Wintermuthe Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei, Jeg har spilt RTCW de siste dagene, men kommer ikke videre. Jeg er i begynnelsen av spillet (map 2, mission 1) der jeg starter hos kontaktpersonen min og går ut i byen via baren. Jeg har nå utryddet alt jeg har kommet over og truffet en snill tysk venn som gav meg lyddemper. Men hvor skal jeg nå? Jeg springer rundt og rundt i denne byen uten å finne en ny dør å åpne. Jeg føler meg skikkelig talentløs her! [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-10-22 14:57 ] Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Med forbehald at det er fleire månader sidan eg spelte det, så trur eg at du skal snike deg under ei bru ein plass i nærleiken av der du fekk lyddemparen. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Ja, jeg har vært under denne brua og utrydda alt som befinner seg på andre siden også - men jeg kommer ikke videre. Er den noen hemmelige dører, stiger o.l. jeg må bruke? Jeg har funnet en stige, men den ledet bare til et hemmelig område med noen godsaker. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hmm, er det ein kirkegard på det brettet? Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Det kan godt stemme, men det er en del låste jernporter som jeg ikke kommer gjennom. Jeg har rota rundt i timesvis og jeg er sikker på at jeg i alle fall har prøvd alle dørene. Lenke til kommentar
sara Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 utrolig at det fortsatt er noen som spiller det. Hvis det er en kirkegård der tror jeg at du skal slå /skyte i stykker døra på det mur skuret på kirkegården tar forbeholf om feil etter som det er 4-6 måneder siden jeg runnet det. Håper du skjønner /klarer det nå Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 hvis du undersøkte oppdraget i begynnelsen, så vil du finne ut at du skal sprenge døra til the cemetary.Dynamitt finner du rett der, og dynamitt ikonet vil vise hvor...det er ganske isynelatende i grunnen. Da vil du kunne komme deg inn i the crypt :wink: Håper du koser deg i krypten...hehhehe.. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå