Gå til innhold

EA legger PSP i skuffen og vil nå satse mer på DS


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mario Kart inneholder ikke mer nytt. I tillegg er det langt mindre enn GC-utgaven. Personlig synest jeg ikke at det gjør noe om Burnout bare er en port.

6679681[/snapback]

 

Nå må du snart gi deg med å uttale deg om ting du helt åpenbart ikke vet noe om.

 

Burnout Legends: Inneholder baner og biler og moduser fra tidligere utgitte Burnout-spill. Inneholder ingen nye baner som ikke har vært gitt ut før.

 

Mario Kart DS: Inneholder baner fra samtlige tidligere utgitte Mario Kart-spill, i tillegg till egne baner utviklet spesielt til spillet. Inneholder flere nye spillemoduser som ikke har vært med i Mario Kart-spill tidligere. Inneholder også flere baner enn Mario Kart: Double Dash på GameCube sammen med muligheten for å spille online, noe som gjør spillet større enn Mario Kart: Double Dash.

Lenke til kommentar
Nå må du snart gi deg med å uttale deg om ting du helt åpenbart ikke vet noe om.

6680947[/snapback]

 

Jeg er ganske imponert over at superseven kan fortelle så mye om DS når han aldri har hatt en.

Dette er atter nok et bevis at han tar kildene sine fra fantasien sin.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Mario Kart inneholder ikke mer nytt. I tillegg er det langt mindre enn GC-utgaven. Personlig synest jeg ikke at det gjør noe om Burnout bare er en port.

6679681[/snapback]

 

Nå må du snart gi deg med å uttale deg om ting du helt åpenbart ikke vet noe om.

 

Burnout Legends: Inneholder baner og biler og moduser fra tidligere utgitte Burnout-spill. Inneholder ingen nye baner som ikke har vært gitt ut før.

 

Mario Kart DS: Inneholder baner fra samtlige tidligere utgitte Mario Kart-spill, i tillegg till egne baner utviklet spesielt til spillet. Inneholder flere nye spillemoduser som ikke har vært med i Mario Kart-spill tidligere. Inneholder også flere baner enn Mario Kart: Double Dash på GameCube sammen med muligheten for å spille online, noe som gjør spillet større enn Mario Kart: Double Dash.

6680947[/snapback]

 

Ikke alle banene i Burnout-spillene er gitt ut i samme spill. Burnout: Legends har alt fra Burnout 3, i tillegg til alt som er i Burnout 1, og 2.

 

Mario Kart DS inneholder ikke alle tidligere utgitte baner, og GC har ikke mye til internett-støtte. I DS-utgaven er det tre nye personer man kan være (wow, hele tre personer!), til gjengjeld er 10 personer fjernet, og grafikken er langt dårligere enn GC-utgaven. Den eneste nye modusen i DS er mission mode, som ikke byr på allverdens.

 

I Burnout: Legends er det ikke fjernet noe som helst, bortsett fra lettere nedsatt grafikk.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Mario Kart DS inneholder ikke alle tidligere utgitte baner, og GC har ikke mye til internett-støtte.

 

Du bare ror videre du. Ingen som har sagt at GC har internett støtte. Men det som har blitt sagt er at Mario Kart DS har internett støtte.

6682398[/snapback]

 

Dette har ingenting med roing å gjøre. Jeg begrunnet hvorfor Mario Kart: Double et-eller-annet ikke har internett-støtte.

 

Jeg har begrunnet hvorfor GC-utgaven av Mario Kart er mer omfattende enn DS-utgaven (ja, jeg vet at det er tekniske begrensninger som gjør det).

 

Edit: Man ror heller ikke fordi man motbeviser noe, slik jeg i dette tilfellet gjorde.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Mario Kart DS inneholder ikke alle tidligere utgitte baner, og GC har ikke mye til internett-støtte.

6681376[/snapback]

 

Rart at jeg spilte Phantasy Star Online på GameCube over internett ved hjelp av den offisielle bredbåndsadapteren til GameCube for noen år siden.

 

Er du ikke snart lei av å drite deg ut med å komme med feilaktige påstander?

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar
Mario Kart DS inneholder ikke alle tidligere utgitte baner, og GC har ikke mye til internett-støtte.

6681376[/snapback]

 

Rart at jeg spilte Phantasy Star Online på GameCube over internett ved hjelp av den offisielle bredbåndsadapteren til GameCube for noen år siden.

 

Er du ikke snart lei av å drite deg ut med å komme med feilaktige påstander?

6683052[/snapback]

 

Driter meg ikke ut. Skal du ikke svare på hvorfor Mario Kart DS mangler 10 personer?

 

Nintendo har hatt internett siden Famicom, så det kommer ikke som noen bombe at GC støtter dette, selv om den ikke når opp til Live.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Driter meg ikke ut. Skal du ikke svare på hvorfor Mario Kart DS mangler 10 personer?

6683077[/snapback]

 

Hvorfor skal jeg det? Jeg skjønner ikke hva du er ute etter å diskutere en gang. Jeg bare retter deg når du kommer med løgn.

6683103[/snapback]

 

Har ikke løyet. Var det ikke du som hevdet at Mario Kart på DS var større, og mer omfattende enn Mario Kart på GC?

Lenke til kommentar
Driter meg ikke ut. Skal du ikke svare på hvorfor Mario Kart DS mangler 10 personer?

6683077[/snapback]

 

Hvorfor skal jeg det? Jeg skjønner ikke hva du er ute etter å diskutere en gang. Jeg bare retter deg når du kommer med løgn.

6683103[/snapback]

 

Har ikke løyet. Var det ikke du som hevdet at Mario Kart på DS var større, og mer omfattende enn Mario Kart på GC?

6683133[/snapback]

 

Jo, det er jo det. Det har flere baner, flere moduser og lengre levetid. Hadde du spilt begge spillene (som jeg har) så hadde du klart å innse dette.

 

Og du har blitt tatt flere ganger i løgn her i denne tråden. Ignorante bastante og feilaktige uttalelser = løgn.

Lenke til kommentar
Driter meg ikke ut. Skal du ikke svare på hvorfor Mario Kart DS mangler 10 personer?

6683077[/snapback]

 

Hvorfor skal jeg det? Jeg skjønner ikke hva du er ute etter å diskutere en gang. Jeg bare retter deg når du kommer med løgn.

6683103[/snapback]

 

Har ikke løyet. Var det ikke du som hevdet at Mario Kart på DS var større, og mer omfattende enn Mario Kart på GC?

6683133[/snapback]

 

Jo, det er jo det. Det har flere baner, flere moduser og lengre levetid. Hadde du spilt begge spillene (som jeg har) så hadde du klart å innse dette.

 

Og du har blitt tatt flere ganger i løgn her i denne tråden. Ignorante bastante og feilaktige uttalelser = løgn.

6683155[/snapback]

 

Ingen av påstandene har vært ignorante. Så lenge jeg har rett, er jeg så bastant jeg vil.

 

Mario Kart DS leveres på 128 MB format, på GC leveres det på Mini DVD på 1,5 GB. Vil tro det merkes godt.

 

Det er én modus mer (i følge Wikipedia), nemlig Mission Mode, som består av 7 oppdrag. I tillegg er det også én ny form for battle mode. Til gjengjeld mangler det 10 personer, og annet som er nødvendig for få spillet inn på 128 MB medieformat. Dessuten er grafikken mye dårligere, og vektklassene borte.

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Nå må jeg faktisk si meg enig med de som mener du driter deg ut Superseven. Alt du har sagt om Mario Kart på DS til nå er konsekvent feil. Det er mer enn 3 personer du kan være i Mario Kart på DS. Jeg har spillet, og jeg kan iallfall velge mellom Mario, Luigi, Peach, Yoshi, Toad, Donkey Kong, Wario, Bowser, Daisy, Dry Bones, Waluigi, R.O.B. og Shy Guy (som er *trommevirvel* 13 stk). I tillegg så kan hver enkelt karakter ha en god del forskjellig go-karts.

 

Mission mode inneholder 7 missions ja. Derimot så er alle mission delt opp i mission fra 1-1 til 1-7 (eller var det 1-9). Det vil si at det er minst 49 utfordringer i total på mission.

 

Å sammenligne med Burnout Legends (som jeg også har på Psp) gidder jeg ikke fordi jeg syns begge er to gode spill. De er begge noe av det beste i sin genre innen bilspill (eller go-kart).

Lenke til kommentar
Ingen av påstandene har vært ignorante. Så lenge jeg har rett, er jeg så bastant jeg vil.

 

Mario Kart DS leveres på 128 MB format, på GC leveres det på Mini DVD på 1,5 GB. Vil tro det merkes godt.

 

Nå er du så langt ute på bærtur at det er ingen vits i å argumentere mot deg en gang. Enhver oppegående person ser jo hvordan brannslukningsarbeidet ditt bare blir mer og mer patetisk.

 

Det er én modus mer (i følge Wikipedia), nemlig Mission Mode, som består av 7 oppdrag. I tillegg er det også én ny form for battle mode. Til gjengjeld mangler det 10 personer, og annet som er nødvendig for få spillet inn på 128 MB medieformat. Dessuten er grafikken mye dårligere, og vektklassene borte.

6683262[/snapback]

 

Dette fra mannen som skjelte ut andre som refererte til Wikipedia, fordi man ikke kan stole på oppslagsverket. Fint å se at du fortsatt ikke har integriteten i behold. Ta og post igjen når du faktisk har spilt spillene som diskuteres her, i stedet for å uttale deg bastant om ting du ikke har greie på, men har lest om på Wikipedia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...