Straffa Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) The firm's VP and COO of worldwide studios told UK trade paper MCV, "I don't think Sony can afford to sit back. They still have things they can do with the price and performance of the machine, things that they need to address." EA says it has shifted its handheld priorities since DS began pulling away from PSP. "There's no doubt that EA has historically bet more on PSP," said Garner. "I think we were excited by the technology, but the consumers have proven that actually what they want is fun. "We must never forget that what we need to focus on is fun and so EA is putting more effort behind DS games, and creative ones that really take advantage of the hardware. "EA har visstnok sagt at å lage spill til PSP er meningsløst fordi konsollen kun er sterk, DS er unik og morsom. De skal nå ta vekk prioriteringen fra PSP-spill og heller prioritere DS spill." Link Next-Gen Maxconsole «EA» sa faktisk klart å tydelig: "Vi vet at vi startet ut med å lage flere spill til «PSP», vi var kanskje rett og slett sjokkerte over kraften i maskinen - vi trodde kjøperene ville like det, nå ser vi at vi tok feil. Kjøperene foretrekker «DS'en» rett og slett fordi spillene der er mer moro!" Det ser ut til at «DS'en» holder på å vinne bærbar-konsollkrigen. Om «Sony» ikke gjør noe fantastiskt og revolusjonært raskt er de så godt som ute pspguiden Se denne filmen her angående PS3 VS Wii Link Endret 11. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Heh, jeg skulle akkurat til å poste dette selv. Kan være et veldig steg for DS dette. EA har jo plaget DS med dårlige "porter". Ser fram til å se hva EA kan gjøre med DS. De viser også sin store støtte for Wii med en rekke lanseringstitler. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Akkurat det som var poenget mitt med den tråden jeg startet her DS selger fordi det er så morsomt å spille på den. Endret 11. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 "There's no doubt that EA has historically bet more on PSP," said Garner. "I think we were excited by the technology, but the consumers have proven that actually what they want is fun."No shit? Vil folk ha spill som er gøy å spille? Kunne jeg aldri tenkt meg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 The firm's VP and COO of worldwide studios told UK trade paper MCV, "I don't think Sony can afford to sit back. They still have things they can do with the price and performance of the machine, things that they need to address." EA says it has shifted its handheld priorities since DS began pulling away from PSP. "There's no doubt that EA has historically bet more on PSP," said Garner. "I think we were excited by the technology, but the consumers have proven that actually what they want is fun. "We must never forget that what we need to focus on is fun and so EA is putting more effort behind DS games, and creative ones that really take advantage of the hardware. "EA har visstnok sagt at å lage spill til PSP er meningsløst fordi konsollen kun er sterk, DS er unik og morsom. De skal nå ta vekk prioriteringen fra PSP-spill og heller prioritere DS spill." Link Next-Gen Maxconsole «EA» sa faktisk klart å tydelig: "Vi vet at vi startet ut med å lage flere spill til «PSP», vi var kanskje rett og slett sjokkerte over kraften i maskinen - vi trodde kjøperene ville like det, nå ser vi at vi tok feil. Kjøperene foretrekker «DS'en» rett og slett fordi spillene der er mer moro!" Det ser ut til at «DS'en» holder på å vinne bærbar-konsollkrigen. Om «Sony» ikke gjør noe fantastiskt og revolusjonært raskt er de så godt som ute pspguiden 6655223[/snapback] "Så godt som ute"? Sony ligger 2 millioner bak DS, og DS det eneste som er nyskapende med selve DS-en, er trykkfølsom skjerm. Mangelen på trykkfølsom skjerm kompenseres med styrespak. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 "Så godt som ute"? Sony ligger 2 millioner bak DS, og DS det eneste som er nyskapende med selve DS-en, er trykkfølsom skjerm. Mangelen på trykkfølsom skjerm kompenseres med styrespak. 6655337[/snapback] Her er det snakk om programvare, ikke maskinvare... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kjøperene foretrekker «DS'en» rett og slett fordi spillene der er mer moro! Så nå har altså EA tenkt å forsøple den tidligere svært så morsomme Ds'en med sine egne spill med svært så varierende grad av morsomhet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kjøperene foretrekker «DS'en» rett og slett fordi spillene der er mer moro! Så nå har altså EA tenkt å forsøple den tidligere svært så morsomme Ds'en med sine egne spill med svært så varierende grad av morsomhet? 6655388[/snapback] Nei. EA har tenkt å satse mer på DS framfor at den har mer å tilby enn PSP, som har stort sett bare kraft ut i fra deres uttalelser. Hvordan spillene blir er det liten vits å spekulere på før vi har sett hva de har å komme med. Lenke til kommentar
Kovalev Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Akkurat det som var poenget mitt med den tråden jeg startet herDS selger fordi det er så morsomt å spille på den. 6655270[/snapback] Ja, den er jammen morsom og spille på gitt. Timene flyr unna med Nintendogs og resirkulert Mario nr.34 i rekken. Er vel ganske objektivt om DS er morsommere å spille på ? Hvis den bedritne stylus`en er hovedargumentet så ligger du rimelig tynt an vil jeg si. TRYKKE PÅ SKJERMEN ER JAMMEN GØY! Uh. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Akkurat det som var poenget mitt med den tråden jeg startet herDS selger fordi det er så morsomt å spille på den. 6655270[/snapback] Ja, den er jammen morsom og spille på gitt. Timene flyr unna med Nintendogs og resirkulert Mario nr.34 i rekken. Er vel ganske objektivt om DS er morsommere å spille på ? Hvis den bedritne stylus`en er hovedargumentet så ligger du rimelig tynt an vil jeg si. TRYKKE PÅ SKJERMEN ER JAMMEN GØY! Uh. 6655599[/snapback] Fortell det til EA du og ikke jeg. Jeg har spilt PSP og DS og selv om grafikken er bedre på PSP så er spillbarheten 100 ganger bedre på DS. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Sånn fanboy-krangling er bare unødvendig. Det er opp til hver enkelt person hva som passer en best og hva en liker best. Noen liker DS best, andre PSP. Men å avskrive PSP sånn med en gang bare fordi DS selger mye bedre, er jo bare tull. Er ikke overraskende at DS har et stort overtak her, Nintendo har tross alt skaffet seg et stort navn i håndholdt-bransjen, og nærmest hatt monopol der lenge. EA har gjort sitt valg, og jeg syns det er synd at de ikke har noe tro på PSP, men det er spillene som avgjør her om en konsoll er interessant og ikke. Og det er selskaper som EA som har i oppgave å lage disse spillene. Endret 11. august 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Sånn fanboy-krangling er bare unødvendig. Det er opp til hver enkelt person hva som passer en best og hva en liker best. Noen liker DS best, andre PSP. Men å avskrive PSP sånn med en gang bare fordi DS selger mye bedre, er jo bare tull. 6655666[/snapback] Når salgstallene går i taket for DS så vil jo de fleste være med. EA satset mest på PSP fordi den var den kraftigste konsollen grafikkmessig. Nintendo prioriterer gameplay forann grafikk akkurat som de gjør med Wii når den kommer. Jeg sitter faktisk her på gamer.no forumet fordi samboeren min har okkupert DS nå og jeg får ikke spilt. Hun er helt hekta på Tetris online Endret 11. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Nå har jo EA riktignok vist seg å slenge ut med mange merkelige kommentarer før også da, og virker ikke helt å vite hvor de vil hen. Mener det ikke er så altfor lenge siden EA uttalte at de ikke kom til å utvikle spill til Xbox360, av den enkle grunn at de ville lage spill kun for Blu-Ray. Så vidt jeg vet står de ikke like fast ved det valget nå. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Akkurat det som var poenget mitt med den tråden jeg startet herDS selger fordi det er så morsomt å spille på den. 6655270[/snapback] Ja, den er jammen morsom og spille på gitt. Timene flyr unna med Nintendogs og resirkulert Mario nr.34 i rekken. Er vel ganske objektivt om DS er morsommere å spille på ? Hvis den bedritne stylus`en er hovedargumentet så ligger du rimelig tynt an vil jeg si. TRYKKE PÅ SKJERMEN ER JAMMEN GØY! Uh. 6655599[/snapback] Fortell det til EA du og ikke jeg. Jeg har spilt PSP og DS og selv om grafikken er bedre på PSP så er spillbarheten 100 ganger bedre på DS. 6655656[/snapback] Dette er subjektivt. Barnespill som f.eks. Mario Kart, appellerer ikke på noen måte til meg, men jeg har respekt for at andre liker dem. DS har flest barnespill, PSP har flest racing- og action-spill. Endret 11. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Dette er subjektivt. Barnespill som f.eks. Mario Kart, appellerer ikke på noen måte til meg, men jeg har respekt for at andre liker dem. DS har flest barnespill, PSP har flest racing- og action-spill. 6655766[/snapback] Det er tullprat! DS er ikke noe barnemaskin med kun barnespill, den kan brukes av alle i alle alder. For meg virker du som en sony fanboy som bare MÅ kaste dritt Annen ting er at EA lager mest spill som akkurat passer inn i den sjangeren du beskriver Endret 11. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Dette er subjektivt. Barnespill som f.eks. Mario Kart, appellerer ikke på noen måte til meg, men jeg har respekt for at andre liker dem. DS har flest barnespill, PSP har flest racing- og action-spill. 6655766[/snapback] Det er tullprat! DS er ikke noe barnemaskin med kun barnespill, den kan brukes av alle i alle alder. For meg virker du som en sony fanboy som bare MÅ kaste dritt Annen ting er at EA lager mest spill som akkurat passer inn i den sjangeren du beskriver 6655881[/snapback] Har ikke sagt at DS er en barnemaskin, men at den har mange barnespill. Slutt å dikte opp eventyr som handler om mine innlegg, og hva du TROR at står der, og i stedet begynn å les det som FAKTISK står der. Har ikke PS2 en gang, så fanboy kan jeg ikke være ... Når du bastant hevder at DS har 100 ganger høyere spillbarhet, beviser du hvem som er fanboy. Endret 11. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Slutter dere ikke med fanboykranglinga nå så kommer vel psilocybe her til å stenge hele tråden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Nå skal de jo sies at Mario Kart o.l er ikke direkte barnespill. Spillet er ment å kunne spilles av alle aldre. Det samme gjelder New Super Mario Bros , Viewtiful Joe osv. Aldersgrensen på pakka bestemmer ikke hvilken aldersgruppe spillet passer for. Jeg føler meg heller ikke barnslig når jeg spiller slike spill ei heller gjør folka i vennekretsen. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Har ikke PS2 en gang, så fanboy kan jeg ikke være ... Når du bastant hevder at DS har 100 ganger høyere spillbarhet, beviser du hvem som er fanboy. 6655918[/snapback] Selvfølgelig kan jeg si at spillbarheten er 100 ganger bedre på DS enn PSP. Det er hva jeg mener og det har ingenting med fanboy å gjøre. Eneste du kommer med er kritikker mot DS. UMD er jo en fiasko, og nå viser det seg at PSP sliter mere enn DS. Folket har talt og de velger DS Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Og det eneste du kommer med er kritikker mot PSP. Jajajaja, vi har hørt det tusen ganger før. Hva baserer du det på at spillbarheten er 100 ganger ebdre på DS enn PSP? JO, egne meninger. "Folket har talt og de velger DS". Nei, feil. Du har talt og du velger DS. I likhet med flere andre. Andre har talt og velger PSP. I likhet med flere andre. Og noen har faktisk valgt begge. Denne tråden lever ikke ut uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå