BlackH Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Hei, jeg har tenkt å skifte innmaten i en pc og er på utkikk etter et microATX kort med bra internt grafikkort. Hovedkortet bør være socket AM2 eller 755 (med støtte for core 2 duo). Endret 13. august 2006 av BlackH Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei! Jeg ville heller kjøpt et billig skjermkort og satt på hovedkortet. Et billig skjermkort med eget minne vil være et godt valg, og vil ikke gi dårlgi ytelse som løsningene med delt minne. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Har grafikk-kort liggende som gruser det meste av intern grafikk.. Men hele poenget er at jeg ikke vil ha ekspasjonskort.. Kabinettet er så lavt at det trenger brakett for så å montere kort i 90 grader vinkel. Og dette har jeg ikke for pci-ex, pluss at plassen er ganske minimal fra før. Så er på utkikk etter et hovedkort med intern grafikk på høyde med low-end kort.. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Elitegroup RS485M-M (V1.0) Asus M2NPV-MX Hva er å foretrekke? Nividia 6150 eller ATI sin x300 baserte løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå