Dunedain Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er forøvrig enig med Avean i at Nintendo ikke har så veldig mange gode titler. 6660650[/snapback] Nintendo har mange gode titler! Hva med Mario, Zelda, Metroid Prime, Fox, osv...? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Er forøvrig enig med Avean i at Nintendo ikke har så veldig mange gode titler. 6660650[/snapback] Nintendo har mange gode titler! Hva med Mario, Zelda, Metroid Prime, Fox, osv...? 6660937[/snapback] Det finnes like bra spill på PS2, og XBOX. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) For å si det pent: I disse dager er det rett og slett umulig å ikkje bli stemplet som fanboy. Da ordet "fanboy" faen meg blir brukt flittig rundt om. Som sagt i tråden, om man serverer noen fine ord til Sony,MS eller Nintendo er er man fanboy. EDIT: Forøvrig syns eg ikkje dette klippet var noe som helst på å sippe for, ihvertfall ikkje noe å lage stor ståhei for. Endret 12. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kult klipp må jeg si! PS3 har ikke noe "fun" factor anyways...Bluray? Hvem bruker sin PS2 til å se på dvd idag anyways? Barn som ikke har penger til bedre bare... 6657143[/snapback] Tror egentlig det er ganske mange som bruker PS2 til DVD, jeg har brukt min PS2 de siste 2 årene.. PS2 er veldig grei når folk etablerer seg i eget hus og DVD-spiller ikke er det viktigste, som en av mine kamerater og dama hans gjorde. Selv har jeg vært uheldig med mine 3 standalone DVD-spillerer, og forlengst gitt opp å kjøpe flere, da PS2'en min er tydeligvis det eneste som varer hos meg. De siste årene har jeg sett Sone 1-filmer via PC, og Sone 2 filmer via PS2'en. Og penger er ikke ett problematisk tema for meg, gidder bare ikke kjøpe nytt når PS2 gjør nytten. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 PS2 er jo helt grei for DVD den, og med DVD-kit så får man jo fjernkontroll også. Jeg har ihvertfall ikke tenkt å bytte ut playstationen med en standalone DVD-spiller. Men fanboy, det er jeg nok ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det må være noe av det tåpeligste jeg har sett. Men det ligger en viss mening i det... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kva titler ps3 har då? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 PS3 vil få sine solide titler i form av GT,Final Fantasy,MGS, Heavenly Sword ( siest det), God Of War ( skulle ein tru) etc. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kult klipp må jeg si! PS3 har ikke noe "fun" factor anyways...Bluray? Hvem bruker sin PS2 til å se på dvd idag anyways? Barn som ikke har penger til bedre bare... 6657143[/snapback] Eg, 26 år gammal sivilingeniør som tener bra nok til å kjøpe det meste eg har lyst på, bruker PS2 til å spele DVD. Eg har ein annan DVD-spelar òg, men PS2-en gjer ein god nok jobb, og er meir påliteleg enn den andre. Eg er rimeleg sikker på at eg vil bruke PS3 til å spele filmar når han kjem. "Fun factor", ja, her er vi verkeleg ute og grip etter halmstrå. Kva blir det neste? Manglar PS3-en "sass", kanskje? Eller kanskje den står langt bak dei andre på "attitude"? Kay Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Skjønte ikke helt sammenligningen. PS3 er jo 10x mer penere enn en Wii . Wii er jo basert på veldig gammel teknologi, er jo stort sett kontrolleren som tilføyer noe nytt. Klart Nintendo er morsomt men hvem i huleste sitter med en Nintendo primært som en konsoll ? Da lurer jeg fælt på hva dere spiller for noe. De har ikke akkurat hatt så veldig gode titler akkurat. 6659391[/snapback] Hahahaha.. Ekte fanboy faktor 6659611[/snapback] Omtrent like mye fanboy-faktor som dette filmklippet. Sier man noe fint om Sony, er man automatisk fanboy, desverre ... den samme "regelen" gjelder for kritikk av Nintendo. Roser man Nintendo opp i skyene, og gjør narr av Sony, er man derimot ikke noen fanboy. Er forøvrig enig med Avean i at Nintendo ikke har så veldig mange gode titler. 6660650[/snapback] Når man sier ting som "Klart Nintendo er morsomt men hvem i huleste sitter med en Nintendo primært som en konsoll ?" må jeg peke med en finger å understreke Fanboy. Og han sier "Wii er jo basert på veldig gammel teknologi, er jo stort sett kontrolleren som tilføyer noe nytt." ..og som reklamefilmen viser og prøver å få frem at alt avansert trenger ikke å være det beste, akkurat som Rema reklamene - enkleste er ofte det beste. Og denne reklamen klarer formålet sitt med glans, nemelig å skape debatt. Ettersom denne reklamen ikke ligger under 'all reklame er god reklame' prinsippet så vil de skape oppmerksomhet å det klarer de. Fanboy i denne sammenhengen ser jeg på folk som ikke takler og ikke vil se at reklamen prøver å være humoristisk bare fordi at deres konsoll blir sett ned på. Selv om man ikke eier humoristisk sans i det heletatt skal det være fullt mulig å se og analysere seg frem at de spillte på humor. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg viste denne filmen til en kamerat. Ingen av oss er såkalte fanbois og begge har spilt diverse konsoller. Eneste konsollen jeg har eid er nes 8bit. Begge bruker pc og ser på det som den ultimate spill/underholdningdingsen. Han er 21 og jeg er 20. Det viste seg at han har mer lyst på ps3 og jeg har mest lyst på wii. Grunnen til dette er bruksomerådet. Meg: (liker festing, drikking, morro spilling og en kombinasjon) Hvis man har en pc/mediasenter og er interisert i å ha en sosial morro dings ved siden av som man kan bruke en kveld med gutta. øldrikking og morro. Så er wii et godt alternativ fordi den er billig og mye enkel morro. Grafikken spiller da ikke mye rolle. Jeg Håper det kommer karaoke til wii Han: (liker spilling, liker ikke å drikke og enda mindre en kombinasjon) Hvis man er interisert i å ha en maskin som har mengder med teknologiske nyvinninger (blue ray osv.) og ekstrem grafikk for den beste spillopplevelsen så er selvfølgelig ps3 det du skal kjøpe. Der kan du ta med folk på seriøs spilling i diverse krigspill som krever mye taktikk. Da du også kan bruke ps3 som et mediasenter så kan man nesten pakke bort pc'n. obs, dette er sånn cirka quotet fra kameraten. BTW. putt inn smileyer der det passer Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg hater ikke Wii, men her er noen filmklipp som kan provosere Nintendo-fanboys, som er vesentlig mer irriterende enn Sony-fanboys: http://youtube.com/watch?v=EX1z7WReg7U Nintendo-fanboy lures trill rundt: En fyr bytter ut lillebrorens GC med en som ikke virker, og deretter ødelegger han den for å skremme broren. I og med at Nintendo-fanboyene er så kåte på å rakke ned på Sony, og folk som liker Sony, må de tåle at jeg gjør narr av dem. Endret 13. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) HAhhaha, den siste var ond da EDIT: Om noen her ine blir propvosert/irritert av de klippene så er det for meg litt urfårståelig Endret 13. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 dontgetit. hva er meninga med de to øverste. Den ene er rør om kontrollen som på en måte skal virke støtende og den andre handler om at diverse nintendo karakterer bare vaser til hverandre. og hva er denne masinga om fanboys. Hadde jeg vært 12 år og noen hadde knust konsollen min hadde jeg også blitt lei meg. Nå er jeg 20 og hadde antagelig bare gitt deg en på trynet og fått deg til å kjøpe en ny. Den wii reklamen som var først var faktisk ganske bra lagd. Der blei ps3' egne kvaliteter brukt mot den. noe som var ganske morro. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 dontgetit. hva er meninga med de to øverste. Den ene er rør om kontrollen som på en måte skal virke støtende og den andre handler om at diverse nintendo karakterer bare vaser til hverandre. og hva er denne masinga om fanboys. Hadde jeg vært 12 år og noen hadde knust konsollen min hadde jeg også blitt lei meg. Nå er jeg 20 og hadde antagelig bare gitt deg en på trynet og fått deg til å kjøpe en ny. Den wii reklamen som var først var faktisk ganske bra lagd. Der blei ps3' egne kvaliteter brukt mot den. noe som var ganske morro. 6667796[/snapback] Selv om det nederste filmklippet var ondskapsfullt, fortjente den lille drittungen det. Han reagerte akkurat som Nintendo-fanboyene gjør hver gang man sier noe positivt om Sony, og Microsoft, eller noe negativt om Nintendo. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 ehh. så det er lov late som at man knuser en persons eiendeler fordi de sier noe stygt om andre sine eiendeler. Det ser ut som om du blir provosert over at folk misliker ps3. Og liker at folk som får nintendon sin knust fortjener det? Er ikke det slik en nintendo fanboy oppfører seg ang ps3 og xbox Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) ehh. så det er lov late som at man knuser en persons eiendeler fordi de sier noe stygt om andre sine eiendeler. Det ser ut som om du blir provosert over at folk misliker ps3. Og liker at folk som får nintendon sin knust fortjener det? Er ikke det slik en nintendo fanboy oppfører seg ang ps3 og xbox 6668067[/snapback] En syk spøk, men utrolig morsomt! Fyren lot som om han ødela GC-en til lillebroren som straff for at lillebroren hadde kødda med PC-en hans, noe som er en rettferdig straff. Lillebroren virket som en bortskjemt liten fanboy, noe som det i dette tilfellet gikk an å dra fordeler av. Så et annet filmklipp med den samme drittungen der han er utrolig tøff i trynet. Endret 13. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Joda, hyggelig at du dømmer en 12 år(?) gammel gutt etter 2 videoklipp fra nettet. Filmet av storebroren. Noen gang hørt om søskenkjærlighet?, det som går ut på å sette dine egne søsken i dårlig lys. Men selfølgelig, jeg skal ikke dømme deg. Du skjønner det at jeg kjenner deg ikke på noen måte untatt inne på et diskusjonsforum. Og det holder ikke mål. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Jeg viste denne filmen til en kamerat. Ingen av oss er såkalte fanbois og begge har spilt diverse konsoller. Eneste konsollen jeg har eid er nes 8bit. Begge bruker pc og ser på det som den ultimate spill/underholdningdingsen. Han er 21 og jeg er 20. Det viste seg at han har mer lyst på ps3 og jeg har mest lyst på wii. Grunnen til dette er bruksomerådet. Meg: (liker festing, drikking, morro spilling og en kombinasjon) Hvis man har en pc/mediasenter og er interisert i å ha en sosial morro dings ved siden av som man kan bruke en kveld med gutta. øldrikking og morro. Så er wii et godt alternativ fordi den er billig og mye enkel morro. Grafikken spiller da ikke mye rolle. Jeg Håper det kommer karaoke til wii Han: (liker spilling, liker ikke å drikke og enda mindre en kombinasjon) Hvis man er interisert i å ha en maskin som har mengder med teknologiske nyvinninger (blue ray osv.) og ekstrem grafikk for den beste spillopplevelsen så er selvfølgelig ps3 det du skal kjøpe. Der kan du ta med folk på seriøs spilling i diverse krigspill som krever mye taktikk. Da du også kan bruke ps3 som et mediasenter så kan man nesten pakke bort pc'n. obs, dette er sånn cirka quotet fra kameraten. BTW. putt inn smileyer der det passer 6666345[/snapback] Guitar-hero, Singstar og Buzz? Vil ikke kalle det spill med ekstrem grafikk i diverse krigspill som krever mye taktikk. Men ellers ok Endret 15. august 2006 av Lskgutt Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg synes filmen var nokså festelig, men hun Wii dama har sikkert nok av kjønnssykdommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå