Ghost Of Death Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ok, gamle gode travern min døde her om dagen, gammel 19" CRT som har tjent meg godt i 5 år nå. Nå må jeg ha meg en ny skjerm, og jeg tenkte da på 19" LCD, eller 20" lcd Jeg spiller endel spill, mest wow (sjokk det?), derfor trenger jeg en skjerm med sånn passe lite etterslep, blir sinnsyk hvis jeg får en skjerm som gjør at det ser ut til at jeg har konstant lagg (hvis dere forstår pointet). Jeg vil helst kjøre 1600x1200 siden jeg har gjort det i mange år nå, og derfor tenkte jeg på 20". Jeg setter ett tak på 4k kroner, og helst under, siden jeg driver å sparer til bil. Hvis det ikke finns bra 20" (mswise), foreslå en bra 19". Takk på forhånd Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Forslag 1: Samsung 19" 2000 kr 2: Samsung 20" 3295 kr Har hørt at Syncmaster-serien skal være bra Korriger meg hvis jeg er helt på jordet nå Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Samsung SyncMaster 204B Nei, du har rett Mompen, Samsung lager veldig gode skjermer. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Samsung SyncMaster 204B ser bra ut, men blir betenkt med det at den ligger under gjennomsnittet på ikke optimale oppløsninger, siden maskinen min begynner å dra på årene, og jeg bare kan kjøre bf2 osv i 1280x1024, så virker det litt bortkastet. Jeg vil helst ha 1600x1200 til skrivebordet, til wow, osv, men ikke til svært krevende spill (sitter bare på ett x800xl, begynner å bli litt gammelt). Så jeg må vurdere det, takker for svar da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå