ImmortalTechnique Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Haha, for min del skyter reklamen seg selv i leggen. Wii dama ser jo stokk dum ut, ergo wii er stokk dum? 6655593[/snapback] hehe, alle vet jo at det er det INDRE som teller og ikke utseende Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg sier bare at hvis den er laget for å gi et bedre inntrykk av Wii, så fungerer den svært dårlig i mine øyne. Liker ikke de som prøver å fremheve produktene sine ved å bevisst drite ut andre. 6657002[/snapback] Det var da svært til hårsårhet da. Den er laget av en spillpublikasjon som en parodi på Apple-reklame som rakket ned på PC. Men hvis man ikke er veldig hårsår når det gjelder enhver kritikk av Sony så ville man fått med seg at den faktisk gir noen spark til Wii også. Sjølvsagt, om ein skulle basert seg på dei faktiske eigenskapane til konsollane, ville PS3-dama blitt både penare og smartare enn Wii-dama. På hvilken måte? PS3 er jo 10x mer penere enn en Wii Åja, OK Wii er jo basert på veldig gammel teknologi, er jo stort sett kontrolleren som tilføyer noe nytt. Det er ikke noe galt i å basere seg på "gammel" teknologi. At man baserer seg på noe som er eldre betyr ikke at det som er produktet av dette er utdatert. Og kontrolleren setter jo Wii i en helt annen kategori enn de som er basert på gammel kontroller-teknologi. Klart Nintendo er morsomt men hvem i huleste sitter med en Nintendo primært som en konsoll ? Da lurer jeg fælt på hva dere spiller for noe. De har ikke akkurat hatt så veldig gode titler akkurat. 6659391[/snapback] Det er ikke alle som er så forfinet i smaken som du er, vet du. Noen klarer faktisk å synes enkelte spill er morsomme selv om det ikke står "Sony" på dem Men jeg skjønner jo at du ikke kan spille spill som ikke er merket med "Sony". Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Omtrent like mye fanboy-faktor som dette filmklippet. Filmklippet er ikke laget av fans, som sagt, men av en spillpublikasjon. Sier man noe fint om Sony, er man automatisk fanboy, desverre ... den samme "regelen" gjelder for kritikk av Nintendo. Roser man Nintendo opp i skyene, og gjør narr av Sony, er man derimot ikke noen fanboy. Neida. Det er bare det at slik Sony har skutt seg selv i foten gang på gang så må man være litt av en fanboy for å støtte dem så kraftig som enkelte gjør. Dessuten må man være rimelig fanboy av andre (som regel Sony) for å rakke ned på Nintendo denne generasjonen. Selv Microsoft-fans medgir at Wii er spennende og nyskapende. Ja, det viser seg jo at folk flest enten vil skaffe seg 360 og Wii eller bare Wii. Er forøvrig enig med Avean i at Nintendo ikke har så veldig mange gode titler. 6660650[/snapback] Nei, det er jo synd de ikke kan merke dem med "Sony" så de blir spillbare for slike feinschmeckere som dere Jeg hater ikke Wii, men her er noen filmklipp som kan provosere Nintendo-fanboys, som er vesentlig mer irriterende enn Sony-fanboys: http://youtube.com/watch?v=EX1z7WReg7U Nice Eh, OK. Men når ble The Sims-figurer, Duke Nukem og Lara Croft Nintendo-figurer? Nintendo-fanboy lures trill rundt: Dette er ikke en fanboy, men en guttunge som tror at broren ødelegger noe han liker å spille på. Det er ganske hjerterått av deg å rakke ned på gutten for noe som er en naturlig reaksjon på slikt. I og med at Nintendo-fanboyene er så kåte på å rakke ned på Sony, og folk som liker Sony, må de tåle at jeg gjør narr av dem. 6667637[/snapback] Nå er de fleste som rakker ned på Sony ikke fanboys. Selv folk som jeg, som sitter med en PS2 i stua, synes Sony har skutt seg selv i foten denne gang, og at PS3 fremstår som lite spennende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Problemet her egentlig er vel at uttrykket fanboy blir tatt for lett på, og det bli brukt til stadighet Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Omtrent like mye fanboy-faktor som dette filmklippet. Filmklippet er ikke laget av fans, som sagt, men av en spillpublikasjon. Sier man noe fint om Sony, er man automatisk fanboy, desverre ... den samme "regelen" gjelder for kritikk av Nintendo. Roser man Nintendo opp i skyene, og gjør narr av Sony, er man derimot ikke noen fanboy. Neida. Det er bare det at slik Sony har skutt seg selv i foten gang på gang så må man være litt av en fanboy for å støtte dem så kraftig som enkelte gjør. Dessuten må man være rimelig fanboy av andre (som regel Sony) for å rakke ned på Nintendo denne generasjonen. Selv Microsoft-fans medgir at Wii er spennende og nyskapende. Ja, det viser seg jo at folk flest enten vil skaffe seg 360 og Wii eller bare Wii. Er forøvrig enig med Avean i at Nintendo ikke har så veldig mange gode titler. 6660650[/snapback] Nei, det er jo synd de ikke kan merke dem med "Sony" så de blir spillbare for slike feinschmeckere som dere Jeg hater ikke Wii, men her er noen filmklipp som kan provosere Nintendo-fanboys, som er vesentlig mer irriterende enn Sony-fanboys: http://youtube.com/watch?v=EX1z7WReg7U Nice Eh, OK. Men når ble The Sims-figurer, Duke Nukem og Lara Croft Nintendo-figurer? Nintendo-fanboy lures trill rundt: Dette er ikke en fanboy, men en guttunge som tror at broren ødelegger noe han liker å spille på. Det er ganske hjerterått av deg å rakke ned på gutten for noe som er en naturlig reaksjon på slikt. I og med at Nintendo-fanboyene er så kåte på å rakke ned på Sony, og folk som liker Sony, må de tåle at jeg gjør narr av dem. 6667637[/snapback] Nå er de fleste som rakker ned på Sony ikke fanboys. Selv folk som jeg, som sitter med en PS2 i stua, synes Sony har skutt seg selv i foten denne gang, og at PS3 fremstår som lite spennende. 6688918[/snapback] Det er ikke grunn til å forvente at den skal kunne gjøre mer enn 360 heller. Hva kunne Sega Genesis som ikke Master System kunne? Grafikk. Hva kunne PS2 gjøre som ikke PS1 kunne? Grafikk, i tillegg til internett. Hva kunne GC gjøre som N64 ikke kunne? Grafikk, og internett. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å si, superseven. Og nei, det er ikke bare grafikken som forbedres fra generasjon til generasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå