The Ghost Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva skal til får å kjøre SLI på Asus P5W DH Deluxe ? Kan noen legge ved en link til drivere ? Trenger jeg SLI bro da lengden sikkert ikke stemmer ? Osv. Osv. Takker for all hjelp ... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Du får ikke kjørt SLI på dette kortet, kun ATI CrossFire. Da må du over på ett kort med nForce brikke sett. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Har altid trodd det har vært sånne uofisielle drivere og diverse sånne ting som får det til å funke ... Tar jeg feil ? Lenke til kommentar
bsa Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ifølge noen poster nede på denne siden (Post #50++) Beste HK for Core 2 Duo så skal det gå. Vet ikke hvordan... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Ok takker for svar så langt Skal skjekke det nå ... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har drivere som ordner biffen liggende på C:\ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 *Sikle* Har du noen link eller ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Den ligger ikke offentlig såvidt jeg vet Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Så hvor har du fått tak i den da ? Kommer du på HW Lan for og dele den ut ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Så hvor har du fått tak i den da ? Kommer du på HW Lan for og dele den ut ? 6660198[/snapback] Via ymse andre brukere av andre forum Om jeg deler det på HWLan får tiden vise, skal se om det funker når jeg får Conroe-riggen min først. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Tror jeg heller venter til nForce 590 SLI "Intel Edition" kortene kommer. Det er ikke så lenge til. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Men hvis man skal kjøpe den 15 september har det kommet da ? Klarer 590SLI intel ed. så høyt som 445FSB ? Trenger minimum 420FSB og jeg har hørt at 590SLI intel ed. kommer ikke til å klare det ? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det vil tiden vise.. jeg har fremdeles tro på det. Når det gjelder datoer så kan jeg ikke annet enn å gjett og se på hva jeg har lest andre steder, men du kan jo lete og se om du finner noe mer info rundt det på nett.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Håper virkelig at nVidia blir mer intel-vennlige i løpet av høsten og gir oss SLi til 975x-kort. Ett 7900GT-kort til ville vært prikken over i-en (med nok en ny PSU, da ) oysfaerg: Dårlig gjort å vifte med tusenlapper foran tiggere på den måten... Endret 19. august 2006 av baronKanon Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Har altid trodd det har vært sånne uofisielle drivere og diverse sånne ting som får det til å funke ... Tar jeg feil ? 6656213[/snapback] Det eneste du trenger er drivere som ikke aktivt løser ute muligheten for SLI. Med andre ord, eten drivere før versjon xxxx (husker ikke hvilken versjon de startet med denne låsen, men det var nylig), eller modifiserte drivere (du finner diverse slike som er blitt ulåst på guru3d.com). SLI på dette kortet funker utmerket. Ingen problemer. Har sett mange slike systemer kjøre uten trøbbel, og skal selv sette opp et SLI system på P5W DH. -Stigma Endret 19. august 2006 av Stigma Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Så når jeg selv har funnet disse driverne, er det bare da å finne en sli-bro som har riktig avstand, og jeg er good to go? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 baronKanon: Du trenger ikke SLI-bro Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Fett! Men vil det ikke hemme full utnyttelse hvis man bare har 8x+8x? Seff vil det bli høyere ytelse enn med bare ett, men... (Syntes det forresten var dårlig av Big_Sam på XS.org å fjerne filen etter et par dager, når jeg fant tråden halvannen måned etterpå ) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 baronKanon: Big_Sam gjorde det fordi han selv ikke ville stå som distributør av filene Det vil ikke hemme mye ytelse for 2x 7900XXX-kort, men for 7950GX2-kort vil det hemme noe ytelse. 4 kort på 16 lanes er litt lite, kort på 16 går bra. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Fett! Men vil det ikke hemme full utnyttelse hvis man bare har 8x+8x? Seff vil det bli høyere ytelse enn med bare ett, men... (Syntes det forresten var dårlig av Big_Sam på XS.org å fjerne filen etter et par dager, når jeg fant tråden halvannen måned etterpå ) 6706744[/snapback] 8x holder lenge for alt utenom 2 x 7950gx. Da begynner det å bli litt lite (men du mister heller ikke mye her). Neste generasjon med kort kan fort bli en annen situasjon, spesiellt om det komemr dual-versjoner av disse også (og det gjør det sikkert). Men... nå er jeg rimelig sikker på at p5w har 2 x 16 lanes da. Nå fikk du meg plutselig i tvil. Her fannt jeg noe: http://www.hexus.net/content/item.php?item=6427&page=2 Kortet har 2x16, men det står 2x8 crossfire support hmm.... lurer på den begrensningen bare ligger i software løsningen da. Godt mulig du vil kunne utnytte 2x16 på et SLI opplegg siden portene faktisk har kretsene på plass. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå