KimNK Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Eg og ein annan godklump her på forumet har i det siste prøvd å gjere eit desperat forsøk på å finne ut om Vlad Tepes er kul eller ei. Fins det nokon her som kan gi oss litt info om kor kult det virkelig er? Eg har aleine i alle fall så langt komme fram til (jess, heilt av meg sjølv ) at Vlad Tepes består minst av gitar, vokal(?), skarptromme, minst ein, kanskje opp i mot fleire crash-cymbalar, mogelegens ein ride og ein mystisk mann med volumknott, evt ein som har tjuvkobla seg på miksebordet med eit potmeter. Til saman har vi i alle fall komme fram til at vi trur dette noko avant-gardiske bandet i mikrofonoppstilling er litt kult, men vi er neimen ikkje heilt sikre. Om nokon i det minste kunne ha funne ut for oss eller kanskje til og med veit kven denne mystiske personen med volumknotten er, så hadde vi blitt kjempeglade. Tusen takk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Høhø Må få tak i en av demoene som har såpass god produksjon at man kan skille instrumentene fra hverandre. Å kunne skille vokal fra gitarer og bass fra trommer hadde hjulpet mye. Volumsvingingene er særdeles avantgarde ja. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Sjekk ut Celtic Poetry demoen fra '94, Glint. Eg trur eg høyrer noko. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hehe, ble nesten nysgjerrig på det greiene her. Skjulte ninjaer med magiske volumknapper? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 K, etter litt intensiv lytting har eg komme fram til at sjølv om det er drittøft, så kan det hende det av og til er ca. like kult som å kutte seg på pungen. Jaggu ikkje lett det her. Krevande musikk for tålmodige sjeler med andre ord. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Eneste sangen jeg liker til nå er Vlad Tepes - 1995 - March To The Black Holocaust - 01 - Wladimir's March Og den er jo ikke akkurat et godt eksempel på en Vlad Tepes sang, så nei jeg syns ikke det er særlig tøft. Alt for garasjelyd. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Det er jo det som er skikkelig krieg. Må virkelig slite for musikken. Vlad Tepes - War Funeral March, den svinga på råkkefoten min jaffal. Det som gjelder er egentelig om du skal holde takta til gitaren eller om du skal følge trommene istedet. Endret 12. august 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Haha, dette høres kjekt ut, hvor kan man få tak i godsakene? Har hørt på det to låtene som var på myspace, og jeg tror vi kan konkludere med at dette var særedelse tøft På sang F hører man vokal ganske godt, litt Attila inspirert i think. Endret 12. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Syns Wladimir's March virket rå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå