mandela Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Bruker for tiden 2 sim kort som jeg bytter på. For å bytte sim må jeg ta ut batteriet i noen sekunder, etter dette får jeg beskjed om å stille klokke og dato på nytt. Er det vanlig oppførsel? Lenke til kommentar
cecilihf Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jepp, helt vanlig. Når du tar ut batteriet har ikke mobilen lenger noe å drive klokka med, dermed vet den ikke hvor lang tid det har gått siden sist den visste hva klokka var. Ergo må du stille klokka på nytt. Vet det er irriterende. Helst burde ikke sim-kort og minnekort ligge slik at batteriet må tas ut for å skifte dem. Endret 11. august 2006 av basketgirl Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 vel, denne oppførselen er helt ny, før kunne jeg bytte uten problemer, nå også kan jeg av og til bytte simkort uten å måtte stille inn tid og dato på nytt, er det kanskje noe annet som er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå