Gå til innhold

EA legger PSP i skuffen og vil nå satse mer på DS


Straffa

Anbefalte innlegg

ds er for små unger, og de får mye spill.

6685290[/snapback]

 

Hvis du er like smart i virkeligheten som den uttalelsen der så kommer du ikke langt

6686113[/snapback]

 

Nå er jo tydeligvis han en unge som får mye spill så han har jo førstehåndskjennskap til det.

6686300[/snapback]

 

Selv om minimum paynes utsagn var litt overdrevet, er det ikke rart at han tror at DS er for barn. Det er svært mange barnespill til DS, og disse er helt klart de mest representerte DS-spillene i media.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ds er for små unger, og de får mye spill.

6685290[/snapback]

 

Hvis du er like smart i virkeligheten som den uttalelsen der så kommer du ikke langt

6686113[/snapback]

 

Nå er jo tydeligvis han en unge som får mye spill så han har jo førstehåndskjennskap til det.

6686300[/snapback]

 

Selv om minimum paynes utsagn var litt overdrevet, er det ikke rart at han tror at DS er for barn. Det er svært mange barnespill til DS, og disse er helt klart de mest representerte DS-spillene i media.

6686601[/snapback]

 

Du gir deg aldri med å snakke dritt om DS

Lenke til kommentar
Det er da ikke så mange barnespill til DS? Jeg ser ikke på Mario spillene som barnespill, gjør du? Hva er det som gjør at de er barnespill?

6686660[/snapback]

 

Lyden og grafikken. Grafikken er ikke dårlig, men barnslig. Det finnes også barnsligere spill en Mario på DS (f.eks. Pokémon). Har ingenting i mot folk som spiller Mario-spillene, men det er ganske åpenbart at de tar utgangspunkt i et yngre publikum.

Lenke til kommentar
Jeg trekker meg ut av tråden her nå. Tydelig at superseven skal ha siste ordet uansett hvor mye hans usannheter blir motbevist. Forhåpentligvis starter skolen snart så han får mindre tid til å henge rundt på forum og spre løgnene sine i fremtiden.

6686723[/snapback]

 

Han burde bruke tiden på og spille på sin kjære PSP i stedet for å bruke tid her.

Lenke til kommentar
Hvorfor? Jeg er ikke et barn, jeg liker grafikken. Hva er det som gjør at grafikken er barnslig?

6686706[/snapback]

 

Grafikken er barnslig fordi den ligner på tegnefilmene fra Fox Kids, og Cartoon Network.

 

Sammenlign det med andre spill, og du vil se hva jeg mener. Sammenlign det med fargerike/karikaterte spill som tar utgangspunkt i litt eldre folk (f.eks. King's Quest, Monkey Island, American McGee's Alice, Grim Fandango, etc.), og du vil se enda bedre hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Hvorfor? Jeg er ikke et barn, jeg liker grafikken. Hva er det som gjør at grafikken er barnslig?

6686706[/snapback]

 

Grafikken er barnslig fordi den ligner på tegnefilmene fra Fox Kids, og Cartoon Network.

 

Sammenlign det med andre spill, og du vil se hva jeg mener. Sammenlign det med fargerike/karikaterte spill som tar utgangspunkt i litt eldre folk (f.eks. King's Quest, Monkey Island, American McGee's Alice, Grim Fandango, etc.), og du vil se enda bedre hva jeg mener.

6686786[/snapback]

 

Jaja. Synd at estetikken i spillene holder deg vekk fra så mye bra gameplay.

Lenke til kommentar
Hvorfor? Jeg er ikke et barn, jeg liker grafikken. Hva er det som gjør at grafikken er barnslig?

6686706[/snapback]

 

Grafikken er barnslig fordi den ligner på tegnefilmene fra Fox Kids, og Cartoon Network.

 

Sammenlign det med andre spill, og du vil se hva jeg mener. Sammenlign det med fargerike/karikaterte spill som tar utgangspunkt i litt eldre folk (f.eks. King's Quest, Monkey Island, American McGee's Alice, Grim Fandango, etc.), og du vil se enda bedre hva jeg mener.

6686786[/snapback]

 

Jaja. Synd at estetikken i spillene holder deg vekk fra så mye bra gameplay.

6687115[/snapback]

 

Synest ikke gameplayet i mange av 3D Mario-spillene har vært så eksepsjonelt bra, heller middelmådig.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner faktisk hva superseven mener med barnslige spill. Eller det er ikke spillene som gjør det barnslig, men grafikken og fargene. Store kontrastforskjeller osv gjør det hvertfall for meg at spillet virker mer barnslig, altså mer tegneserie aktig. Ikke det at det er noe galt i å like tegneserier, noe som jeg også gjør selv, men jeg forbinder det fremdeles dette med "barnslig".

 

Men å være barnslig er heller ikke sagt å være negativt! :) håper jeg da, for min egen del og mange andres

 

Edit: det kan også være at foreldrene til barna ser disse tegneserieaktige coverne og reklamene til de fleste spillene som kommer ut til ds. Og at de derfor velger å kjøpe en ds i steden for en psp siden det ser ut som det ikke forekommer vold, sex osv siden det hele bare er som tatt ut av en tegneserie.

 

Veit disse settningene ble litt rare, men håper noen greier å tolke dem :p

Endret av RegRot
Lenke til kommentar
Edit: det kan også være at foreldrene til barna ser disse tegneserieaktige coverne og reklamene til de fleste spillene som kommer ut til ds. Og at de derfor velger å kjøpe en ds i steden for en psp siden det ser ut som det ikke forekommer vold, sex osv siden det hele bare er som tatt ut av en tegneserie.

6690274[/snapback]

Det er akkurat hva jeg tror, hvor mange småunger har psp? :p

Edit: Det er jo noen, men ikke mesteparten.

edit2: BTW, jeg er enig med superseven :yes:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Edit: det kan også være at foreldrene til barna ser disse tegneserieaktige coverne og reklamene til de fleste spillene som kommer ut til ds. Og at de derfor velger å kjøpe en ds i steden for en psp siden det ser ut som det ikke forekommer vold, sex osv siden det hele bare er som tatt ut av en tegneserie.

 

Dagens småbarnsforeldre tenker nok heller "Mario! Du-dut dut du du!"

Lenke til kommentar

Når det kommer til hva jeg ser på gata så er Psp i klart overtall. Har faktisk aldri sett en person eldre enn 12 år, utenom meg selv, dama og en kompis som har spillt DS. På fly, tog og buss har jeg sett både Psp og DS, men som sagt aldri noen over 12 år som har spilt DS. Den andre veien har jeg bare sett en under 12 år som har spilt Psp, og han mistet den i tillegg i bakken så batteriet og deksel falt vegg i mellom (den virket etterpå utrolig nok selv om den falt på asfalt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...