jarmo en gøyal avatar. Nei, nei, nei.

Edit: Det ble Fredrik, gitt.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Strutser er ålreite dyr, ikke bare er de utmerkede å ri hjem på etter en fuktig aften, men de kan bydes inn på en kopp kaffe, slaktes, tiberedes som biff servert med en temperert rødvin. De kan brukes til alt ...Hey Neppe, er du glad for at du fant fornuften, og gikk tilbake til strutsefarmen? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg senser litt gulost/hvitost mentalitet i denne avstemningen. Alle avatarer er "selvlagde" mer eller mindre. Jarmo serverer lykkepiller, jeg sier ja takk! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nå har min kjære struts fått 14 stemmer, og det er fortjent. Til dere som tviler, så vil jeg si, legg merke til det usedvanlige våkne/vennelige(mod) øye som strutsen innehar. Kjenn etter så skjønner du hva du "må" stemme. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...