Gå til innhold

Den store PS3 vs. Wii dame-duellen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kult klipp må jeg si! PS3 har ikke noe "fun" factor anyways...Bluray? Hvem bruker sin PS2 til å se på dvd idag anyways? Barn som ikke har penger til bedre bare...

6657143[/snapback]

Det er in viss forskjell på DVD-spelaren i PS2 og ein Blu Ray-spelar då, kan for øvrig nevne at eg har brukt spelaren i PS2'en ein god del.

Lenke til kommentar
Nevnarion: Beklager at jeg dømte feil. ;)

Men vil nok si at Sony-fanboys (les: Skikkelige fanboys) vil bli provosert av denne videoen.

6657213[/snapback]

 

Det vil de nok absolutt, og med det oppnår skaperne av denne filmen akkurat det de vil. :roll:

 

Forresten, angående dvd-spilleren på PS2, så har jeg faktisk brukt den mye. :)

Lenke til kommentar
Kult klipp må jeg si! PS3 har ikke noe "fun" factor anyways...Bluray? Hvem bruker sin PS2 til å se på dvd idag anyways? Barn som ikke har penger til bedre bare...

6657143[/snapback]

Det er in viss forskjell på DVD-spelaren i PS2 og ein Blu Ray-spelar då, kan for øvrig nevne at eg har brukt spelaren i PS2'en ein god del.

6657186[/snapback]

 

Ja det er det selvf vettu, jeg ville bare sammenligne at når PS2 kom så kjøpt endel den også pga at den hadde nettopp dvd spiller. Men det tok jo ikke lang tid før en skjønte at kvaliteten den leverte ikke var så bra.

 

Altså jeg tror det kommer til å være få hifi folk som kjøper PS3 for at den skal være dems Blueray kilde...di fleste kommer til å kjøpe en separert spiller i foretrukket merke.

 

Sporer litt av topic her nå men jeg blir litt små irritert når folk argumenterer for PS3 pga Blueray. Vi vil ha en spillemaskin og jeg tror Wii kommer til å gi oss noe nytt som burde ha vært gitt oss for lenge lenge siden. Gfx er ikke alt :)

Lenke til kommentar

Hmm, basert på den videoen der, trur eg eg held meg til PC. :roll:

 

Sjølvsagt, om ein skulle basert seg på dei faktiske eigenskapane til konsollane, ville PS3-dama blitt både penare og smartare enn Wii-dama. Wii-dama hadde fortsatt blitt billig òg leiken. Men det ville ikkje vore tvil om kven du helst ville tilbrakt dei neste fem åra saman med. ;)

 

Kay

Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt sammenligningen. PS3 er jo 10x mer penere enn en Wii . Wii er jo basert på veldig gammel teknologi, er jo stort sett kontrolleren som tilføyer noe nytt. Klart Nintendo er morsomt men hvem i huleste sitter med en Nintendo primært som en konsoll ? Da lurer jeg fælt på hva dere spiller for noe. De har ikke akkurat hatt så veldig gode titler akkurat.

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt sammenligningen. PS3 er jo 10x mer penere enn en Wii . Wii er jo basert på veldig gammel teknologi, er jo stort sett kontrolleren som tilføyer noe nytt. Klart Nintendo er morsomt men hvem i huleste sitter med en Nintendo primært som en konsoll ? Da lurer jeg fælt på hva dere spiller for noe. De har ikke akkurat hatt så veldig gode titler akkurat.

6659391[/snapback]

Smak og behag angående hvilken konsoll som er peneste. Selv syns jeg det motsatte.

 

Jeg hadde bare GC i denne generasjonen. Har en 20 spill til den og nytt omtrent alle. Mange av disse har jeg spilt igjennom flere ganger.

 

Mange fantastiske titler som:

- Zelda The Wind Waker

- Super Mairo Sunshine

- Resident Evil 4

- Star Fox Adventures

- Rogue Squadron Rebel Strike

- Waverace Bluestorm

- Metroid Prime

- Metroid Pime Echoes

- Eternal Darkness

- Pikmin

- Paper Mario 2

 

Uansett du snakker om smak her, den er det ikke mye vits å diskutere. Selv kan jeg si det samme om PS. ;)

 

Men filmen er jo uansett bare en parodi og gjort på spøk.

 

Klippet er passe dumt. Det blir ikke sånn, har alle oversett 360? Handler det bare om å drite ut Sony hele tiden... Fanboys, skam dere.

Seriøst, det er bare tull og en parodi. Leser du i det hele tatt postene i tråder før du selv poster?

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt sammenligningen. PS3 er jo 10x mer penere enn en Wii . Wii er jo basert på veldig gammel teknologi, er jo stort sett kontrolleren som tilføyer noe nytt. Klart Nintendo er morsomt men hvem i huleste sitter med en Nintendo primært som en konsoll ? Da lurer jeg fælt på hva dere spiller for noe. De har ikke akkurat hatt så veldig gode titler akkurat.

6659391[/snapback]

Smak og behag angående hvilken konsoll som er peneste. Selv syns jeg det motsatte.

 

Jeg hadde bare GC i denne generasjonen. Har en 20 spill til den og nytt omtrent alle. Mange av disse har jeg spilt igjennom flere ganger.

 

Mange fantastiske titler som:

- Zelda The Wind Waker

- Super Mairo Sunshine

- Resident Evil 4

- Star Fox Adventures

- Rogue Squadron Rebel Strike

- Waverace Bluestorm

- Metroid Prime

- Metroid Pime Echoes

- Eternal Darkness

- Pikmin

- Paper Mario 2

 

Uansett du snakker om smak her, den er det ikke mye vits å diskutere. Selv kan jeg si det samme om PS. ;)

 

Men filmen er jo uansett bare en parodi og gjort på spøk.

 

Klippet er passe dumt. Det blir ikke sånn, har alle oversett 360? Handler det bare om å drite ut Sony hele tiden... Fanboys, skam dere.

Seriøst, det er bare tull og en parodi. Leser du i det hele tatt postene i tråder før du selv poster?

6659464[/snapback]

 

Jeg vet at det er en parodi... Men den går ut på der samme som alltid: Drite ut Sony. Det er en haug sånne tråder. Folk kan bestemme hva de vil ha men trenger ikke å dytte det på andre. Og den parodien var ikke særlig bra heller...

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt sammenligningen. PS3 er jo 10x mer penere enn en Wii . Wii er jo basert på veldig gammel teknologi, er jo stort sett kontrolleren som tilføyer noe nytt. Klart Nintendo er morsomt men hvem i huleste sitter med en Nintendo primært som en konsoll ? Da lurer jeg fælt på hva dere spiller for noe. De har ikke akkurat hatt så veldig gode titler akkurat.

6659391[/snapback]

Hahahaha.. Ekte fanboy faktor :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg vet at det er en parodi... Men den går ut på der samme som alltid: Drite ut Sony. Det er en haug sånne tråder. Folk kan bestemme hva de vil ha men trenger ikke å dytte det på andre. Og den parodien var ikke særlig bra heller...

6659608[/snapback]

Angående det at Sony får en del negativitet i det siste, så har de klart å påføre det selv.

 

edit: Du trenger ikke gå inn på tråder du tror du ikke liker heller.

 

Parodien er jo ganske morsom.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Litt stilig film.

Minner veldig om reklamen eg har sitt på tv der ein "mac" snakker med ein "data" altso, apple og microsoft då. Der er det jo snakk om å drite ut MS i størst mulig grad.

 

Men uansett dersom eg noken gang kjem til å kjøpe konsoll blir det ein Wii. Pga kontrollen og spela som kjem.

 

Vil eg ha grafikk, speling over internett, sjå dvd osv, det har eg pc til.

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt sammenligningen. PS3 er jo 10x mer penere enn en Wii . Wii er jo basert på veldig gammel teknologi, er jo stort sett kontrolleren som tilføyer noe nytt. Klart Nintendo er morsomt men hvem i huleste sitter med en Nintendo primært som en konsoll ? Da lurer jeg fælt på hva dere spiller for noe. De har ikke akkurat hatt så veldig gode titler akkurat.

6659391[/snapback]

Hahahaha.. Ekte fanboy faktor :thumbup:

6659611[/snapback]

 

Omtrent like mye fanboy-faktor som dette filmklippet. Sier man noe fint om Sony, er man automatisk fanboy, desverre ... den samme "regelen" gjelder for kritikk av Nintendo. Roser man Nintendo opp i skyene, og gjør narr av Sony, er man derimot ikke noen fanboy.

 

Er forøvrig enig med Avean i at Nintendo ikke har så veldig mange gode titler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...