evenandre Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har problem med å få motoren til å gå på under halv gass. Da synker turtallet og motoren dauer. Ikke mulig gå gå på tomgang med den. Når jeg skal starte den igen må jeg lure det til med full gass og choke delv om den er varm.. Ikke helt bra tror jeg. Har byttet tennplugger og har ny bensin. Motoren går fint på full gass. Noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det kan være forgasseren. Rens den, og om du ikke vet hva du skal gjøre bør du spørre noen som kan det. Lenke til kommentar
evenandre Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Det kan være forgasseren. Rens den, og om du ikke vet hva du skal gjøre bør du spørre noen som kan det. 6656026[/snapback] Har brukt en sånn boks som var motor og forgasser-rens. Ble ikke noe stort bedre av det. Er det bedre å plukke av forgasseren og rengøre den bit for bit? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ja, det gjorde jeg med min Yamaha 9.9 og da funket den helt fint etterpå Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Rengjør den dett den på og vis ikke det forsvinner så prøver du å rengjøre den et par ganger til.... ikke alltid man får det med seg første gangen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå