erldrebel Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 jeg har en key logger ingen vet passet mitt og broren min sin konto ble også hacka mit spm are hvordan blir jeg kvitt den? har scanna med avg, ad aware, norton, cc cleaner og spybot ad aware fant noen dingser som vanlig og spybot fant bare en dings de andre fant ingen ting har ikke scanna datan på et år vet ikke om jeg har blitt kvitt den eller ikke burde jeg være kvitt hvis jeg har scanna med de 5 prog'sa over? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvordan vet du at det er en keylogger på maskinen? Hva slags kontoer er blitt "hacket"? Lenke til kommentar
erldrebel Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Hvordan vet du at det er en keylogger på maskinen?Hva slags kontoer er blitt "hacket"? 6656207[/snapback] kontoer til et nett spill jeg satt på datan klokka 3 på natta og så lille broren min sin konto komme online på det spillet gikk opp og han var i senga å sov, da jeg gikk ned var min knonto pålogga av en annen hva er oddsa for at none skal gjette pass ordet til meg OG lille bror på samma dagen Lenke til kommentar
erldrebel Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 jeg er veldig forsiktig med at ingen vet/ser pass ordet mitt men er jeg kvitt en key logger hvis jeg har brukt: avg, ad aware, norton, cc cleaner og spybot ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå