marge Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 God ettermiddag Jeg skal oppgradere stua hjemme, og vil ha ny TV og en Barebone. Kjøper en 32 tommers LCD TV, som skal surfes på, brukes som vanlig TV, og selvfølgelig som pc-skjerm. Spiller ikke spill, men driver mye med foto, og vil bruke barbone-harddisk som backup for bilder. Har ca 250 GB med mp3 som også vil ligge på disken, og dette vil bli det primære musikkanlegget i stua. Kobler til høyttalere på TV og anlegg m forsterker. Setter pris på et oppsett fra f.eks komplett eller mpx på noe som skulle dekke mitt behov, som bare er å bestille, sette sammen, sette i kontakt og kjøre med et minimum av hassle. Pris ikke så viktig, men gjerne "value for money" Thanx Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Hvilken formfaktor ønsker du pcen i? SFF? HTPC(Desktop)? Barebone er ingen formfaktor, men et hvilket som helst kabinett med hovedkort og strømforsyning. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
marge Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Hei igjen. Det jeg er på jakt etter et et diskre møbel, som kan stå i stua, under TV'n. Jeg vil ha et tråløst tastatur, som jeg kan ta frem når jeg bruker PC'n. Jeg kommer til å bruke den delvis som hjemmePC, surfing, og som mediasenter for musikk. Vil bare ha noe som ser bra ut, og som funker bra. F.eks noe sånt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314718 Vil kjøre XP og standard officepakke, sikkert photoshop og litt andre småprogram. Hva får jeg egentlig ekstra hvis jeg går for Win Mediacenter? Som dere sikkert har avslørt har jeg mine styrker foran en ferdig konfigurert og oppsatt PC, og tror garantert at det ville blitt solgt flere PC'er til å ha i stua hvis man hadde solgt ferdige pakker. Mange vil som meg ha funksjonaliteten og utseendet, men har ikke kompetansen til å sette det sammen. Så et tips kanskje - markedsfør et ferdig oppsett for f.eks - "Hjemmebruker og fotoentusiasten" - "Spillenstusiasten" - "Minimumsvariant" kan kanskje være en ide for selgere av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå