Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Beklager, gidder ikke å redigerer min egen tråd, da blir det bare "quoteringsfeil" Flere PSP-spill selger bra, bare se på GTA: LCS. Å si at den er mislykket blir derfor ikke riktig. Piratkopiering er ganske utbredt når det gjelder PSP, men spillene selger fortsatt bra. Skal vi tenke slik som Avanore gjør, og "snu" denne tankegangen litt, slik at den er på Sonys side, kan det at det selges flere spill per solgte konsoll til DS, tolkes som at man går fort lei av spillene. 6658071[/snapback] Eller det kan bety at folk flest går lei av PSP, eller at det er for få spill som er verdt å bruke penger på, ikke vet jeg. Statistikk kan tolkes til silisiumet i konsollen er rustet vekk. Hehe, mange overreaskjoner her nå gitt. EA har nå sett at DS faktisk selger spill, noe de sikkert i utgangspunktet ikke trodde så mye om. De støtter det brukermarkedet som er største, altså Sony. Nå har DS fått EA til å tenke i nye baner igjen om at maskinvare ikke er alt. Det vi har sett på DS til nå fra EA er dårlige porter av multiplatformspill. Dette endres nå og EA vil satse mer på DS pga. at programvaren virkelig selger nå. 6656747[/snapback] Jeg siterer bare meg selv igjen. Slutt med denne idiotiske diskusjonen om å forsvare den ene konsollen over den andre. Hadde dere bare lest hva dere skrev så hadde dere ledd av dere selv. 6658108[/snapback] Det er ett godt poeng, men jeg blir provosert når folk kommer med løgner når de slev ikke har prøvd konsollen en gang. Man skal ikke mate trollet, men det er dessverre altfor fristende. Wipeout Pure selger bra, GTA: VCS kommer til å selge bra, Daxter selger bra, og FIFA Street selger bra. 6658211[/snapback] Okei, så da har vi 4 salgssuksesser til konsollen så langt, pluss en sikker i fremtiden. Dette etter over 1 1/2 år i Japan. Nevnte noen suksess? Har ikke sagt at de selger bedre enn DS-spillene, men at de selger bra. Både Maro og Nintendogs er melkeprosjekter, og selger derfor bra. 6658273[/snapback] Vent litt, Nintendogs melking? Hvordan får du det til å bli melking? Mario er forøvrig en rekke forskjellige spill, her har vi alt fra bil, platform, RPG, etc. De har lansert en rekke spill her, det skal jeg være enig i, men jeg vil ikke kalle det melking i stor skala, ettersom alle spillene gir sin ulike spillopplevelse. http://www.vg.no/spill/topp10handholdt.hbs De aller fleste Nintendo-spillene på listen er melkeprosjekter. Sov du godt i mattetimene? 22 millioner er ikke langt forran 20 millioner. (Ja, jeg er klar over at dette innlegget sikkert vil provosere, men å provosere fanboys er GØY!) 6658513[/snapback] Jeg skjønner ikke hvordan du får Brain Training til å bli melking. Ei nintendogs. Mario Kart er melketittel, New Super Mario Bros vil jeg ikke kalle melking, Mario 64 DS er porting, men det er 10 år siden originalen er lansert, så melking vil jeg ikke kalle det. Istid skal jeg ikke uttale meg om. Som sagt, jeg har lyst til å se på salgstall av spill dersom vi skal kåre vinneren så langt. Uten at det betyr noe annet enn at det vil gi fanboys noe å kose seg med i sengen. 6658887[/snapback] Det finnes 70 forskjellige Mario-spill, til sammenligning finnes det i overkant av 20 The Sims-spill. Mario Kart er like originalt som "The Flintstones meets The Jetsons", og begge er et resultat av hva som skjer når utviklerene går tomt for idéer og begynner å krysse konsepter med hverandre. Det finnes flere forskjellige Nintendogs-spill, som hver koster 500 kr, hvorfor i helvete er ikke alle disse hundene på samme spill? Istid 2 er basert direkte på en ny film, så til en viss grad er det også melking. Brain Training er for så vidt originalt. Edit: Det går også fint å spille Ridge Racer i 6 timer, FORUTSATT at skjermen er på laveste lysstyrke. Endret 12. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Etter min menig så kan Ds uansett ikke måle seg med psp i det hele tatt, nå som det nye tekken spillet er kommet! I tillegg så har jo også psp støtte for enkel film og musikk avspilling, noe som jeg hvertfall finner veldig positivt en annen ting er at det jeg ser på som "barnslige spill" er spill med tegneserielignende figurer. Mens på psp så er hovedpersonen i spillene ordentlige personer. Vet ikke helt om dere skjønte det jeg prøvde å få frem her men Uansett så har mennesker forskjellig smak, men jeg heller altså mye mer over mot psp. Jeg skjønner vel også egentlig at psp kan kalles en "flopp" på en måte også, fordi den er så piratvennlig at ett fåtall kjøper mange spill til den. 6658897[/snapback] DS er også veeeeldig enkel å spille pirat på Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Etter min menig så kan Ds uansett ikke måle seg med psp i det hele tatt, nå som det nye tekken spillet er kommet! I tillegg så har jo også psp støtte for enkel film og musikk avspilling, noe som jeg hvertfall finner veldig positivt en annen ting er at det jeg ser på som "barnslige spill" er spill med tegneserielignende figurer. Mens på psp så er hovedpersonen i spillene ordentlige personer. Vet ikke helt om dere skjønte det jeg prøvde å få frem her men Uansett så har mennesker forskjellig smak, men jeg heller altså mye mer over mot psp. Jeg skjønner vel også egentlig at psp kan kalles en "flopp" på en måte også, fordi den er så piratvennlig at ett fåtall kjøper mange spill til den. 6658897[/snapback] DS er også veeeeldig enkel å spille pirat på 6658908[/snapback] Det kan godt hende, men det har jeg egentlig ikke fått med meg... det kan jo også være en liten grunn, at folk ikke vet om at det er lett å spille pirat spill på DS. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Det finnes 70 forskjellige Mario-spill, til sammenligning finnes det i overkant av 20 The Sims-spill. Mario Kart er like originalt som "The Flintstones meets The Jetsons", og begge er et resultat av hva som skjer når utviklerene går tomt for idéer og begynner å krysse konsepter med hverandre. Det finnes flere forskjellige Nintendogs-spill, som hver koster 500 kr, hvorfor i helvete er ikke alle disse hundene på samme spill? Istid 2 er basert direkte på en ny film, så til en viss grad er det også melking. Brain Training er for så vidt originalt. Edit: Det går også fint å spille Ridge Racer i 6 timer, FORUTSATT at skjermen er på laveste lysstyrke. 6658907[/snapback] Forskjellen er at disse mariospillene er utgitt til ørten forskjellige sjangrer, over 20 år. The Sims er alle ekspansjonspakker som legger til ett par gjenstander, og det spiller på det samme hele tiden. Den eneste forskjellen her er vel hvilken hunderase det er, og grunnen til at det er gitt ut sånn vet jeg ikke, kanskje det har med størrelsen på spillet å gjøre, ikke vet jeg. Istid 2 er verken utgitt eller utviklet av Nintendo, og selv om det er basert på en ny film, betyr ikke nødvendigvis at det er melking. Jeg har ikke prøvd det, så jeg skal ikke uttale meg mer om det. Rriiiiiidge Raaaaacer i 6 timer? ISO eller UMD? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Det finnes 70 forskjellige Mario-spill, til sammenligning finnes det i overkant av 20 The Sims-spill. Mario Kart er like originalt som "The Flintstones meets The Jetsons", og begge er et resultat av hva som skjer når utviklerene går tomt for idéer og begynner å krysse konsepter med hverandre. Det finnes flere forskjellige Nintendogs-spill, som hver koster 500 kr, hvorfor i helvete er ikke alle disse hundene på samme spill? Istid 2 er basert direkte på en ny film, så til en viss grad er det også melking. Brain Training er for så vidt originalt. Edit: Det går også fint å spille Ridge Racer i 6 timer, FORUTSATT at skjermen er på laveste lysstyrke. 6658907[/snapback] Forskjellen er at disse mariospillene er utgitt til ørten forskjellige sjangrer, over 20 år. The Sims er alle ekspansjonspakker som legger til ett par gjenstander, og det spiller på det samme hele tiden. Den eneste forskjellen her er vel hvilken hunderase det er, og grunnen til at det er gitt ut sånn vet jeg ikke, kanskje det har med størrelsen på spillet å gjøre, ikke vet jeg. Istid 2 er verken utgitt eller utviklet av Nintendo, og selv om det er basert på en ny film, betyr ikke nødvendigvis at det er melking. Jeg har ikke prøvd det, så jeg skal ikke uttale meg mer om det. Rriiiiiidge Raaaaacer i 6 timer? ISO eller UMD? 6658939[/snapback] Mario-konseptet ble ikke melket fra starten av. Svært mange av Mario-spillene inneholder enda mindre nytt enn tilleggspakkene til The Sims gjør. Flere av Mario-spillene (f.eks. Super Smash Bros.) er halvhjertede krysninger av forskjellige konsepter – og folk (spesielt barn) kjøper dem, slik som tilleggspakkene til The Sims. Et spill basert på en ny film behøver ikke være melking. Allikevel er det ofte slik at film-lisenserte spill (spesielt hvis de er basert på familiefilmer, slik som istid), er dårlige, repetive, og er laget for å melke. Spiller Ridge Racer fra UMD. Endret 12. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Mario titlene selger jo meget bra enda, ville det ikke vært dumt av nintendo å slutte med dem da? Er en del Mario titler som jeg mener er ganske dårlige men er jo mange gode titler og. Jeg har ikke spillt mye Mario siden Super Mario 3 men jeg ser frem til Super Mario Galaxy. Hadde vært kjedelig om de skulle slutte med Mario. Nintendo er ikke nintendo uten Mario! Edit: Jeg vil tro Nintendo har forskjellige stasjoner som lager forskjellige spill av all slags kvalitet som f.eks EA (om de lager noen spill selv i det hele tatt ) gjør. Endret 12. august 2006 av PantZman Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Mario-konseptet ble ikke melket fra starten av. Svært mange av Mario-spillene inneholder enda mindre nytt enn tilleggspakkene til The Sims gjør. Flere av Mario-spillene (f.eks. Super Smash Bros.) er halvhjertede krysninger av forskjellige konsepter – og folk (spesielt barn) kjøper dem, slik som tilleggspakkene til The Sims. Et spill basert på en ny film behøver ikke være melking. Allikevel er det ofte slik at film-lisenserte spill (spesielt hvis de er basert på familiefilmer, slik som istid), er dårlige, repetive, og er laget for å melke. Spiller Ridge Racer fra UMD. 6658967[/snapback] Enda mindre nytt? Mesteparten av disse spillene inneholder helt ny historie og gameplay, og det vil jeg kalle mer nytt enn 4 sett ny tapet og en ny trehjulssykkel. Super Smash Bros er forøvrig et av de artigste spillene jeg har spilt noensinne, spesielt på fylla Disse spillene tilfører i det minste noe nytt, det kan man ikke si om expansion-packene til The Sims. Hr du forresten prøvd det siste Istid-spillet, siden du så bastant kaller det melking? Jeg har vanskeligheter for å tro deg på 6 timer, men greit nok, det er vel muligens mulig i enkelte spill, men dette er langt fra alle. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Mario-konseptet ble ikke melket fra starten av. Svært mange av Mario-spillene inneholder enda mindre nytt enn tilleggspakkene til The Sims gjør. Flere av Mario-spillene (f.eks. Super Smash Bros.) er halvhjertede krysninger av forskjellige konsepter – og folk (spesielt barn) kjøper dem, slik som tilleggspakkene til The Sims. Et spill basert på en ny film behøver ikke være melking. Allikevel er det ofte slik at film-lisenserte spill (spesielt hvis de er basert på familiefilmer, slik som istid), er dårlige, repetive, og er laget for å melke. Spiller Ridge Racer fra UMD. 6658967[/snapback] Enda mindre nytt? Mesteparten av disse spillene inneholder helt ny historie og gameplay, og det vil jeg kalle mer nytt enn 4 sett ny tapet og en ny trehjulssykkel. Super Smash Bros er forøvrig et av de artigste spillene jeg har spilt noensinne, spesielt på fylla Disse spillene tilfører i det minste noe nytt, det kan man ikke si om expansion-packene til The Sims. Hr du forresten prøvd det siste Istid-spillet, siden du så bastant kaller det melking? Jeg har vanskeligheter for å tro deg på 6 timer, men greit nok, det er vel muligens mulig i enkelte spill, men dette er langt fra alle. 6659009[/snapback] Eneste forskjellen mellom N64-utgaven av Super Smash Bros og GC-utgaven, er et par nye figurer, og økt poly count. Det finnes 8 forskjellige Mario Party-spill, det hadde vært nok med 2. The Sims tilfører ikke mye nytt per tilleggspakke, men heller ikke mindre enn flere Mario-spill. Endret 12. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Mario-konseptet ble ikke melket fra starten av. Svært mange av Mario-spillene inneholder enda mindre nytt enn tilleggspakkene til The Sims gjør. Flere av Mario-spillene (f.eks. Super Smash Bros.) er halvhjertede krysninger av forskjellige konsepter – og folk (spesielt barn) kjøper dem, slik som tilleggspakkene til The Sims. Et spill basert på en ny film behøver ikke være melking. Allikevel er det ofte slik at film-lisenserte spill (spesielt hvis de er basert på familiefilmer, slik som istid), er dårlige, repetive, og er laget for å melke. Spiller Ridge Racer fra UMD. 6658967[/snapback] Enda mindre nytt? Mesteparten av disse spillene inneholder helt ny historie og gameplay, og det vil jeg kalle mer nytt enn 4 sett ny tapet og en ny trehjulssykkel. Super Smash Bros er forøvrig et av de artigste spillene jeg har spilt noensinne, spesielt på fylla Disse spillene tilfører i det minste noe nytt, det kan man ikke si om expansion-packene til The Sims. Hr du forresten prøvd det siste Istid-spillet, siden du så bastant kaller det melking? Jeg har vanskeligheter for å tro deg på 6 timer, men greit nok, det er vel muligens mulig i enkelte spill, men dette er langt fra alle. 6659009[/snapback] Eneste forskjellen mellom N64-utgaven av Super Smash Bros og GC-utgaven, er et par nye figurer, og økt poly count. Det finnes 8 forskjellige Mario Party-spill, det hadde vært nok med 2. The Sims tilfører ikke mye nytt per tilleggspakke, men heller ikke mindre enn flere Mario-spill. 6659124[/snapback] Det du sier om Super Smash Bros er jo direkte løgn! Det er blant annet mange, mange nye game modes i tillegg til nye karakterer og grafikk som du nevner. At dette er et barnespill er selvfølgelig også bare tull. Spillet er ment å kunne spilles av alle aldre. Jeg føler meg ikke som et barn når jeg spiller hverken Mario Kart, Super Smash Bros eller Mario Party. Enig at Mario Party er det litt for mange av og det virker som det kommer et nytt hvert halvår, men du verden så gøy det er på fors Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Det kan godt hende, men det har jeg egentlig ikke fått med meg... det kan jo også være en liten grunn, at folk ikke vet om at det er lett å spille pirat spill på DS. 6658920[/snapback] Ja, jo ja ja. Da må du kjøpe ekstrautstyr. Angående dsen, jeg har en svart ds lite her, ligger i pakken. Ble fort lei den, Mario kart og metroid prime hunters, fysj og æsj. Har jo nesten ikke rørt dsen siden jeg nedgraderte pspen min, vondt i henda får jeg også. Den er for liten Endret 12. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) superseven er bare ute etter å trolle og provosere, og kommer med nok selvmotsigelser og viser såpass mangel på innsikt i det han prater om at det beste for forumet vil være å ignorere hans lokkemat som jevnlig slenges ut.' Noen eksempler på selvmotsigelser, løgner og endring av standpunkt for å kunne provosere ytterligere. I går: Den eneste som driter seg ut er deg. At EA trekker seg er selvfølgelig ikke morsomt, men det er flere utviklere enn EA. Tomrommet etter EA blir snart fyllt igjen av andre utviklere uansett. 6658160[/snapback] For noen dager siden EA er den viktigste utvikleren/utgiveren i historien, og har spilt en mye viktigere rolle enn Valve, og Nintendo, I en tråd: problemet er bare at "objektivitet", og "Wikipedia", sjelden bør brukes i samme setning. I en annen tråd: http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Portable 20 millioner. DS Lite har i stor grad økt salget til Nintendo. I tillegg til flere selvmotsigelser tyr han også til direkte løgn for å forsterke sin foretrukne plattform: Final Fantasy finnes til PSP, og det er vel det eneste gode RPG-spillet som finnes der. Det er åpenbart at superseven ofte ikke vet hva han snakker om, og at han skifter standpunkt og prinsipper så lenge det gagner argumentasjonen hans og provoserer flest mulig. Bare i denne tråden har han sagt svært mye som er direkte feil og villedende, men han kommer bare til å komme med nye oppgulp og vri tråden i en annen retning uansett hvor mange objektive motargumenter man kommer med. I motsetning til det som er poenget med en sokratisk dialog, som burde være grunnprinsippet til ethvert forum, er superseven åpenbart kun ute etter å "vinne" enhver diskusjon, koste hva det koste vil. At han i tillegg er tenåring, som erfaringsmessig ofte har problemer med å spille barnlige spill, eller godta at barnlige spill være like eller mer underholdende enn såkalte voksenspill fordi de selv ikke er voksne nok ennå, hjelper ikke på hans barnslige argumentasjon mot Nintendo. Endret 12. august 2006 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hva er det som gjør at Nintendo DS spill er barnespill om jeg tørr spørre? Med tanke på at den gjennomsnittlige DS spilleren er 30 år, skjønner jeg egentlig ikke hva Superseven mener med at det er barnespill. Er det kanskje fordi det ikke er masse blod, gørr og andre voksne ting som kan få Superseven til å føle seg mer voksen? Hvem har egetnlig bestemt at de spillene med mest realistisk grafikk er de voksne? Slik jeg ser det er det for det meste de under 20 som bryr seg om grafikk, jeg har fortsatt til gode å møte en over 30 som bryr seg noe om grafikk. Derfor er det vel logisk at det er PSP som leverer barnespill? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) superseven er bare ute etter å trolle og provosere, og kommer med nok selvmotsigelser og viser såpass mangel på innsikt i det han prater om at det beste for forumet vil være å ignorere hans lokkemat som jevnlig slenges ut.' Noen eksempler på selvmotsigelser, løgner og endring av standpunkt for å kunne provosere ytterligere. I går: Den eneste som driter seg ut er deg. At EA trekker seg er selvfølgelig ikke morsomt, men det er flere utviklere enn EA. Tomrommet etter EA blir snart fyllt igjen av andre utviklere uansett. 6658160[/snapback] For noen dager siden EA er den viktigste utvikleren/utgiveren i historien, og har spilt en mye viktigere rolle enn Valve, og Nintendo, I en tråd: problemet er bare at "objektivitet", og "Wikipedia", sjelden bør brukes i samme setning. I en annen tråd: http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Portable 20 millioner. DS Lite har i stor grad økt salget til Nintendo. I tillegg til flere selvmotsigelser tyr han også til direkte løgn for å forsterke sin foretrukne plattform: Final Fantasy finnes til PSP, og det er vel det eneste gode RPG-spillet som finnes der. Det er åpenbart at superseven ofte ikke vet hva han snakker om, og at han skifter standpunkt og prinsipper så lenge det gagner argumentasjonen hans og provoserer flest mulig. Bare i denne tråden har han sagt svært mye som er direkte feil og villedende, men han kommer bare til å komme med nye oppgulp og vri tråden i en annen retning uansett hvor mange objektive motargumenter man kommer med. I motsetning til det som er poenget med en sokratisk dialog, som burde være grunnprinsippet til ethvert forum, er superseven åpenbart kun ute etter å "vinne" enhver diskusjon, koste hva det koste vil. At han i tillegg er tenåring, som erfaringsmessig ofte har problemer med å spille barnlige spill, eller godta at barnlige spill være like eller mer underholdende enn såkalte voksenspill fordi de selv ikke er voksne nok ennå, hjelper ikke på hans barnslige argumentasjon mot Nintendo. 6659505[/snapback] Problemet er bare at ingenting av dette er selvmotsigelser. Salgstall er ikk snakk om synsing, så her er Wikipedia et utmerket verktøy. Selv om EA er (eller har vært) viktige, finnes det andre utviklere også. Må ærlig talt si at det er ganske ironisk at EA, som det er "in" å hate, plutselig har blitt helter. Det jeg har gjort er å legge fram argument. Ja, jeg VET at fanboys blir provosert, men det skal ikke mer til enn at man sier noe positivt om Sony, eller Microsoft, før fanboys hopper i taket. Endret 12. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hva er det som gjør at Nintendo DS spill er barnespill om jeg tørr spørre? Med tanke på at den gjennomsnittlige DS spilleren er 30 år, skjønner jeg egentlig ikke hva Superseven mener med at det er barnespill. Er det kanskje fordi det ikke er masse blod, gørr og andre voksne ting som kan få Superseven til å føle seg mer voksen? Hvem har egetnlig bestemt at de spillene med mest realistisk grafikk er de voksne? Slik jeg ser det er det for det meste de under 20 som bryr seg om grafikk, jeg har fortsatt til gode å møte en over 30 som bryr seg noe om grafikk. Derfor er det vel logisk at det er PSP som leverer barnespill? 6659508[/snapback] Svært få av PSP-spillene er barnespill. Mario-spillene er omtrent like voksne programmene på Fox Kids, men for all del: Ingen har nektet deg i å spille dem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Melking folkens? Er det bare eg som ser at GTA serien no er på randen av å bli hardt melket? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Svært få av PSP-spillene er barnespill. Mario-spillene er omtrent like voksne programmene på Fox Kids, men for all del: Ingen har nektet deg i å spille dem. 6659720[/snapback] Hva som er barnespill er objektivt, jeg synest ikke DS-spillene er barnslige. Jeg synest du er en velskevoksen, usikker tenåring som må vise at du er voksen ved å spille "voksne spill". Som sagt, den gjennomsnittlige DS-spilleren er 30 år. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Melking folkens? Er det bare eg som ser at GTA serien no er på randen av å bli hardt melket? 6659721[/snapback] Skulle faktisk akkurat til å nevne det jeg og :!: Kan ikke si at GTA kommer med noe revolusjonerende i de nye tittlene sine. Sluttet faktisk å spille GTA av den grunnen. Ikke at jeg har prøvd, men liberty city stories er ikke det GTA 1 på PSP? Endret 12. august 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Svært få av PSP-spillene er barnespill. Mario-spillene er omtrent like voksne programmene på Fox Kids, men for all del: Ingen har nektet deg i å spille dem. 6659720[/snapback] Hva som er barnespill er objektivt, jeg synest ikke DS-spillene er barnslige. Jeg synest du er en velskevoksen, usikker tenåring som må vise at du er voksen ved å spille "voksne spill". Som sagt, den gjennomsnittlige DS-spilleren er 30 år. 6659730[/snapback] Selvfølgelig er ikke alle DS-spillene (som f.eks. Brain Training, eller Resident Evil) barnslige, men noen er det også. Spiller også mer enn bare blodige spill; har spilt flere av spillene i Larry Laffer-, Monkey Island-, Police-quest-, Broken Sword-, Gabriel Knight-, og King's Quest-serien. Endret 12. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Melking folkens? Er det bare eg som ser at GTA serien no er på randen av å bli hardt melket? 6659721[/snapback] Skulle faktisk akkurat til å nevne det jeg og :!: Kan ikke si at GTA kommer med noe revolusjonerende i de nye tittlene sine. Sluttet faktisk å spille GTA av den grunnen. Ikke at jeg har prøvd, men liberty city stories er ikke det GTA 1 på PSP? 6659749[/snapback] Det er stor forskjell på LCS, og GTA 3 hvis man setter seg inn i det. Er man ikke interessert i historie, o.l. på spill, kan lanseringen av PS2-utgaven av LCS tolkes som melking. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Problemet er bare at ingenting av dette er selvmotsigelser. Salgstall er ikk snakk om synsing, så her er Wikipedia et utmerket verktøy. Selv om EA er (eller har vært) viktige, finnes det andre utviklere også. Må ærlig talt si at det er ganske ironisk at EA, som det er "in" å hate, plutselig har blitt helter. Det jeg har gjort er å legge fram argument. Ja, jeg VET at fanboys blir provosert, men det skal ikke mer til enn at man sier noe positivt om Sony, eller Microsoft, før fanboys hopper i taket. 6659705[/snapback] Problemet er vel at Wikipedia ikke er en så troverdig kilde som mange skal ha det til. Når det gjelder salgstall selger DS flere spill pr. konsoll enn PSP. Derfor skifter EA nå beite. Det går det ikke an å bare innse uten videre tomprat? Svært få av PSP-spillene er barnespill. Mario-spillene er omtrent like voksne programmene på Fox Kids, men for all del: Ingen har nektet deg i å spille dem. 6659720[/snapback] Få ja, men noen. Ikke alle spillene på DS er beregnet på barn heller. Du trenger ikke kjøpe Mario-spill om du ikke liker de. Finnes mange andre spill også som sikkert tilfredstiller ditt voksne behov. Og slutt med denne praten om melking så snart du hører ordet Mario. Du vet tydligvis ikke hva du snakker om, da du virker som du tror at alle Mario-spill er like. Sett deg inn i det før du snakker. Eneste spillene i Mario-sjangeren som kan diskuteres som melking av et slag er Mario Party-serien. Men i motsettning til mange andre titler bringer denne serien noe nytt og spennede hver gang. Og ikke bare innholdsmessig. Melking er ikke melking bare fordi du hører et navn i tittelen flere ganger. edit: Og se hva du nettopp postet angående GTA. Hehe, noen som klarer å innse noe dersom det er positivt mot et spill du liker ser jeg. Endret 12. august 2006 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå