Gå til innhold

Hvorfor ikke blood elf warrior


Anbefalte innlegg

Å bare vent. De kommer nok. Og da kan alle vi Alliance spillere som har måttet tåle at hordies hele tiden har godttet seg med at de har mindre idioter, kose oss og se dere skrike ut i smerte av alle fjortis legolas wannabes som plutselig joiner horde, infiserer byene deres, raidene deres, battlegroundene deres... ahhh...

 

:thumbs:

6660160[/snapback]

Tror nok fortsatt Alliance kommer til å være "fjortiss-factionen" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du vennligst si meg hvorfor du mener alle alliance er ''fjortisser'' ?

6660758[/snapback]

Jeg sa ikke det. Det jeg mener er at det er flest fjortisser (altså umodne unger) som velger alliance, istedet for horde, pga. at alliance har mye "penere" raser; "I r leg0laz, g1ml1, ar4g0rn, osv osv". Og jeg tviler på at det kommer til å forandre seg etter Burning Crusade, selv om Horde nå får Blood Elves. Dette er selvfølgelig min mening, og den har blitt støttet opp nesten hver eneste gang jeg har spilt alliance, og i tillegg er det flere andre som har opplevd det samme (bl.a. lest her på forumet). Selvfølgelig finnes det unntak, men det er vel allmenn kunnskap at det er en del flere umodne fjortisser på alliance sammenlignet med horde.

 

Jeg skreiv ikke at alle som spiller alliance er fjortisser :)

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Jeg sa ikke det. Det jeg mener er at det er flest fjortisser (altså umodne unger) som velger alliance, istedet for horde

6660790[/snapback]

 

Nåja, eg har inntrykk av at det er mest drittungar på horde-sida. (Dvs. folk under 20 år). Mens ein finn flest godt vaksne folk på alliance-sida.

6660947[/snapback]

Vel, som jeg sa, det er jo min egen oppfatning, og det jeg har lest/hørt fra andre. Blir forresten kanskje litt drøyt at du kaller alle folk under 20 år drittunger :)

Lenke til kommentar
Jeg sa ikke det. Det jeg mener er at det er flest fjortisser (altså umodne unger) som velger alliance, istedet for horde

6660790[/snapback]

 

Nåja, eg har inntrykk av at det er mest drittungar på horde-sida. (Dvs. folk under 20 år). Mens ein finn flest godt vaksne folk på alliance-sida.

6660947[/snapback]

 

Har helt samme oppfatningen, i min spilletid det siste året har jeg støtt på litt av hvert på Alliance siden på Al'akir, men da jeg forsøkte meg som Horde på Daggerspine ble jeg overvelmet av alle drittungene som var det. Spilte til 38 før jeg ble lei og gikk tilbake til siviliserte forhold på Alliance-siden.

Lenke til kommentar
hvor tøft er det ikke med BloodElf Hunter da?

men et n00b-spørsmål... kan bloodelf *hide*?

6656228[/snapback]

 

 

Ja det er tøft.

 

 

 

LEGOLAZZZ R SO KEWL LYL, I WANAN PALY WIHT LIEK TEH MATUER PPL BUTZ THEN I LIEK ROL HOERD TO BEH BLOD ELFFZ LYL SO I CNA BE LEGOLZ!!11ONEELEVEN!!

 

Seriøst.

Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt like mange "fjortisser" på horde. Altså jeg foretrekker en gutt som er 14 år og som oppfører seg som en voksen person, skriver skikkelig engelsk og tør å snakke på ventrilo over en 19 år gammel dust som er frekk som faen og skriver lolz etter hver setning og som generelt oppfører seg som en drittunge.

 

Er faktisk flere guilder på serveren med 18 års requirement. Synes jeg er rett og slett patetisk. Selv om folkene ikke kan en dritt engelsk og snakker russisk i /gchat gir de vel faen bare de er 18 år++. Er selv blitt denied fra en guild siden jeg ikke var gammel nok (16 og 1/2). Tro det eller ei, men jeg VET jeg oppfører meg mer voksent enn MANGE som var i den guilden. Det er bare prinsippet: "amagadz lol we r liek grewn ups guld, nd we dunt accetp forten yer olld ppl liek u."

 

 

Er så maks /spit det. Anyways, er alltid like morsomt å poste noe ala dette på realmforumet. Litt rart, jeg ser faktisk ned på slike personer.

 

(faktisk noen voksne personer (26, 35 og 40, noe jeg kaller godt voksne) jeg ble kjent med og snakket engelsk med hele tiden. Jeg fortalte dem aldri hvor gammel jeg var, og når jeg sa jeg var 16 år ble de nesten sjokkert siden jeg oppførte meg så modent.)

Lenke til kommentar
Er vel strengt tatt like mange "fjortisser" på horde. Altså jeg foretrekker en gutt som er 14 år og som oppfører seg som en voksen person, skriver skikkelig engelsk og tør å snakke på ventrilo over en 19 år gammel dust som er frekk som faen og skriver lolz etter hver setning og som generelt oppfører seg som en drittunge.

 

Er faktisk flere guilder på serveren med 18 års requirement. Synes jeg er rett og slett patetisk. Selv om folkene ikke kan en dritt engelsk og snakker russisk i /gchat gir de vel faen bare de er 18 år++. Er selv blitt denied fra en guild siden jeg ikke var gammel nok (16 og 1/2). Tro det eller ei, men jeg VET jeg oppfører meg mer voksent enn MANGE som var i den guilden. Det er bare prinsippet: "amagadz lol we r liek grewn ups guld, nd we dunt accetp forten yer olld ppl liek u."

 

 

Er så maks /spit det. Anyways, er alltid like morsomt å poste noe ala dette på realmforumet. Litt rart, jeg ser faktisk ned på slike personer.

 

(faktisk noen voksne personer (26, 35 og 40, noe jeg kaller godt voksne) jeg ble kjent med og snakket engelsk med hele tiden. Jeg fortalte dem aldri hvor gammel jeg var, og når jeg sa jeg var 16 år ble de nesten sjokkert siden jeg oppførte meg så modent.)

6662787[/snapback]

Fjortiss er "a state of mind", ikke en alder :) Men umoden oppførsel og alder henger ofte sammen, men langt ifra alltid.

 

"Er så maks /spit det." Hah, modent? :p Uansett, jeg bryr meg egentlig ikke om alderen til folk så lenge de oppfører seg som folk.

Lenke til kommentar

Det med jeg prøvde å få fram med det var at jeg ser utrolig ned på folk som holder på med "fjrtiz r not aloewd in gild lyl" (og nei, jeg har ingen /spit macro).

 

 

Edit: kanskje du ser på det slik at det er "a state of mind" (explain please? :p) og ikke en alder, men du er nok en av de få som gjør det. Iallefall etter mine erfaringer ingame og andre plasser (f.eks. på forumet).

Endret av Marti
Lenke til kommentar
Edit: kanskje du ser på det slik at det er "a state of mind" (explain please? :p) og ikke en alder, men du er nok en av de få som gjør det. Iallefall etter mine erfaringer ingame og andre plasser (f.eks. på forumet).

6662848[/snapback]

State of mind = holdning, oppførsel generelt, og ikke noe å gjøre med alder.

 

Jeg blir litt betenkt om jeg får folk i gruppa som er 13-14 år gamle. 16-åringer vet jeg kan være modne og oppføre seg som folk, men om de er stort yngre enn det blir jeg egentlig litt tvilsom til de, og det er ofte (ikke alltid) med god grunn :)

Lenke til kommentar
Ok...

 

- Gnomes kan være Warrior's.

- _Alle_ kan være warriors.

- N'elf's kan være Warriors.

- B'elf's Kan være palladin's. Skulle ikke være noe problem å være warriors da...!

- Female Gnomes kan være warriors.... :p

6662973[/snapback]

ok...

4/4 raser på alliance kan være rogue

3/4 raser hos horde kan være rogue

3/4 raser hos horde kan være shaman

2/4 raser på alliance kan være paladin.

 

It evens out liksom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...