Gå til innhold

Fra Qtek 8310 til K800, får ikke synka i Outlook

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en K800i. Tidligere har jeg brukt Qtek 8310. Nå får jeg ikke synkronisert. Installert medfølgende programvare til K800 og alt det greiene der.

I det synkingen starter får jeg opp en feilmelding med følgende tekst: "Betingelsen inneholder skrivefeil, verdien 13.04. 2006 0000 er ugyldig".

Kan noen hjelpe meg? Er jo litt krise om jeg ikke får synkronisert denne saken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den versjonen du linket til der, er faktisk eldre enn den som fulgte med på cd-platen i esken... Dvs. at jeg har bortimot nyeste programvare, og ennå funker det ikke...

Hørte noe om at det kanskje kan ha oppstått en konflikt med Windows mobile 5 som var på Qtek'en. Noen som har en idé om hva som evt. må endres?

Lenke til kommentar

Det var litt snålt da :\

Det jeg med sikkerhet kan si er at jeg ved to av to tilfeller har hatt problemer med programvaren som lå med telefonen, og i begge situasjonene løstes det ved å bruke programvareversjonen jeg refererte til. :hmm:

Lenke til kommentar

Forsøkte å installere programmet du linket til. Men får samme feilmeldingen når jeg bruker denne versjonen...

Har også forsøkt å synke via bluetooth, men med samme resultat... Utrolig kjipt at ikke det fungerer.

Får vel nesten ta kontakt med Sony Ericsson sin support i Norge og forhøre meg litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...