bragoon Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...&pos=20&tot=127 Nikon Coolpix 995, riktignok kostet den 14000 for 5 år siden, men for den prisen hadde jeg nok heller kjøpt meg en digital speilrefleks... Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Trodde ikke forumet var til for å henge ut enkeltpersoner som kan identifiseres.. Ser man på qxl.no så betaler folk uhorvelig mye for de billigste ting. Har du noe imot denne annonsen spesielt, så burde du kanskje heller tatt direkte kontakt med annonsøren, ikke drite personen ut her. Er sikkert ikke alle i Norge holder seg oppdatert på pris eller har full greie på bruktsalg - det betyr ikke at de skal offentlig henges. Utrolig barnslig gjort.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har ikke dårlig samvittighet for dette. Føler ikke at han/hun drites ut. Gjør vel heller folk oppmerksomme på at slikt foregår. Slik jeg ser det, er det rett og slett et forsøk på svindel! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Trodde ikke forumet var til for å henge ut enkeltpersoner som kan identifiseres.. Ser man på qxl.no så betaler folk uhorvelig mye for de billigste ting. Har du noe imot denne annonsen spesielt, så burde du kanskje heller tatt direkte kontakt med annonsøren, ikke drite personen ut her. Er sikkert ikke alle i Norge holder seg oppdatert på pris eller har full greie på bruktsalg - det betyr ikke at de skal offentlig henges. Utrolig barnslig gjort.. 6656389[/snapback] Jeg tror du overreagerer litt velddig?? (Er det du som har lagt den ut kansje??) Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Trodde ikke forumet var til for å henge ut enkeltpersoner som kan identifiseres.. Ser man på qxl.no så betaler folk uhorvelig mye for de billigste ting. Har du noe imot denne annonsen spesielt, så burde du kanskje heller tatt direkte kontakt med annonsøren, ikke drite personen ut her. Er sikkert ikke alle i Norge holder seg oppdatert på pris eller har full greie på bruktsalg - det betyr ikke at de skal offentlig henges. Utrolig barnslig gjort.. 6656389[/snapback] Jeg tror du overreagerer litt velddig?? (Er det du som har lagt den ut kansje??) 6656439[/snapback] Jeg har nok hverken overreagert eller lagt den ut selv. Jeg synes ikke det er noe galt i å reagere på annonser, men da fra forhandlere. Hvis annonsøren ikke gis mulighet til å svare for seg, så er det å henge personen ut på nett. Noe jeg har sagt at jeg ikke er tilhenger av. Svindel og uvitenhet er ikke det samme. Løsningen er dialog med personen, ikke publisering for ganske mange lesere. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Må si meg enig med photoguy at denne tråden er litt på kanten... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Trodde ikke forumet var til for å henge ut enkeltpersoner som kan identifiseres.. Ser man på qxl.no så betaler folk uhorvelig mye for de billigste ting. Har du noe imot denne annonsen spesielt, så burde du kanskje heller tatt direkte kontakt med annonsøren, ikke drite personen ut her. Er sikkert ikke alle i Norge holder seg oppdatert på pris eller har full greie på bruktsalg - det betyr ikke at de skal offentlig henges. Utrolig barnslig gjort.. 6656389[/snapback] Annonsen er offentlig tilgjengelig for alle så det så. Står forresten at prisen kan diskuteres så jeg kan ikke se noe galen med det ? Det er helt lovlig å selge(prøve) det man vil her på berget for hvilken som helst pris. Det store spørsmålet er om man finner noen kjøpere da ? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg kjøpte samme kamera nytt for 4500,- i 2002 Det var riktignok i utlandet, men jeg vil si meg enig i at 7000 var litt mye å kreve. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det er aldri blitt hevdet at selger er en svindler, men at han er dagens optimist. Det er det vanskelig å være uenig i, selv om dette er et godt kamera. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det er aldri blitt hevdet at selger er en svindler, men at han er dagens optimist. Det er det vanskelig å være uenig i, selv om dette er et godt kamera. 6667430[/snapback] Ikke av trådstarter nei, men... Jeg har ikke dårlig samvittighet for dette. Føler ikke at han/hun drites ut. Gjør vel heller folk oppmerksomme på at slikt foregår. Slik jeg ser det, er det rett og slett et forsøk på svindel!6656433[/snapback] Men nok om det... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg kjøpte samme kamera nytt for 4500,- i 2002 Det var riktignok i utlandet, men jeg vil si meg enig i at 7000 var litt mye å kreve. 6657786[/snapback] Han har satt ned prisen til 5000! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå