ttorneby Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har nettopp fått nytt tastatur, men får det ikke til å virke skikkelig. Hele rekka av tilleggstegn på tallknappene er helt på trynet. Det virker som om alt er forskjøvet et hakk. F.eks hvis jeg skal ha en venstreparsntes ( så må jeg trykke inn shift+9, ikke shift+8 som ville vært normalt. Spørsmålstegn har jeg ennå ikke funnet noen kombinasjon for, og skal jeg skrive alfakrøll må jeg trykke shift+2, ikke Alt Gr+2. Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har prøv å avinstallere driveren og installere det på nytt, men uten hell. Har også prøvd en annen USB-port. Kan det rett og slett være en fysisk feil på tastaturet? Reklamasjon? På forhånd takk for konstruktive svar! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er nok en fysisk feil på tastature (et eller annet kødd med kretskortet vil jeg tro). Ta det med til butikken og krev å få et nytt et. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvilket tastatur er det du har? Lenke til kommentar
ttorneby Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Tastaturet er fra Acer og fulgte med en stasjonær PC... Får sende PSData en mail og fortelle de at det er defekt Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Tastaturet er på engelsk oppsett. Alt + shift endrer det. Eller så kan du finne det på kontrollpanel en eller annen plass. Endret 11. august 2006 av majcrofi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå