F.Mackey Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Liker du Beinkjør? "Hva jeg vil" er virkelig en bra sang. 6777444[/snapback] Litt seint ute, men bedre seint enn aldri. Og til svar på spørsmpålet: Jeg elsker Beinkjør, bedre barnslig forfylla rølpepunk finner man ikke. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) In Flames-Jester Script Transfigured. Sinnsykt låt! Edit: Pink Floyd - Careful with that Axe Eugene Pink Floyd - the Narrow way (part 1-3) Endret 24. september 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Adrenalin? Hørte gjennom en hel Barbie-hits Cd for noen dager siden. Klarte 12 sanger før en kompis reddet meg. Barbie medfører svettetokter, feber og spente muskler. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Pantera - Domination Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Static-X - Control It Static-X - Push It Static-X - Skinnyman Hører jeg på en av disse når jeg sykler får jeg ekstra krefter ... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Judas Priest - Alt untatt balladene og den tiden homoen fra Iced Earth viste seg. (Balladene er bra don't get me wrong, men ikke så mye adrenalin) Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Mine favoritter her: Hammerfall - Riders On The Storm Deep Purple - Black night Iron Maiden - The Wicker man Pantera - 5 minutes alone Pantera - Im broken (Dimebag Darrel har så KONGE RIFF!) Ian Hunter -Bastard Ellers mye av Led Zeppelin, Pink Floyd og Metallica!! Endret 22. september 2006 av Young Lust Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Rage, Audioslave og Tool er band med trøkk! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hammerfall - Riders On The Storm 6920016[/snapback] Den sliter vel heller på lattermusklene? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hammerfall - Riders On The Storm 6920016[/snapback] Den sliter vel heller på lattermusklene? 6920301[/snapback] Synes den er fet jeg. Om du måtte ha en annen mening, værsågod. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Helt klart Prodigy! Smack my bitch up Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Får enormt arenalinkick av Testament - Disciples Of The Watch (både originalen og fra FSSD), Practice What You Preach, Sins Of Omission, Into The Pit, Burnt Offerings, Trial By Fire. Metallica - Disposable Heroes, Battery, Leper Messiah, Damage Inc., Dyer's Eve, Blackened, No Remorse, Metal Militia. Kreator - Enemy Of God, Murder Fantasies, Impossible Brutality Megadeth - Holy Wars, Slayer - Angel Of Death. Lamb Of God - Blood of the Scribe, Now You've got Something to Die For, Redneck Pantera - 5 Minutes Alone, Cowboys From Hell. Meste jeg kommer på her og nå, sikkert en del annet og. Som man ser er vel jeg en noe større Thrash entusiast... Endret 23. september 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Forslag til musikk som passer ypperlig til energirike og adrenalinfylte situasjoner som racing, trening, kampsport etc. Prodigy - Firestarter Prodigy - Diesel Power Prodigy - Breathe Marilyn Manson - The New Shit Marilyn Manson - Mobscene (vilt, villere, villest!) Metallica - Battery (S&M) Metallica - Don't Tread on me Pantera - Walk Pantera - Cowboys from Hell Pantera - I'll Cast a Shadow Rob Zombie - Superbeast Rob Zombie - Dragula Satyricon - K.I.N.G. Slipknot - SIC Strapping Young Lad - Love Disturbed - Decadence Tja, noen bedre enn andre. Begynte å gå tom for ideer. En betingelse er selvfølgelig at man allerede har en liten forsmak for metal (med unntak av The Prodigy, kanskje, selv om det også er ganske trashy) Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Roots Bloody Roots - Sepultura Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 In Flames - Only for the Weak <3 Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Deep- og club house er definitivt det som får meg "trippin'". Noen få låter Geo Da Silva - I'll Do You Like A Truck (Plastik Funk Remix) Steve Angello And Sebastian Ingrosso - Partouze (Jean Elan Remix) Last Christmas (Benny Benassi Remix) California Dreamin' 04 (Benny Benassi Remix) Benassi Bros. - Every Single Day (feat. Dhany) Jean Claude Ades - I Begin To Wonder 2008 (Plastik Funk Remix) Sharam Feat. Daniel Bedingfield - The One (Joachim Garraud And David Guetta Remix) + en rekke "Ministry of Sound" album Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 In Flames - System In Flames - Vaacum Digger refrengene Lenke til kommentar
Golden90 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Here goes: Ozzy Osbourne - Mr. Tinkertrain Ozzy Osbourne - Desire Ozzy Osbourne - Don't blame me Ozzy Osbourne - Devils Daughter Pantera - A new level Kreator - Phobia Kreator - Murder Fantasies Amon Amarth - Guardians of Asgaard Black Label Society - Doomsday Jesus Black Label Society - Destruction Overdrive Black Label Society - 13 years of Grief Brad Paisley - Mr. Policeman Brad Paisley - Ticks Brad Paisley - All I wanted was a car The Carburators - Allright allright The Carburators - Burnout Ac/Dc - Riff Raff Alt av Brent Mason Dette er bare noe. Kan ramse opp adrenalinkick fra de fleste sjangre.. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå