Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Heihei Jeg leiter etter musikk som gir deg en følelse av adrenalin. Det sier seg selv at dette er veldig forskjellig for person til person, men det gjør ikke noe! Jeg på min side, for adrenalin følelse av punkrock-musikken til Pennywice, og da spesielt sangen deres, "Fuck Autorithy!" Noen flere som har noe på hjerte? Håper det er mange som har skikkelig rå musikk på lur, spesielt innen sjangeren punk og trance. Endret 11. august 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 så lenge du liker punk, burde du sjekke ut The Exploited - Beat The Bastards!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Det er mange godlåter som virkelig får kroppen til å sitre () Med rett setting kan det meste fungere, som på ein fest, men er eg på ein fest der musikken blir dominert av trance og pop og f.eks. System Of A Down sin Chop Suey kjem så tar det av. Kjøre bil med god musikk og høgt volum er heller ikkje å forakte. Endret 11. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Anorexia Nevrosa - The Church Of Fornication Slayer - Angel Of Death Soad - Prison Song Rise Against - Black Mask Ang Gasoline The Casualties - Ugly Bastards Beinkjør - Hva Jeg Vil Motörhead - Ace Of Spades Dead Kennedys - Nazi punks fuck off The Exploited - punks not dead The Exploited - fuck the system Skrewdriver - Skinhead Pennywise - Fight Til You Die Pennywise - Did You Really Endret 11. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kula Shaker - K er skummelt å høre på i bilen. Mista lappen da jeg hørte på den cd'en Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Skummel? K er kos. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Som i at man får blyfot og får overskudd av adrenalin av å høre på den, og det kan føre til slikt som skjedde i mitt tilfelle ;D Kos er det når man ikke kjører bil Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dj Mangoo - "Eurodancer" Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Adema - Everyone Lenke til kommentar
araziel Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Stort sett alt av Mindless Self Indulgence Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg elsker deg araziel . Et slikt gullfunn er lenge siden jeg har funnet, det var f... geniale sanger! Edit: Det er jo en blanding av alt jeg elsker! Endret 11. august 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Pakito - Living on Video Azzido Da Bass - Dooms Night (Timo Maas Remix) Papa Roach - Getting Away With Murder Apex Twin - Widowlicker Bloc Party - Helicopter Crystal Method - Keep Hope Alive Daft Punk - Musique DJ Inphinity - Love You Promised Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Aphex Twin - Widowlicker? Aldri hørt ... Ellers: Ballerock ala Danzig - for den fine, drivende flyten. Slayer tar nakketak på deg og rister til du blør neseblod. Death metal duger: Nile, Behemoth m/venner får deg til å tro at du har mørkets makter i hælene. Glem for all del ikke kongene av adrenalinmetal: Fear Factory. The Rock har soundtrack som har vaska seg. Det gir mange gode følelser på en gang. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Rage Against the Machine Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Meshuggah - Chaosphere er et heftig album. HenHau: RATM har mye energisk, ja. Wake Up, for å ta et eksempel. Endret 11. august 2006 av nr.4 Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Aphex Twin - Widowlicker? Aldri hørt ... 6656641[/snapback] Beh, windowlicker Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Aphex Twin - Widowlicker? Aldri hørt ... 6656641[/snapback] Beh, windowlicker 6656670[/snapback] Hahah :!: Enkeslikker Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Toshiro Masuda - The Rising Fighting Spirit Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Anorexia Nervosa - The Drudenhaus Anthem Motörhead - Trigger Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 November Rain Bad Horsie og mange av Metallica sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå