Gå til innhold

EA legger PSP i skuffen og vil nå satse mer på DS

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No kan det bare vere meg, men eg ser altså ikkje hensikten det å diskutere Mario Kart til DS og kor vidt det finnes noe nytt i spillet sammelignet med andre? :hmm:

6684458[/snapback]

Denne tråden er fortsatt i live ser jeg. At superseven gidder skjønner jeg ikke. Nå som han ignorerer meg har han gått løs på selveste pastoren som har veldig mye erfaring med spill.

Superseven blir gang på gang tatt med løgn men alikevel gir han seg ikke.

Hadde jeg vært moderator hadde jeg sendt han på ferie på ubestemt tid fordi han provoserer og lager bare bråk med sine falske uttalelser.

Greit at dette er et diskusjonsforum, men å bevist provosere og bare lage kvalme er for meg grunn nok til å sende han på ferie. Håper mod ser dette og går gjennom postene til superseven i denne tråden.

Lenke til kommentar
No kan det bare vere meg, men eg ser altså ikkje hensikten det å diskutere Mario Kart til DS og kor vidt det finnes noe nytt i spillet sammelignet med andre? :hmm:

6684458[/snapback]

Det er ingen hensikt. Jeg har etterlyst denne hos superseven for lenge siden, mest sannsynlig er han bare oppmerksomhetssyk. Nå korrigerer jeg bare løgnene hans, for jeg orker ikke å la feilaktige påstander bli stående.

Lenke til kommentar

6684458[/snapback]

Det er ingen hensikt. Jeg har etterlyst denne hos superseven for lenge siden, mest sannsynlig er han bare oppmerksomhetssyk. Nå korrigerer jeg bare løgnene hans, for jeg orker ikke å la feilaktige påstander bli stående.

6684944[/snapback]

Ja dine innlegg farer ikkje med løgn, og har hensikt sånn sett. Men at Superseven driver med dette her er bare heilt latterlig satt i henhold til tråden emne.

Lenke til kommentar

6684458[/snapback]

6684944[/snapback]

Ja dine innlegg farer ikkje med løgn, og har hensikt sånn sett. Men at Superseven driver med dette her er bare heilt latterlig satt i henhold til tråden emne.

6684949[/snapback]

Nå skal det da to til eller flere får å holde vedlike en så fullstendig usakelig krangel som dere har holdt på med her over tid. Voksne folk krangle over Mario Kart :no:

Hvor går verden :whistle:

Lenke til kommentar
Ingen av påstandene har vært ignorante. Så lenge jeg har rett, er jeg så bastant jeg vil.

Mario Kart DS leveres på 128 MB format, på GC leveres det på Mini DVD på 1,5 GB. Vil tro det merkes godt.

Nå er du så langt ute på bærtur at det er ingen vits i å argumentere mot deg en gang. Enhver oppegående person ser jo hvordan brannslukningsarbeidet ditt bare blir mer og mer patetisk.

Det er én modus mer (i følge Wikipedia), nemlig Mission Mode, som består av 7 oppdrag. I tillegg er det også én ny form for battle mode. Til gjengjeld mangler det 10 personer, og annet som er nødvendig for få spillet inn på 128 MB medieformat. Dessuten er grafikken mye dårligere, og vektklassene borte.

6683262[/snapback]

Dette fra mannen som skjelte ut andre som refererte til Wikipedia, fordi man ikke kan stole på oppslagsverket. Fint å se at du fortsatt ikke har integriteten i behold. Ta og post igjen når du faktisk har spilt spillene som diskuteres her, i stedet for å uttale deg bastant om ting du ikke har greie på, men har lest om på Wikipedia.

6684115[/snapback]

Han ikke skjelt ut noen som har brukt Wikipedia, men har satt spørsmålstegn ved Wikipedias objektivitet. Du bør lere deg å lese. Har spilt Mario Kart på Nintendo 64, og diverse andre 3D Mario-spill, ingen falt i smak.

At det er nye baner betyr ikke at spillet overgår orignialen, SNES-utgaven av Wolfenstein 3D hadde nye baner, og 3 nye våpen (i tillegg til de gamle våpnene), allikevel var det en sterkt nedgradert remake av PC-versjonen. Og hvis en eller annen idiot tror at dette er roing, så er det ikke det, det er et eksempel.

Lenke til kommentar
ds er for små unger, og de får mye spill.

psp er for tenåringer, og de har ikke råd til spill.

har en ds selv, men synes oppløsningen er håpløs i fps perspektiv. bilspilll er ille, du ser ikke mer enn 200 meter fremover jo.

6685290[/snapback]

Den er heller ikke bygd for bilspill, noe spillbiblioteket gjenspeiler. Dette er ikke negativ kritikk uten grunnlag, hvis noen fanboys vil påstå det.

Men helt for småunger er den ikke ... det finnes noen spill som er for voksne, og noen som er laget for alle aldere også.

Lenke til kommentar
Mario Kart til DS legger til 3 nye våpen, 16 nye baner, 3 nye karakterer og er det første Mario Kart spillet med online muligheter. Du mener det ikke kvalifiserer til å være en verdig oppfølger?

6685623[/snapback]

I tillegg til at nesten alle banene fra de andre spillene er borte (spillet inneholder 4 baner fra hvert spill i tillegg til de nye), 10 karakterer er også fjernet. GBA-utgaven av Mario Kart hadde også nye baner, men er ikke bedre enn de stasjonære Mario Kart-spillene.

Ser med andre ord ikke poenget med det når man kan spille en bedre versjon på GC.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Ser med andre ord ikke poenget med det når man kan spille en bedre versjon på GC.

6685741[/snapback]

Kan du bære med deg en Gamecube mens du spiller på den?

Om de tidligere Mario spillene ikke falt i smak kan ingen klandre deg, men spillene trenger ikke være dårlige fordet.

Lenke til kommentar

6685741[/snapback]

Kan du bære med deg en Gamecube mens du spiller på den?

Om de tidligere Mario spillene ikke falt i smak kan ingen klandre deg, men spillene trenger ikke være dårlige fordet.

6686076[/snapback]

Selvfølgelig kan man ikke bære en GC mens man spiller på den, men det kan man ikke med en PS2 heller, altså blir det menigsløst å klage på at noen av PSP-spillene (f.eks. GT4) er portet fra PS2.

Lenke til kommentar
ds er for små unger, og de får mye spill.

6685290[/snapback]

Hvis du er like smart i virkeligheten som den uttalelsen der så kommer du ikke langt

6686113[/snapback]

Nå er jo tydeligvis han en unge som får mye spill så han har jo førstehåndskjennskap til det.

Lenke til kommentar

6685741[/snapback]

Fra Gamerankings:

Mario Kart DS - Average score: 92,1%

Mario Kart: Double Dash!! - Average core: 87,1%

DS-spillet har med andre ord fått bedre kritikk, og er dermed et bedre spill. Med mindre du faktisk mener at bedre oppløsning og flere polygoner automatisk gjør et spill bedre.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar

6685741[/snapback]

Fra Gamerankings:

Mario Kart DS - Average score: 92,1%

Mario Kart: Double Dash!! - Average core: 87,1%

DS-spillet har med andre ord fått bedre kritikk.

6686546[/snapback]

Kritikk er subjektivt. Mario Kart DS har bedre grafikk, og bedre muligheter til å være på DS, enn Double Dash har til å være på GC.

Har spilt et par kritikkerslaktede spill som har vært gode, og har spilt kritikkerroste spill som har vært dårlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...